#مسیرنو چرا در کنار ماست؟!

رنو در کنار هنرمند عزیز اشکان خطیبی، به تازگی یک # مسیرنو را شروع کرده اند، در این # مسیرنو از همگی دعوت میکنند تا سعی کنند بیشتر لبخند بزنند، مخصوصاً در ترافیک و هنگام رانندگی.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۲ سبک رنو

همه‌ی ما روزانه زمان زیادی را در ترافیک می‌گذرانیم. از آن جایی که ترافیک مسئله‌ای نیست که بتوان یک شبه آن را حل کرد، پس باید به راهکارهایی فکر کنیم که بتوانیم نه تنها زمان‌هایی که در ترافیک می‌گذرانیم را به زمانی‌هایی مفیدتر تبدیل کنیم، بلکه حس و حالی خوش‌تر و مهربانانه‌تر را در خیابان‌های شهرمان پدید بیاوریم.

برای داشتن حال خوب در شهر و ترافیک می توانیم اول از همه از خودمان شروع کنیم. برای نمونه پرداختن به کارهایی مثل گوش دادن به موسیقی یا کتاب صوتی نه تنها گذشت زمان را دلپذیرتر می کند، بلکه باعث می‌شود با آرامش بیشتری بودن در ترافیک را تحمل کنیم.

وقتی تغییری واقعی در وضعیت ترافیک به وجود می‌آید که مهربانی و آرامش در تمام خیابان‌ها پخش شود. ما می‌توانیم در کنار هم شروع کننده‌ی این جریان باشیم.

رنو در کنار هنرمند عزیز اشکان خطیبی، به تازگی یک # مسیرنو را شروع کرده اند، در این # مسیرنو از همگی دعوت میکنند تا سعی کنند بیشتر لبخند بزنند، مخصوصاً در ترافیک و هنگام رانندگی. با ما همراه شوید تا این # مسیرنو را به همراهان بیشتری معرفی کنیم و از همگی دعوت کنیم تا با اشکان خطیبی و ما همراه شوند.
شما هم می تونین برای شروع حرکت در # مسیرنو از لبخندهاتون در ترافیک عکاسی کنین و با هشتگ # مسیرنو روی اینستاگرامتون به اشتراک بذارین.

# مسیرنو برایمان راه حل هایی دارد تا در خیابان‌های شهر به همدیگر آرامش و مهربانی هدیه دهیم و برای ترافیک یک # مسیرنو بسازیم.

به # مسیرنو بپیوندید، و راهکارهای خود را برای ساختن خیابان‌هایی مهربان‌تر و امن تر با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای دریافت دیدنی و شنیدنی های بیشتر از #مسیرنو، به اینجا مراجعه کنید.


کلید واژه ها: مسیر نو مسئولیت های اجتماعی رنو