لوگان، ساندرو و ساندرو استپ وی جدید معرفی شدند

گروه خودروسازی رنو فرانسه و زیر مجموعه رومانیایی آن یعنی شرکت خودروسازی داچیا پس از پیش نمایش اوایل این ماه، جزئیات کاملی از جمله عکس ها و فیلم ها از خانواده کاملاً جدید خودروهای ساندرو و لوگان خود را منتشر کرده است.
لوگان، ساندرو و ساندرو استپ وی جدید معرفی شدند
۱۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۳ اخبار رنو

گروه خودروسازی رنو فرانسه و زیر مجموعه رومانیایی آن یعنی شرکت خودروسازی داچیا پس از پیش نمایش اوایل این ماه، جزئیات کاملی از جمله عکس ها و فیلم ها از خانواده کاملاً جدید خودروهای ساندرو و لوگان خود را منتشر کرده است.

لوگان، ساندرو و ساندرو استپ وی جدید معرفی شدند

رنو ساندرو و خانواده خودورهای لوگان از محصولات محبوب و پرفروش این شرکت خودروسازی فرانسوی و شرکت خودروسازی داچیا به عنوان یکی از شرکای اصلی رنو است. این محصول از خانواده پلتفرم X90 رنو است و تاکنون توانسته است به دستاوردهای زیادی در اروپا و دیگر بازارهای دنیا از جمله بازار خودروی کشورمان دست پیدا کند.

لوگان، ساندرو و ساندرو استپ وی جدید معرفی شدند

داچیا با تولید نسل سوم ساندرو، ساندرو استپ وی و لوگان، به طور همزمان سه مدل نمادین خود را باز طراحی می کند و اتومبیل معاصر و اساسی را که همیشه نیازهای واقعی مشتریانش را با بهترین قیمت متمرکز می کند، دوباره تعریف می کند.

لوگان، ساندرو و ساندرو استپ وی جدید معرفی شدند

نسل سوم ساندرو و لوگان بر اساس یک پلت فرم کاملاً جدید (معماری CMF) طراحی مدرن ، موتورهای جدید بنزینی و سیستم انتقال قدرت و همچنین امکانات بیشتر و افزایش ایمنی آنها همراه بوده است. نکته جالب اینجاست که داچیا هنوز هیچ اشاره ای به مدل جدید لوگان MCV استیشن نکرده است و این فقط می تواند دو معنی داشته باشد: یا این خودرو از خطوط تولید کنار گذاشته شده یا بعداً توسط این گروه خودروسازی معرفی می شود.

لوگان، ساندرو و ساندرو استپ وی جدید معرفی شدند

خودروی هاچ بک ساندرو که محبوب ترین مدل داچیا در بخش خودروهای کلاس B در اروپا ، اکنون به لطف جلوپنجره شیب دارتر، خط سقف ۱۰ میلی متر (۰.۴ اینچ) پایین تر و همچنین گلگیرهای برجسته تر، فضای بیشتری پیدا کرده است.

نمای پشت ساندرو استپ وی جدید

ساندور استپ وی جدید که نسبت به ساندرو از ارتفاع سواری بالاتری برخوردار است ظاهر جسورتر شده و ارتفاع آن از زمین نیز ۴۱ میلیمتر بیشتر شده است. باربندهای ماژولار که می تواند روی سقف کشیده شود، روکش پلاستیکی مشکلی دور گلگیرها و پایین درها و اسکید های فلزی در جلو و عقب این خودرو از ویژگی های ظاهری ساندرور استپ وی جدید است.

سانروف و باربند استپ وی جدید

خودروی سدان لوگان که نسل اول آن در کشورمان با نام تندر ۹۰ شناخته می شود، به لطف فاصله محوری توسعه یافته و علی رغم کاهش قسمت انتهایی بدنه خودرو، اکنون ۳۶ میلی متر بلندتر شده است. این خودرو بیشترین ویژگی های طراحی را با ساندرو جدید، به اشتراک می گذارد که از آن جمله می توان به چراغ های ال ای دی جلو و عقب Y شکل اشاره کرد.

