آلپین با محصولات جدید شما را شگفت زده می کند

گروه خودروسازی رنو با برند آلپین در عرصه خوردهای اسپورت نیز حضور دارد. آلپین A۱۱۰ از زمان عرضه در دسامبر ۲۰۱۷ در چندین نسخه، از نسخه پریمیر گرفته تا Alpine A۱۱۰ Légende GT ۲۰۲۱ در دسترس بوده است.
آلپین با محصولات جدید شما را شگفت زده می کند
۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۰۱:۱۹ اخبار رنو

گروه خودروسازی رنو با برند آلپین در عرصه خوردهای اسپورت نیز حضور دارد. آلپین A110 از زمان عرضه در دسامبر 2017 در چندین نسخه، از نسخه پریمیر گرفته تا Alpine A110 Légende GT 2021 در دسترس بوده است.

آلپین به تازگی از سری جدید A110 خود رونمایی کرد که شامل خودروهای A110، A110 GT و A110 S جدید است.

این سه نسخه همگی به شدت آلپین هستند و هر کدام شخصیت متمایز و قلمرو خاص خود را دارند. آنها با رانندگان با سه نوع تجربه مختلف رفتار می کنند و البته همه آنها اساساً آلپین هستند. آنها مانند هر آلپین دیگری سبک و چابک هستند، با یک موتور 4 سیلندر 1.8 توربو و یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه عرضه می شوند.

آلپین A110 دروازه ورود به جهان آلپین است. شاسی "آلپین" و موتور 252 اسب بخاری به اندازه زیادی لذت بخش است. این خودرو سبک، پر جنب و جوش و دقیق است و در هر شرایطی چابک و سرزنده باقی می ماند.

آلپین A110 GT جدید کوپه اسپرت Grand Tourisme این مجموعه است. موتور 300 اسب بخاری آن به همراه شاسی "آلپین" تعادلی شاد بین عملکرد و راحتی برقرار می کند. پیدا کردن ماشینی که به این صورت همه کاره و زیبا باشد سخت است. این یک ماشین اسپرت برای رانندگی روزمره و مسافت طولانی است.

خودرویAlpine A110 S  جدید نیز در بالای محدوده، قطب نما را به سمت عملکرد سوق می دهد. شاسی "اسپورت" آن برای اندازه قدرت کامل موتور 300 اسب بخار ساخته شده است. این خودرو روح یک خودروی اسپورت دارد و با لاستیک‌های نیمه نرم اختیاری و کیت آیرودینامیکی سفارشی ارائه می‌شود که رانندگانی را که به دقت اهمیت می‌دهند، به خصوص در پیست‌ها شگفت‌زده می‌کند.A110 S  جدید به طرز عجیبی مملو از هیجان است.

مشتریان می توانند بسته به کشورشان از 24 نوامبر خودروهای جدید آلپین A110 را سفارش دهند.

لوران روسی، مدیرعامل آلپین می گوید: "سال 2021 یک سال تاریخی برای آلپین است: ما را به فرمول 1 رساند، جایزه بزرگ مجارستان را برد و خوب پیش رفت. این دقیقاً همان چیزی است که مجموعه جدید A110 در مورد آن است: واضح تر است، عملکرد را تا حدی بالا می برد و آنچه را که ما در عرصه ورزش های موتوری به دنبال آن هستیم به تصویر می کشد."

خودروهای جدید آلپین: سه نسخه  A110، سه فلسفه

آلپین A110 S  جدید، اصالتی اسپورت

نشان S در پشت و رکاب درها به تجربه رانندگی بسیار اسپورت و شدید آلپین که A110 S جدید ارائه می‌کند و به پیکربندی سازش ناپذیر آن از جمله موتور 300 اسب بخاری، شاسی، ترمزها، اگزوز و صندلی‌های اسپورت اشاره می‌کند. این خودرود در هر شرایطی که باشد مشتاق است و در هر جاده و با هر سرعتی فوق العاده است. این محصول آلپین دارای افزودنی‌های آیرودینامیکی کربنی اختیاری است که عملکردی جسورانه را نشان می‌دهند و البته روکشی دو رنگ (نارنجی آتشی و سقف مشکی تیره).

تجهیزات بیرونی شامل حروف آلپین مشکی کرومی، رینگ‌های 18 اینچی GT Race مشکی روشن، لاستیک‌های جلوی 215/40 R18 و لاستیک‌های عقب 245/40 R18 و کالیپرهای ترمز نارنجی است. اگر پک میکروفایبر و صندلی های مسابقه ای را انتخاب کنید، فضای داخلی با مبلمان درجه یک از جمله صندلی های قابل تنظیم Sabelt Sport  روی دو ریل، پدال های اسپرت آلومینیومی و فضای داخلی پوشیده از میکروفایبر با دوخت نارنجی عرضه می شود. کمربندهای ایمنی نارنجی، روکش صندلی های تمام میکروفایبر و یراق آلات برای اضافه کردن یک مهار مسابقه اکنون از امکانات ویژه A110 S جدید هستند.

