رنو کلیو؛ تولد سی سالگی یک نماد

سی سال تحول و تکامل ظاهری و فناورانه؛ سی سال برآورده کردن نیازهای مشتری؛ سی سال قرار گرفتن در مرکز زندگی مشتریان. امروز، چه کسی وجود دارد که نام رنو کلیو را نشنیده باشد؟
رنو کلیو؛ تولد سی سالگی یک نماد
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۴ اخبار رنو

سی سال تحول و تکامل ظاهری و فناورانه؛ سی سال برآورده کردن نیازهای مشتری؛ سی سال قرار گرفتن در مرکز زندگی مشتریان. امروز، چه کسی وجود دارد که نام رنو کلیو را نشنیده باشد؟ تقریباً همه از گذشته های دور تا امروز خاطره ای با یکی از جذاب ترین خودروهای سه دهه اخیر داشته اند.

رنو کلیو؛ تولد سی سالگی یک نماد

رنو کلیو خودرویی در طبقه سوپرمینی است که توسط شرکت خودروسازی رنو فرانسه از سال ۱۹۹۰ به بازار معرفی شد. این خودروی فرانسوی از زمان ارائه به بازار توانست موفقیت های تجاری زیادی به دست آورد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار اروپا تبدیل شود. بسیاری این خودرو را احیا کننده آوازه رنو پس از روزهای سخت نیمه دوم دهه ۸۰ میلادی می‌دانند. این خودرو به همراه گلف فولکس واگن و اوپل آسترا تنها خودروهایی هستند که دو بار به عنوان خودروی سال اروپا برگزیده شده‌اند.

رنو کلیو؛ تولد سی سالگی یک نماد

رنو کلیو از زمان اولین رونمایی در سال ۱۹۹۰ با فروش بیش از ۱۵ میلیون دستگاه به پرفروش ترین محصولات گروه خودروسازی رنو در سراسر جهان تبدیل شده است. این خودرو عناوین زیادی را به خود دیده است؛ از محبوب ترین خودرو میان مردم فرانسه گرفته تا رهبر خودروهای کلاس بی در میان محصولات خودرسازان اروپایی. با وجود این موفقیت های تجاری رنو کلیو به نمادی از زندگی ماجراجویی انسان در داخل و خارج رنو تبدیل شده است.

رنو کلیو؛ تولد سی سالگی یک نماد

با گذشت سال‌ها، رنو توانسته است دینی را که موفقیت این خودرو را در میان ستارگان خودرویی دنیا رقم بزند، حفظ کند و امروز نسل پنجمی را ارائه دهد که حتی بیشتر از گذشته نیز کامل‌تر است. رنو کلیو نسل پنجم، بیشتر از همیشه مدرن و اسپورت است؛ این خودرو دارایی چهار نسل قبلی که حماسه ساخته‌اند را کماکان حفظ کرده است:

رنو کلیو؛ تولد سی سالگی یک نماد

از اولین کل ، "همه چیز عالی" را دارد. رنو کلیو نسخه ۵ همانند اولین رنو کلیو فن آوری هایی را از وسایل نقلیه در بخش‌های بالاتر وام گرفته است.

از دومین نسل کلیو استانداردهای بسیار بالای رفاه سرنشینان و راحتی را به دست آورده است.

همانند نسل سوم رنو کلیو ابعاد خودرو را در راه بهبود کیفیت تغییر داده است.

همچنین از نسل چهارم رنو کلیو طرحی قدرتمند را به ارث برده است که الهام بخش کل محصولات اخیر رنو شده است.

نسل پنجم رنو کلیو سنت وسایل نقلیه کاملاً ایمن رنو که در طول زمان حفظ شده است را ادامه می‌دهد و آن را با کسب ۵ ستاره EuroNCAP اثبات می‌کند.

رنو کلیو؛ تولد سی سالگی یک نماد

نسخه جدید رنو کلیو حتی فراتر رفته است و با ارائه فناوری خلاقانه E-TECH ، صفحه جدیدی را در تاریخ خود می‌نویسد. این خودرو به سمت برقی شدن پیش می‌رود و به لطف عملکرد درخشان خود، با نیازهای بیشتری از زندگی روزمره انسان تطبیق پذیری دارد.

تیم دیجیتال رنو برای یادبود این سالگرد ، عملیاتی را با نام CLIOGENERATION راه‌اندازی کرده است. اصل این کمپین ساده است: تقریباً همه با کلیو داستانی دارند. شبکه‌های اجتماعی گروه رنو در حال اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌های آرشیوی، مصاحبه با کارمندان رنو و مهمتر از همه داستان‌های عالی کلیو هستند که توسط انجمن ما به اشتراک گذاشته شده است. بخش‌هایی از زندگی که می‌توانید در اینستاگرام، فیس بوک و توییتر پیدا کنید.

رنو کلیو؛ تولد سی سالگی یک نماد

رنو از ۲۳ اوت ، تبلیغات جدیدی را با عنوان "فصل بعدی یک داستان عالی" آغاز کرده است. کلیو از نسل‌ها عبور کرده است و این کمپین جدید اروپایی توسط Publicis داستان یک مادر و پسرش که همراه با کلیو در حال بزرگ شدن هستند را روایت می‌کند.


کلید واژه ها: محصولات رنو رنو کلیو Renault Clio