خودروی جدید فرمول یک رنو رونمایی شد

شرکت خودروسازی رنوی فرانسه چندی پیش از خودروی جدید تیم فرمول یک خود با نام RS۱۹ رونمایی کرد؛ رنو امیدوار است بتواند به کمک پیشرفت های انجام شده در این ماشین فاصله خود با سه تیم اول رقابت های جهانی فرمول یک را کاهش دهد.
خودروی جدید فرمول یک رنو رونمایی شد
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۲ فرمول یک

شرکت خودروسازی رنوی فرانسه چندی پیش از خودروی جدید تیم فرمول یک خود با نام RS19 رونمایی کرد؛ رنو امیدوار است بتواند به کمک پیشرفت های انجام شده در این ماشین فاصله خود با سه تیم اول رقابت های جهانی فرمول یک را کاهش دهد.

رنو RS19

رنو از زمانی که در سال ۲۰۱۶ به رقابت های جهانی فرمول یک بازگشت پیشرفت های زیادی را کسب کرده است؛ تیم رنو در سال ۲۰۱۶ توانست جایگاه نهمی تیمی را به دست آورد و پس از آن در سال ۲۰۱۷ به رده ششم و در نهایت در سال گذشته نیز به رده چهارمی صعود کرد. این تیم امسال با در اختیار گرفتن دانیل ریکاردو و همراهی نیکو هالکنبرگ و معرفی RS19 امیدوار است بتواند فصل پر شکوه تری را در پیش رو داشته باشد.

سیریل ابیتبول، مدیر تیم فرمول یک رنو در این باره می گوید: " ما احساس می کنیم آماده رقابت هستیم، احساس می کنیم که زمان مناسبی است که تمام آنچه که ظرف سه سال گذشته در پس زمینه کارهای تیم در جریان بوده است و ما به آن افتخار می کنیم را به همگان نشان دهیم."

رنو RS19

شرکت خودروسازی رنو در رویدادی که در انستون (Enstone) انگلستان با حضور جمع زیادی از خبرنگاران و علاقمندان برگزار کرد رسماً از محصول جدید خود پرده برداشت. این خودرو محصول همکاری مراکز فنی رنو در انگلیس و فرانسه است.

مرکز انستون پیشرفت های زیادی را در بخش های تونل باد، ساخت، دستگاه های ماشین ابزار، اتاق ایزوله و دیگر زیرساخت های لازم برای بهبود عملکرد خودروی جدید داشته است.

رنو RS19

خودروی جدید تک سرنشین است و بنا بر استانداردهای جدید فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از ایرودینامیک بیشتری بهره می برد. این خودرو تا آنجا که قوانین مسابقات اجازه می دهد سبک طراحی و ساخته شده و طراحی آن نیز به کلی بهبود یافته است. این دستاوردها تنها با کمک مهندسان رنو و تجهیزات دو مرکز این شرکت در فرانسه و انگلستان به دست آمده است.

دنیل ریکاردو و نیکو هالکنبرگ به عنوان دو عنصر کلیدی تیم فرمول یک رنو در مسابقات نیز با توجه به تجربیات آنها در مسابقات می توانند کمک شایانی به موفقیت های تیم کنند.

رنو RS19

سرمایه دیگری که در اختیار تیم فرمول یک رنو قرار گرفته است موتور جدید RS19 است که از فناوری های به روز این شرکت بهره می برد. این موتور دارای طراحی جدیدی است و بهبودهای قابل توجهی را داشته است. همچنین خودروی RS19 همانند خودروی سال قبل رنو با تلفیق رنگ های زرد و مشکی رنگ آمیزی شده است.

رنو RS19

تیم فرمول یک رنو در فصل ۲۰۱۸ رقابت های جهانی توانست با ۱۲۲ امتیاز پس از تیم رد بول در جایگاه چهارمی رقابت های قرار گیرد.


کلید واژه ها: محصولات رنو فرمول یک فرمولا وان