رنو توینگو ۲۰۱۹ چه تغییراتی داشته است

رنو توینگو ۲۰۱۹ شاید در نگاه اول همانند نسخه های قبلی به نظر برسد اما تغییرات در باطن این محصول دوست داشتنی رنو اتفاق افتاده است.
رنو توینگو ۲۰۱۹ چه تغییراتی داشته است
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۱:۵۵ رنوکار

رنو چندی پیش از مدل ۲۰۱۹ خودروی دوست داشتنی و کوچک خود یعنی رنو توینگو رونمایی کرد. این محصول رنو که یکی از رقبای اصلی خودروی اسمارت فور فور (Smart ForFour) است با تغییراتی که به خود دیده است آماده رقابت در کلاس خودروهای کوچک شهری اروپاست.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

رنو توینگو ۲۰۱۹ شاید در نگاه اول همانند نسخه های قبلی به نظر برسد اما تغییرات در باطن این محصول دوست داشتنی رنو اتفاق افتاده است. البته برای شروع بد نیست بدانید اگر تا به حال خودرویی به رنگ زرد انبه ای یا سفید کوارتز در خیابان های شهر ندیده اید می توانید بی صبرانه منتظر بمانید تا بالاخره یکی از مدل های رنو توینگو ۲۰۱۹ با رینگ آلیاژی ۱۶ اینچی از جلوی شما تردد کند.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

البته تیم مهندسان طراح رنو در نسخه جدید این محصول پس از یکپارچه سازی چراغ های روز در چراغ های جلوی خودرو کمی سپر خودرو را بزرگتر کرده اند. همچنین چراغ های جلو نیز با تلفیق و استقرار چراغ های راهنما در درون آنها اکنون از طراحی شکل C که امضای تیم طراحی رنو برای خودروهای جدید این کمپانی است بهره می برد. همچنین در مدل های بالاتر رنو توینگو ۲۰۱۹ تزئینات کرومی به کار رفته تا ظاهر متفاوت تری را برای آن به ارمغان آورده باشد.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

تغییرات به عقب رنو توینگو جدید نیز ادامه پیدا کرده است و چراغ های عقب خودروی نیز از معماری شکل C رنو بهره می برند. همچنین با قرار گرفتن دستگیره درب صندوق عقب بر زیر تیغه برف پاک کن شیشه عقب استفاده از آن برای کاربر راحت تر شده است. تیم طراح این خودرو همچنین تصمیم گرفت تا در نسخه امسال حدود ۱۰ میلیمتر از ارتفاع سواری آن بکاهد تا با کاهش ضریب درگ (drag coefficient) خودرو بهره وری سوخت آن افزایش پیدا کند.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

وقتی به داخل خودرو قدم می گذاریم تغییرات را مجدداً می توانیم مشاهده کنیم. بالاترین مدل این رنو توینگو ۲۰۱۹ به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی و همچنین تو دوزی جدید مجهز شده است. رنو همچنین برای اینکه تغییرات را بیشتر به رخ بکشد از تزئینات سفید صدفی بر روی داشبورد و دوخت بر روی دستگیره های داخلی درب های استفاده کرده است.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

کنسول وسط خودرو برای بهره مندی از یک نگه دارنده لیوان یا یک گوشی هوشمند باز طراحی شده است. به علاوه اینکه رنو توینگوی ۲۰۱۹ به ۲ خروجی یو اس بی و همچنین وروی جک مبدل، جعبه داشبورد و دسته دنده جدید نیز مجهز شده است.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

این خودرو موتور عقب رنو با دو موتور سه سیلندر بنزینی عرضه خواهد شد؛ موتور تنفس طبیعی ۱ لیتری به همراه سیستم انتقال قدرت ۵ سرعته دستی که با توجه به مدل انتخابی خودرو می تواند توانی بین ۶۵ یا ۷۵ اسب بخاری را به همراه ۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

پیشرانه دومی هم که رنو به مشتریان ارائه می کند یک موتور ۳ سیلندر ۰.۹ لیتری توربوشارژ است که ۹۳ اسب بخار قدرت داشته و می تواند ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند؛ این موتور نیز به همراه یک جعبه دنده دستی ۵ سرعته عرضه می شود. در صورت اینکه خریدار تمایل داشته باشد می تواند موتور توربوشارژ را با جعبه دنده ۶ سرعته خودکار با کلاچ دوگانه نیز سفارش دهد که البته در این صورت باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کند.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

در صورتی که این اعداد از نظر شما زیاد قدرتمند به نظر نمی رسند باید این نکته را نیز به خاطر بیاورید که این خودرو بسیار سبک وزن بوده و مدل پایه آن تنها ۹۱۴ کیلوگرم وزن دارد و جالب تر اینکه نسخه توربوشارژ با گیربکس اتومات نیز ۹۹۹ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

رنو توینگو 2019 - Renault Twingo 2019

هنوز اخباری درباره نسخه GT رنو توینگو ۲۰۱۹ به بیرون درز نکرده است اما احتمالاً زمان زیادی برای تماشای آن نیاز نخواهیم داشت.


کلید واژه ها: رنو هاچ بک رنو توئینگو رنو توینگو 2019 Renault Twingo