در قسمت رانندگی، A110 S  جدید دارای تایرهای نیمه نرم میشلین PS Cup 2 Connect و کیت Aero برای رساندن کیلومترشمار تا سرعت 275 کیلومتر در ساعت است. این کیت از یک اسپویلر کربنی عقب تشکیل شده است که پشتیبانی آیرودینامیک را بهبود می بخشد، یک تیغه کربنی جلو و فیرینگ های جلوی طولانی تر زیر خودرو برای افزایش کارایی دیفیوزر عقب و کف صاف. پایداری آن در سرعت 275 کیلومتر در ساعت ناشی از بار اضافی 60 کیلوگرمی روی چرخ های جلو (از تیغه کربن) و 81 کیلوگرم بار اضافی در عقب (از اسپویلر کربنی) است که به 141 کیلوگرم می رسد. با این تجهیزات، A110 S  جدید می تواند پتانسیل کامل خود را در پیست ها ارائه دهد.

آنتونی ویلین، مدیر طراحی آلپین درباره این محصول می گوید: آلپین A110 S جدید، اولین A110 با اسپویلر عقب است. ما A110 S را از طریق بسیاری از آزمایش‌های تونل باد انجام دادیم که نشان داد برای رسیدن به حداکثر سرعت خود به پشتیبانی آیرودینامیکی قابل توجهی نیاز دارد. کیت Aero پاسخ آلپین به این چالش است این خودرو  با سرعت 275 کیلومتر در ساعت به اوج می رسد، ظاهری خارق العاده دارد و قرار است ستاره ای در جاده ها باشد که در هر مسابقه ای با زمان به میدان می رود.

ویژگی های آلپینA110 S  جدید به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • قدرت: 300 اسب بخار
  • نسبت قدرت به وزن: 3.7 کیلوگرم بر اسب بخار
  • صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت: 4.2 ثانیه
  • گشتاور 340 نیوتن متر در 2400 تا 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت (محدود کننده خاموش): 275 کیلومتر در ساعت
  • شاسی اسپرت: میله ها و فنرهای ضد رول مجدد کالیبره شده، هندسه محور طراحی شده، 50 درصد فنرهای سیم پیچ سفت تر، کمک فنرهای تنظیم شده بر اساس آن، میله های ضد رول توخالی برای به حداقل رساندن وزن (و 100 درصد سفت تر)، ارتفاع سواری 4 میلی متر کمتر، فرمان هیدرولیک برای کنترل بهینه بدنه خودرو
  • وزن بدون بار: 1102 تا 1140 کیلوگرم
  • سیستم اگزوز: اسپرت
  • سیستم ترمز با کارایی بالای برمبو، دیسک های دو ماده با قطر 320 میلی متر در جلو و عقب، کالیپرهای نارنجی رنگ

آلپینAlpine A110 GT  جدید، یک گرند توریسمو به سبک فرانسوی

از ویژگی‌های متمایز آن می‌توان به نشان GT در پشت و رکاب درها اشاره کرد. این محصول جدید ترکیبی بی نظیر از عملکرد و ظرافت با شاسی "آلپین" و پیشرانه 300 اسب بخاری خود است.
سیلوئت براق، فضای داخلی پیچیده و ویژگی های مکانیکی آن وسوسه انگیز است. امکانات استاندارد این خودرو عبارتند از دستیار پارک (دستیار جلو و عقب و دوربین دید عقب) و صندلی‌های Comfort چرمی قابل تنظیم.

امکانات آلپین A110 GT  جدید به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • قدرت: 300 اسب بخار
  • صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت: 4.2 ثانیه
  • گشتاور 340 نیوتن متر در 2400 تا 6000 دور در دقیقه
  • شاسی آلپین، سیستم تعلیق مستقل جلو و عقب
  • وزن بدون بار: 1119 تا 1140 کیلوگرم
  • سیستم اگزوز اسپرت
  • سیستم ترمز با کارایی بالای برمبو، دیسک های با قطر 320 میلی متر در جلو و عقب، کالیپر آبی
  • رینگ های 18 اینچی مشکی الماس تراش Légende
  • لاستیک های میشلین پایلوت اسپرت 4 205/40 R18 در جلو و لاستیک های 235/40 R18 در عقب
  • صندلی های راحتی قابل تنظیم روی 6 حالت، پوشیده از چرم مشکی یا قهوه ای، دوخت آبی

آلپین A110؛ اصالت

این مدل به A110 تغییر نام داده است و چابکی آن بی‌نظیر است: جرم آن به طور بهینه پخش شده است (44٪ در جلو، 56٪ در عقب با موتور در موقعیت عقب مرکزی) و وزن سبک تر است. این خودرو با شاسی آلپین و صندلی‌های اسپرت عرضه می‌شود و کارایی و رفتار ارتباطی آن در هر شرایطی لذت رانندگی بی‌نظیری را فراهم می‌کند.

