نسل جدید خانواده لوگان معرفی شدند

داچیا از نسل سوم خودروی رنو ساندرو، رنو ساندرو استپ وی و رنو لوگان با طراحی کاملاً جدید و باز آفرینی شده رونمایی می کند.
نسل جدید خانواده لوگان معرفی شدند
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۴ اخبار رنو

شرکت خودروسازی داچیا به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی رنو فرانسه از نسل سوم خودروی رنو ساندرو، رنو ساندرو استپ وی و رنو لوگان با طراحی کاملاً جدید و باز آفرینی شده رونمایی می کند. این مدل ها تجسم تجدید روح بزرگان خود هستند.

نسل جدید این خودروها بدون از دست دادن قیمت بی نظیر و ابعاد مناسب خود، مدرن تر شده اند، تجهیزات و قابلیت های کارآمدتری دارند و در ضمن اصول ساده و قابل اطمینان خود چشم پوشی نکرده اند.

امروز، بیش از هر زمان دیگری، پیشنهاد داچیا کاملاً مطابق با انتظارات روز افزون و نگرانی های مصرف کنندگان است. در زندگی روزمره، در مصرف آنها، هر عملی اکنون معنای جدیدی پیدا می کند و زمانی جدید می یابد: "کارآمدی محدود" جای خود را به "رویکرد" طولانی مدت داده است. به ویژه خودرو در قلب این جنبش قرار دارد، خریدی که بخشی از این رویکرد بلند مدت است، تجسم یک انتخاب متفکرانه و نمادین است. وقتی مشتریان ما فقط می خواهند مصرف بهتر و با بهترین قیمت داشته باشند، چرا باید بیشتر و بیشتر درخواست کنیم؟

خودروهای داچیا برای تبدیل شدن از یک مدل به طیف وسیعی از خودروهای متفاوتی راهی طولانی را به مدت ۱۵ سال پیموده است. ساندرو به خودرویی نمادین و پر فروش تبدیل شده است و از سال ۲۰۱۷ تاکنون نیز عنوان پرفروش ترین خودروی اروپا برای مشتریان حقیقی را به دست آورده است.

برند داچیا در بخش خودرو در طول ۱۵ سال، خود را بعنوان پیشگام یک جنبش تثبیت کرد. یک مارک انتخابی که حس تعلق ایجاد می کند. برندی که پیشنهاد امروز آن با ۳ مدل جدید که مدرن شده اند اما همچنان بر روی آنچه برای مشتریان ما مهم است، ابعاد جدیدی پیدا می کند.

طراحی معاصر و پویا

رنو ساندروی جدید با طراحی نوین خود از شخصیتی قدرتمند و مقاوم برخوردار است. با این حال خط کلی طراحی خودرو به لطف شیشه شیب دار تر، خط سقف پایین تر و آنتن رادیویی که در انتهایی سقف خودرو قرار گرفته، سیال تر است. با وجود اینکه ارتفاع خودرو از زمین نسبت به نسخه قبلی تغییر نداشته است اما به کمک طراحی نوین خودرو احساس ارتفاع پایین تر به سرنشینان خود می دهد.

ساندرو استپ وی جدید، اما افزایش ارتفاع داشته است و به یک کراس اوور کارآمد در طیف خودروهای داچیا تبدیل شده است. در نمای خارجی ، طراحی قاطعانه آن فرار و ماجراجویی را تداعی می کند. تصویر ساندرو استپ وی کاملاً جدید و DNA کراس اوور با تمایز بیشتری از ساندرو جدید تقویت می شود. این تفاوت در طراحی جلوی خودرو توسط یک کاپوت خاص ، آجدار و گنبدی شکل تر ، در جلو قابل تشخیص است ، آرم استپ وی کرومی زیر جلو پنجره و گلگیرهای خمیده بالای چراغ های مه شکن کاملاً مشخص است.

داچیا لوگان نیز کاملاً باز طراحی شده است و روح طراحی این خودروی جدید سیال تر و پویا تر است. خط سقف روان ، آنتن رادیویی که در انتهای سقف قرار داده شده و کمی کاهش سطح شیشه های جانبی به تقویت خط کلی کمک می کند. امضای نوری Y شکل ، چرخ های زیبا و طراحی با کیفیت تر عناصر خاص مانند دستگیره های در ، ویژگی های مشابه لوگان با ساندرو کاملاً جدید است.

امضای نوری جدید خانواده داچیا

چراغ های جلو و عقب خانواده داچیا امضای طراحی نوین Y شکل این شرکت را معرفی می کند. نسل سوم خودروهای داچیا به لطف این نور پردازی نوین از هویتی قوی برخوردار است.

یک خط افقی به دو چراغ جلو در جلو و عقب متصل می شود و به خطوط روشنایی مربوطه گسترش می یابد و به گسترش بصری مدل ها کمک می کند.

داچیا قرار است حدود ۲ هفته دیگر یعنی در روز ۲۹ سپتامبر به صورت رسمی و با جزیبات بیشتر این سه محصول خود را به علاقمندان معرفی کند.


کلید واژه ها: محصولات رنو رنو ساندرو استپ وی رنو ساندرو رنو تندر 90