داچیا اسپرینگ برنده «بهترین خودروی خرید سال ۲۰۲۲» شد

خودروی برقی داچیا اسپرینگ به تازگی جایزه "بهترین خودروی خرید اروپا ۲۰۲۲" را توسط هیئت داوران AUTOBEST اروپا دریافت کرده است.
داچیا اسپرینگ برنده «بهترین خودروی خرید سال ۲۰۲۲» شد
۲۸ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۳ اخبار رنو

هیئت داوران AUTOBEST، متشکل از روزنامه نگارانی از 32 کشور اروپایی، داچیا اسپرینگ را به عنوان برنده بهترین خرید خودرو اروپا 2022 را انتخاب کردند.

هیئت داوران Dacia Spring را با آرای بالا به عنوان بهترین و مقرون به صرفه ترین وسیله نقلیه در این رقابت انتخاب کردند. این انتخاب بسیار بزرگ و حائز اهمیت است، زیرا هیئت داوران AUTOBEST در تاریخ 21 ساله خود، برای اولین بار یک وسیله نقلیه 100٪ برقی را به عنوان برنده این دسته انتخاب کردند.

به دنبال کسب جایزه Good Deal هفته گذشته در Automobile Award، این جایزه، آخرین پاداش چشم انداز شرکت خودروسازی داچیا درباره حمل و نقل تمام برقی است که به نظر می رسد در آینده ای نزدیک ضروری و قابل دسترس برای همه خواهد بود.

داچیا اسپرینگ برنده «بهترین خودروی خرید سال ۲۰۲۲» شد

داچیا اسپرینگ که در پایان مارس 2021 معرفی شد، بلافاصله توانست با بیش از 43000 سفارش علاقمندان بسیار زیادی پیدا کند. این محبوبیت دلیل خوبی دارد: داچیا اسپرینگ، حمل و نقل تمام برقی را ساده می کند و هر چیزی مانند ناوبری، تهویه مطبوع، شیشه های برقی، شارژ گوشی های هوشمند و غیره را که برای مشتریان ضروری است با قیمتی بی نظیر در اروپا ارائه می دهد.

در زیر ظاهر این SUV  جمع و جور، جادار بودن فضا با چهار صندلی، یک موتور برقی کارآمد و قابل اعتماد و برد تا 305 کیلومتر در چرخه ترکیبی WLTP نهفته است.

داچیا اسپرینگ برنده «بهترین خودروی خرید سال ۲۰۲۲» شد

داچیا اسپرینگ برقی با توجه به ابعاد جمع و جورش به گونه ای طراحی شده است که چهار بزرگسال از جمله راننده را در خود جای دهد. این خودروساز قول می دهد فضای مناسب برای سر و زانو در عقب و همچنین ۲۳.۱ لیتر فضای ذخیره سازی در محفظه بزرگ دستکش، آستانه های درب و جعبه کنسول وسط وجود داشته باشد. صندوق عقب ظرفیت بارگیری ۳۰۰ لیتر را به استثنای فضای زیر چرخ اضافی یدکی دارد. اگر صندلی عقب تا شود، ظرفیت حجم قسمت بار به حدود ۶۰۰ لیتر می رسد.

داچیا اسپرینگ برنده «بهترین خودروی خرید سال ۲۰۲۲» شد

دنیس لو وو، مدیر عامل برندهای داچیا و لادا درباره کسب این جایزه گفت: "ما بسیار مفتخریم که برنده جایزه AUTOBEST 2022 هستیم. این جایزه عزم داچیا را تأیید می کند که همیشه آنچه را که واقعاً برای آنها منطقی است به مشتریان خود ارائه دهد. داچیا اسپرینگ ساده و قابل دسترس برای همه و به خوبی با زمان هماهنگ است. من می خواهم از اعضای هیئت داوران AUTOBEST تشکر کنم که ما را به ادامه این راه دعوت کردند."

داچیا اسپرینگ برنده «بهترین خودروی خرید سال ۲۰۲۲» شد

داچیا اسپرینگ علاوه بر کسب جایزه بهترین خرید خودروی اروپا در سال 2022، همچنین در چالش ECOBEST 2021 که توسط AUTOBEST  در نوامبر گذشته برگزار شد، به نتایج عالی دست یافت، از جمله:

  • برد اندازه گیری شده 221 کیلومتر در سیکل ترکیبی
  • برد باقی مانده 31 کیلومتر با ذخیره انرژی 0 درصد روی داشبورد
  • بازده انرژی 8.25 کیلومتر بر کیلووات ساعت، بهترین اندازه گیری در بین 15 وسیله نقلیه آزمایش شده است.

داچیا اسپرینگ برنده «بهترین خودروی خرید سال ۲۰۲۲» شد

شرکت داچیا در سال ۱۹۶۶ به کمک شرکت رنو تأسیس شد و در سال ۱۹۶۸ کارخانه اصلی آن بنیان گذاشته شد. این شرکت ابتدا طرح‌های پایه مدل رنو ۱۲ را خریداری کرد و همچنین تصمیم گرفت تا مدل رنو ۸ که بعدها به داچیا ۱۱۰۰ معروف شد را تحت لیسانس رنو تولید کند.

 


کلید واژه ها: داچیا داچیا اسپرینگ اسپرینگ محصولات رنو