فرناندو آلونسو و تیم رنو آماده شروع فصل جدید

فرناندو آلونسو، قهرمان سابق مسابقات فرمول یک جهان به منظور آمادگی برای رقابتهای فصل ۲۰۲۱، اولین دیدار خود را با تیم فرمول یک رنو انجام داد.
فرناندو آلونسو و تیم رنو آماده شروع فصل جدید
۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵ فرمول یک

فرناندو آلونسو، قهرمان سابق مسابقات فرمول یک جهان به منظور آمادگی برای رقابتهای فصل ۲۰۲۱، اولین دیدار خود را با تیم فرمول یک رنو انجام داد. این اسپانیایی که به خانه تیم خود بازگشت و برای اولین بار در پس از ۱۰ سال از هر دو سایت انستون در بریتانیا و ویری چاتیون در فرانسه بازدید کرد.

فرناندو آلونسو و تیم رنو آماده شروع فصل جدید

حرفه فرمول یک فرناندو با رنو همراه بوده است. وی در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک راننده ۲۱ ساله با این تیم شروع به همکاری کرد و اولین پیروزی خود را در سال ۲۰۰۳ به دست آورد. وی بعداً در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به تیم بازگشت.

فرناندو آلونسو و تیم رنو آماده شروع فصل جدید

با این وجود فرناندو و تیم رنو کاملاً چشم به راه هستند و این دیدار اخیر برای برنامه ریزی به منظور پیشبرد بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ بود. فرناندو آلونسو در طی بازدید دو روزه از سایت انستون که در بریتانیا قرار دارد، یک روز کامل را در شبیه ساز راننده در حلقه گذراند تا از مناسب بودن صندلی خودرو مطمئن شود؛ وی همچنین جلساتی مهندسی با مدیریت فنی تیم فرمول یک رنو برگزار کرد. آلونسو به علاوه از تونل باد رنو برای دیدن پیشرفت امکانات آن برای مسابقات سال آینده نیز بازدید کرد. فرناندو سپس به پاریس پرواز کرد تا در هنگام بازدید از کارگاه‌های تولید دایناس و ساخت موتور در سایت فرانسوی، با تکنیسین‌های موتور رنو در ویری همکلام شود.

فرناندو آلونسو و تیم رنو آماده شروع فصل جدید

فرناندو اظهار داشت: حضور در Enstone تجربه بسیار خوبی بود ، آنها روزهای بسیار احساسی بودند. بسیاری از چیزها تغییر کرده است. شبیه ساز جدید است ، تونل باد به روز شده است ، اما بعضی چیزها یکسان هستند: همان دفاتر و سالن ورزشی وجود دارد که من قبلاً خیلی از آنها استفاده می‌کردم.

فرناندو آلونسو و تیم رنو آماده شروع فصل جدید

این یک روز اول در مدرسه بود، با چیزهای زیادی برای یادگیری و گذراندن اما بسیار پربار بود. من برنامه‌ای را در شبیه ساز دنبال کردم، کمی به ماشین عادت کردم، امکانات را آزمایش کردم، آخرین باری که اینجا بودم شبیه ساز وجود نداشت! سپس من مناسب صندلی و جلساتی با افراد اصلی برای درک برنامه برای سال آینده داشتم. واقعاً اتفاق جالبی برای من بود.

فرناندو آلونسو و تیم رنو آماده شروع فصل جدید

فکر می‌کنم تیم برای آینده شرایط خوبی داشته باشد. چند مسابقه آخر برای همه دلگرم کننده بود، برای خودم نیز همینطور. دیدن بازگشت رنو به روشی رقابتی نکته خوبی برای این ورزش است و من از دیدن این پیشرفت‌ها بسیار خوشحال شدم. ما هنوز یک راه طولانی در پیش داریم اما من فکر می‌کنم بچه‌ها یک کار شگفت انگیز در کنار زمین انجام داده‌اند. تماشای مسابقه‌های اخیر بسیار هیجان انگیز بود و من مشتاقانه منتظر حضور دوباره در مسابقات هستم.

فرناندو آلونسو و تیم رنو آماده شروع فصل جدید

من هم اکنون کارهای مورد نیاز تیم را دنبال خواهم کرد. آخر هفته‌ها به تیم کمک می‌کنم و برای هر چیزی که لازم باشد در دسترس تیم هستم.

سیریل ابیتبول ، مدیرعامل فرمول یک رنو نیز در این مورد اضافه کرد: دیدن بازگشت فرناندو به تیم بسیار عالی بوده است. او بسیار انگیزه دارد تا بهترین شروع ممکن را داشته باشد. او می‌خواهد در تدارکات بسیار نقش داشته باشد. سه روز اقامت در Enstone و Viry به هر دو طرف این فرصت را داد تا این پیوندها را مجدداً پایه ریزی کنند و پایه‌ها را در مراحل اولیه تنظیم کنند، و این مهم خواهد بود که در سال ۲۰۲۱، یک سال مهم در پیشرفت تیمی رنو داشته باشیم.


کلید واژه ها: محصولات رنو فرمول یک فرناندو آلونسو