رنو جایزه ناوگان سبز (Green Fleet Award) سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد

شرکت رنو توانست جایزه "تولید کننده خودروی الکتریکی سال ۲۰۱۷" گرین فلیت را در مراسمی که در کاونتری برگزار شد از آن خود کند.
رنو جایزه ناوگان سبز (Green Fleet Award) سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۱ اخبار رنو

شرکت رنو توانست جایزه "تولید کننده خودروی الکتریکی سال ۲۰۱۷" گرین فلیت را در مراسمی که در کاونتری برگزار شد از آن خود کند. این شرکت همچنین در بخش تولید کننده خودروی شهری سال هم مورد تقدیر قرار گرفت. رنو طیف مختلفی از خودروها و ون‌های تمام الکتریک مانند زوئی ( Zoe ) با پیمایش ۲۵۰ مایل (۴۰۲ کیلومتر) و نسخه به روز شده ون کانگو با توان پیمایش ۱۷۰ مایل (۲۷۴ کیلومتر) را معرفی کرده است. شرکت فرانسوی رنو پیشروترین تولید کننده خودرو و ون الکتریکی در اروپاست.

جایزه گرین فلیت هر ساله به سازمان‌هایی تعلق می‌گیرد که توانسته باشند با موفقیت خودروهای کم مصرف، راه حل های کاهش مصرف سوخت را در خودروهای خود به کار گیرند.

آنجلا پیسانو، سردبیر مجله گرین فلیت می‌گوید: متخصصان شرکت برنده امسال با ابداع فناوری‌های نوین باتری موفق به افزایش برد خودروهای کوچک و ون‌های الکتریکی شدند. این خودروها با توان پیمایش ۲۵۰ مایل برای خودروهای شهری و ۱۷۰ مایل برای ون ها با هر بار شارژ می‌توانند در سال آینده انقلابی در بازار خودروهای الکتریکی برپا کنند.

وینسنت تورته، مدیر رنو بریتانیا از نتایج این اتفوق می‌گوید: رنو طیف وسیعی از خودرو و ون‌های تمام الکتریک با قیمت مناسب را امروز به بازار عرضه کرده است که در کلاس خودشان پیشرو هستند و جایزه تولید کننده خودروی ابکتریکی سال از سوی گرین فلیت به رسمیت شناختن آن است. رنو پیشگام بازار خودروهای تمام الکنریکی و پیشتاز تولید خودروهای الکتریکی در اروپاست. با در اختیار داشت ۲۵ درصد از فروش خودروهای اکتریکی در اروپا واضح است که محصولات تمام الکتریکی ما مقبول مشتریان قرار گرفته است و با عرضه ون مستر زد.ای در سال آینده این آمار افزایش می‌یابد.

خودروی زویی ( Zoe ) رنو در سال ۲۰۱۷ با باتری جدید Z.E.40 ارتقا پیدا کرد که برد آن را با افزایش ۵۰ درصدی به ۲۵۰ مایل رساند. رنو تخمین می‌زند که در شرایط طبیعی و نه در حالت آزمایشی این عدد تقریباً معادل ۱۸۶ مایل در فصل تابستان و ۱۲۴ مایل در سرمای طاقت فرسای زمستان خواهد بود. به لطف تکنولوژی شارژ کملیون باتری خودروی زویی می‌تواند ظرف یک ساعت از صفر تا ۸۰ درصد شارژ شود.

این جایزه به فهرست جوایزی که رنو برای خودروهای تمام الکتریکی خود دریافت کرده است اضافه شده است.


کلید واژه ها: رنو زویی خودروی برقی اخبار رنو Green Fleet Award خودروی الکتریکی