فناوری نوین رنو برای ارتباط خودرو با خانه

شرکت خودروسازی رنو فرانسه این ویژگی جدید که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است را با همکاری شرکت Otodo ساخته است؛ این ویژگی به عنوان «راه حل اتصال جدید» به رانندگان امکان می دهد خانه خود را از سیستم اطلاعاتی سرگرمی اتومبیل خود کنترل کنند.
فناوری نوین رنو برای ارتباط خودرو با خانه
۲۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۶ تکنولوژی

امروزه فناوری در تمام قسمت های زندگی بشر دیده می شود و هر روز اخبار جدیدی از پیشرفت های آن در عرصه های گوناگون به گوش می رسد. به کارگیری فناوری در صنایع مختلف منجر به افزایش ایمنی، آسایش و رفاه شده است. شرکت های خودروسازی و در راس آن شرکت رنو فرانسه نیز از این قاعده مستثنا نیستند و در طول زمان با به کارگیری فناوری های مدرن توانسته اند محصولات جذابی را برای مشتریان خود ارائه کنند.

 

Renault Capture 2020 Interior

شرکت رنو فرانسه به عنوان یکی از پرچمداران خودروسازی اروپا امسال با محصول متفاوتی پای در نمایشگاه سالیانه CES  (نمایشگاه الکترونیک مصرفی) گذاشته و از ویژگی جدیدی رونمایی کرده که ماشین شما را به خانه تان پیوند می دهد.

 

Renault Clio 2020

شرکت خودروسازی رنو فرانسه این ویژگی جدید که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است را با همکاری شرکت Otodo  ساخته است؛ این ویژگی به عنوان "راه حل اتصال جدید" به رانندگان امکان می دهد خانه خود را از سیستم اطلاعاتی سرگرمی اتومبیل خود کنترل کنند.

Renault Capture 2020 Interior

این فناوری جدید در واقع به کاربران امکان می دهد کارهای روزمره را به صورت خودکار و از درون خودرو انجام دهند. برای انجام این کار ، دارندگان یک برنامه تلفن هوشمند را بارگیری و سپس دستگاههایی را که می خواهند در سناریوهای خاص کنترل کنند ، انتخاب می کنند.

به عنوان نمونه، رنو اعلام کرد که کاربران می توانند سناریویی برای ترک خانه ایجاد کنند که در این حالت و با کمک این ویژگی چراغ های منزل خاموش شود، پرده ها کشیده شوند و در هنگام رانندگی دمای منزل تحت کنترل باشد. نقطه مقابل این سناریو نیز صادق است زیرا کاربران می توانند یک سناریوی "برگشت به خانه" ایجاد کنند و با کمک این نرم افزار درب گاراژ را باز کرده و چراغ های منزل  را روشن کنند.

Renault ZOE 2020

سناریوها بسیار قابل تنظیم هستند و بر اساس فاصله بین خانه و وسیله نقلیه شما قابل ایجاد هستند. در نتیجه ، شما می توانید سیستم را طوری تنظیم کنید که هنگام ترک کار، ترموستات سیستم گرمایشی منزل را فعال کنید تا خانه شما در زمان رسیدن ، مناسب و راحت باشد.

این سیستم پس از راه اندازی اولیه تقریباً به صورت بی وقفه و مداوم کار می کند. با این حال، کاربران برای فعال کردن هر سناریوی از پیش تعریف شده ای باید ،سریعاً دکمه"OK"  ظاهر شده بر روی سیستم سرگرمی اطلاعاتی خودرو را فشار دهند.

این ویژگی نوآورانه در اواخر سال جاری میلادی راه اندازی می شود و در کلیه مدل های رنو که دارای سیستم اطلاعاتی سرگرمی جدید Easy Link هستند قابل دسترسی است. از میان وسایل نقلیه که از این سیستم پشتیبانی می کنند می توان به مدل های جدید رنو کلیو، رنو کپچر و رنو زویی اشاره کرد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: محصولات رنو تکنولوژی