چراغ جلو استپ وی جدید

مهندسین طراح داچیا در داخل کابین نیز با طراحی و ساخت یک داشبورد ارگونومیک تر با مواد با کیفیت بالاتر، سیستم های جدید سرگرمی، ناوبری و اطلاعاتی جدیدتر که از صفحه نمایش لمسی تا ۸ اینچ پشتیبانی می کند توانسته اند ظاهری زیبا و کارآمدی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان بیاورند. این سیستم اطلاعاتی – سرگرمی قابلیت یکپارچه سازی با تلفن های هوشمند را نیز داراست. همچنین خودروهای جدید از صندلی های با طراحی جدید با قابلیت تنظیم چندگانه و موارد دیگر برخوردار است. مهمتر از همه، فضای داخلی، حجم صندوق عقب و فضای ذخیره سازی علی رغم اینکه ابعاد خارجی تا حد زیادی حفظ شده اند، بیشتر بهبود یافته اند.

فضای صندوق عقب استپ وی جدید

فضای زانو برای سرنشینان عقب اکنون ۴۲ میلی متر افزایش یافته است، که یکی از بهترین نتایج برای خودروهای در این کلاس است و این در حالی است که حجم صندوق عقب در لوگان با ۱۸ لیتر افزایش به ۵۲۸ لیتر رسیده است و حجم بار ساندرو نیز ۳۲۸ لیتر است. علاوه بر این، برای دسترسی راحت تر به صندوق بار، کف صندوق بار ۱۹ میلی متر کاهش یافته است.

صندلی استپ وی جدید

لوگان جدید همچنین یک سازمان دهنده جدید متشکل از چهار صفحه قابل جابجایی را ارائه می دهد که صندوق عقب را به چهار فضای جداگانه در اندازه های مختلف تقسیم می کند. همچنین قابلیت تاشو بودن صندلی های عقب به صورت یک سوم / دو سوم نیز در تمام مدل ها قابل عرضه است که به این ترتیب ظرفیت صندوق خودرو می تواند تا ۲۱ لیتر دیگر افزایش یابد.

ترمز پارک استپ وی جدید

ساندرو و لوگان کاملاً جدید بسته به مدل انتخابی می توانند به یک هولدر گوشی هوشمند، صفحه کامپیوتر اصلی، فعال شدن خودکار چراغ جلو، محدود کننده سرعت و دکمه های کنترل سرعت در فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک جدید با نمایشگر دیجیتال برقی مجهز شوند. ترمز پارک، دوربین دنده عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب و برف پاک کن های اتوماتیک شیشه جلو اتومبیل، از جمله موارد دیگری است که به صورت انتخابی قابلیت عرضه بر روی خانواده خودروهای لوگان را داراست.

نمای جلوی ساندرو جدید

صندلی های جلوی گرم شونده از آوریل ۲۰۲۱ و همچنین سانروف برقی شیشه ای از اواخر سال برای خودروهای ساندرو و ساندرو استپ وی در دسترس خواهد بود.

نمای پشت ساندرو چدید

گروه خودروسازی رنو برای محصولات جدید خود از دو پیشرانه بنزینی و یک پیشرانه دوگانه سوز بنزینی / ال پی جی استفاده خواهد کرد. مدل پایه این محصولات از یک موتور یک لیتری SCe 65 سه سیلندر با تنفس طبیعی بهره می برد که با جعبه دنده ۵ سرعته دستی همراه شده است. پیشرانه بعدی یک موتور ۱ لیتری TCe 90 توربوشارژ سه سیلندر است که با یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا جعبه دنده CVT به بازار عرضه می شود. نسخه آخر نیز پیشرانه ۱ لیتری Eco-G 100 توربوشارژ است که با جعبه دنده ۶ سرعته دستی عرضه می شود و از سوخت های بنزینی و GPG پشتیبانی می کند.

لوگان جدیدلوگان جدید

گفته می شود استفاده از پلتفرم جدید CMF ایمنی فعال و غیرفعال این خودرو ها را افزایش داده و با تلفیق این قابلیت با سیستم های نوین همیار راننده از جمله سیستم دستیار ترمز اضطراری (AEB) و سیستم تماس اضطراری eCall بر امنیت سرنشینان افزوده است. همچنین سیستم شناسایی نقاط کور راننده، دستیار پارک خودرو و سیستم شروع حرکت در سربالایی نیز در این خودروهای تعبیه شده است.

لوگان جدیدلوگان جدید


کلید واژه ها: محصولات رنو رنو ساندرو استپ وی رنو ساندرو رنو تندر 90