امکانات آلپینA110  به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • قدرت: 252 اسب بخار
  • صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت: 4.5 ثانیه
  • گشتاور 320 نیوتن متر در 2000 تا 4800 دور در دقیقه
  • شاسی آلپین، سیستم تعلیق مستقل جلو و عقب
  • وزن بدون بار: 1102 تا 1140 کیلوگرم
  • ترمزهای جلو و عقب برمبو با قطر 296 میلی متر، کالیپرهای مشکی زغالی
  • رینگ های 17 اینچی
  • لاستیک های میشلین پایلوت اسپرت 4 205/45 R17 در جلو و لاستیک های 235/45 R17 در عقب
  • صندلی‌های اسپرت قابل تنظیم روی 2 حالت، پوشیده از میکروفایبر مشکی و چرم، دوخت خاکستری
  • سیستم چند رسانه ای آلپین جدید با قابلیت اتصال پیشرفته

آلپین مجموعه جدید A110 خود را با یک سیستم چندرسانه ای جدید شامل صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، اتصال بلوتوث و 2 خروجی USB تجهیز می کند. این سیستم الهام گرفته از گوشی های هوشمند، بصری است و دارای ویجت ها قابل تنظیم بوده و با Apple CarPlay و Android Auto سازگار است.

کنترل‌های پشت فرمان، تشخیص صدا را فعال می‌کنند تا بتوانید سیستم iOS یا Google تلفن هوشمند خود را کنترل کنید یا جستجوی آنلاین Google را برای آدرس‌ها اجرا کنید.

سیستم ناوبری آنبورد اطلاعات زیادی را در لحظه (شامل به روز رسانی ترافیک، مناطق پرخطر، ایستگاه های خدماتی و قیمت سوخت و غیره) ارائه می دهد.

منوی تله متریک آلپین یک گزینه جدیداست که اطلاعات لحظه ای مانند فشار توربو، دمای گیربکس، گشتاور، قدرت، زاویه فرمان و شتاب را نشان می دهد.

سیستم چندرسانه ای Alpine بسته به نسخه، با سیستم صوتی استاندارد (2 بلندگو)، سیستم صوتی کانونی (2 بلندگو + 2 توییتر) و سیستم صوتی فوکال پرمیوم (2 بلندگو + 2 توییتر + 1 ساب ووفر) در دسترس است.

سیستم چند رسانه ای جدید Alpine با به روز رسانی های راه دور FOTA (Firmware Over The Air) سازگار است. این اتصال به عنوان مثال امکان افزودن اتصال Wi-Fi را در آینده نزدیک فراهم می کند.

تنظیم موتور بر اساس حالت دلخواه شما

برای به حداکثر رساندن لذت رانندگی، هر سه نسخه دارای 3 حالت قابل انتخاب توسط راننده است که شامل حالت های Normal، Sport  و  Trackاست.

حالت های معمولی و اسپرت به ترتیب برای راحتی بیشتر و تعویض دنده قوی تر، از جمله امکان تعویض دنده به پایین و افزایش دور موتور (برای تقویت هوشمندی که از کلاچ دوبل دریافت می کنید) بین تعویض دنده بهینه شده اند.

پاسخ پدال گاز و موتور، حساسیت سیستم فرمان برقی، قوانین تعویض دنده، فعال شدن سوپاپ اگزوز و پاسخ کنترل پایداری الکترونیکی با توجه به مدلی که انتخاب می کنید تغییر می کند و می توانید با زدن یک دکمه ESC  را به طور کامل غیرفعال کنید.

کالیبراسیون موتورهای جدید A110 GT و جدید A110 S بهبود یافته است تا حداکثر قدرت را به 300 اسب بخار در دور موتورهای بالاتر (6300 دور در دقیقه) برساند، 20 نیوتن متر (گشتاور 340 نیوتن متر تا 2400 دور در دقیقه) اضافه کند و به حداکثر سرعت در دنده 7 برسد. (گیربکس اتوماتیک نیز برای افزایش عملکرد مهندسی شده است).

یکی دیگر از ویژگی‌های کاملاً جدید: هنگام راه‌اندازی روش کنترل راه‌اندازی، یکی از سیلندرها به طور موقت غیرفعال می‌شود تا صداهای بیشتر به سبک مسابقه‌ای منتشر شود.

بدنه‌های Alpine A110، New A110 GT  و New A110 S در رنگ‌های سفید  Glacier، سفید رنگین کمانی، آبی تیره، آبی آلپین، مشکی تیره، خاکستری، روکش مات خاکستری تندر و نارنجی آتشین در دسترس هستند. فقط A110 S جدید با بدنه دو رنگ اختیاری کاملاً جدید (نارنجی آتشین و سقف مشکی) عرضه می شود.

علاوه بر این، کاتالوگ Atelier Alpine طیفی از 22 رنگ منحصر به فرد "میراث" را ارائه می دهد که افسانه این برند را تداعی می کند.

قیمت خودرهای آلپین جدید

قیمت Alpine A110 از 59500 یورو شروع می شود. همچنین قیمت جدید Alpine A110 GT از  69500 یورو شروع می شود و برچسب قیمتی Alpine A110 S  نیز با 71500 یورو آغاز می شود.


کلید واژه ها: a110 آلپین A۱۱۰ Alpine A110 a110 s آلپین سیستم صوتی