در نمایشگاه اتومبیل پاریس ۲۰۲۲ چه گذشت؟

نمایشگاه خودرو پاریس به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های بین المللی این صنعت در حالی به پایان رسید که بیش از ۴۰۰ هزار نفر از آن بازدید کردند.
در نمایشگاه اتومبیل پاریس ۲۰۲۲ چه گذشت؟
۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۳ اخبار رنو

نمایشگاه خودرو پاریس به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های بین المللی این صنعت در حالی به پایان رسید که بیش از 400 هزار نفر از آن بازدید کردند. گروه رنو به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین گروه های خودروسازی دنیا و برندهای آن یعنی رنو، داچیا، آلپاین و موبیلایز برندگان بزرگ آن بودند.

برند رنو که بر روی یک غرفه 1500 متر مربعی نصب شده است، اولین بار جهانی از تفسیر مجدد مدل نمادین رنو 4 با خودروی مفهومی 4EVER Trophy  خود رونمایی کرد و اولین Kangoo E-Tech  برقی خود را که به خانواده ها اختصاص داده شده بود، ارائه کرد. این نسخه همچنین فرصتی بود تا سال جشن 50 سالگی رنو 5 را با یک خودروی نمایشی اسپرت و عجیب به نام R5 Turbo 3E به پایان برسانیم.

رنو همچنین مدل‌های خود را برای برنده شدن در سگمنت C با مگان E-Tech برقی کاملاً جدید و هیبریدی جدید آسترال E-Tech  برای اولین بار به نمایش گذاشته بود. رنو در 6 روز عمومی در مجموع 500 فروش را ثبت کرد. در این عملکرد، خودروی رنو آسترال ای-تک هیبریدی جدید اولین خودروی فروش رفته است و فناوری نوآورانه E-Tech (هیبریدی + الکتریکی) 86 درصد از سفارش‌های گرفته شده را به خود اختصاص داده است.

رنو با حضور گسترده خود در این رویداد جهانی به بازدیدکنندگان و علاقمندان خودرو این امکان را داد تا فناوری‌های دستیار رانندگی، گیربکس هیبریدی E-Tech و آواتار آینده رنو خود را از طریق نمایش‌دهنده‌های تجربی اختصاصی کشف کنند. فروشگاه کالای «The Originals» نیز طیف کامل و جدیدی از محصولات خود را ارائه کرد. نزدیک به 4000 خریدار، بازدید خود از غرفه رنو را با یک سوغاتی برای بردن به خانه به پایان رساندند.

داچیا: مانیفست موفقیت

داچیا که روزگاری در رومانی چشم به جهان گشود و پس از مدتی به مالکین گروه رنو درآمد نیز به عنوان یکی از زیر برند های گروه فرانسوی رنو در این نمایشگاه حضور داشت. چالش این کمپانی در این موتورشو این بود که هویت برند جدید را به عموم مردم از طریق خط تولید کلی برند و با فعالیت‌های فراوان در فضای باز که در طول هفته در غرفه پیشنهاد شده بود، به نمایش بگذارد. ماموریت با ترافیک دائمی در غرفه انجام شد. بازدیدکنندگان و مشتریان از تجربه داچیا خود راضی بودند و این خودروساز میانگین امتیاز 4.6 از 5 را به دست آورد. نتایج کمی نیز بسیار رضایت بخش است، با نزدیک به 300 سفارش و همین تعداد سرنخ داغ که به شبکه نمایندگی ما منتقل شده است. 96٪ از سفارشات از مشتریان خرده فروشی و 60٪ از سفارشات عالی برای LPG ECO-G و موتورهای الکتریکی داچیا بودند.

آلپین: یک هفته سریع با  A110

شرکت خودروسازی آلپین نیز با نمایش جهانی Alpenglow، چشم انداز خود برای آینده محصول و رقابت، در نمایشگاه اتومبیل پاریس اثری از خود بر جای گذاشت. آینده ای اسپورت و تمیز، ساخته شده از لذت رانندگی به لطف موتور احتراق داخلی خلاقانه که با هیدروژن کار می کند.

آلپین A110 نمادین همچنین شصتمین سالگرد تولد خود را در نمایشگاه خودروی پاریس جشن گرفت، جایی که برای اولین بار در سال 1962 ارائه شد. این سالگرد به ویژه با معرفی A110 R در اروپا جشن گرفته شد. که حتی سبک تر، چابک تر و کارآمدتر، رادیکال ترین A110 مورد توجه همه قرار گرفت، شور و شوقی که مستقیماً با مهندسان وسیله نقلیه با عموم مردم به اشتراک گذاشته شد. به عنوان شاهدی بر این موفقیت، 200 پیش رزرو در غرفه آلپاین، قبل از باز شدن سفارشات در پایان سال برای این محصول ثبت شد.

اسپورت بودن موضوع مشترک در طول این هفته از اشتیاق به آلپاین در نمایشگاه بود، با بازدید استبان اوکان، راننده تیم  فرمول یک، نیکلاس لاپیر و ماتیو واکسویر، رانندگان تیم استقامت آلپین ELF، و تعداد زیادی از افراد. بازدیدکنندگان از شبیه سازهای حرفه ای که توسط تیم Alpine Esports با بیش از 1000 راننده الکترونیکی در آن شرکت می کنند.

اولین نسخه موفق برای Mobilize

برای Mobilize که در سال 2021 ایجاد شد، نمایشگاه خودرو پاریس اولین حضور موفق بود. برندی که به وسایل نقلیه جدید اختصاص یافته است، محصولات و خدمات خود را در معرض دید متخصصان عموم قرار داده است. هدف: حمل و نقل مبتنی بر استفاده و اشتراک‌گذاری توسط عموم مردم تأیید می‌شود، افرادی که به دنبال راه‌حل مناسب برای نیازهای حمل و نقل مناسب و همه خدماتی هستند که با آن همراه است. از Mobilize Duo، خودروی شهری کوچکی که برای اشتراک‌گذاری خودرو طراحی شده است، تا Mobilize Fast Charge، شبکه شارژ فوق سریع اروپایی، علاقه‌مندان به حمل و نقل جدید پیدا کرده‌اند که با چه کسی صحبت کنند.

در طول 7 روز، موبیلایز 45 سخنرانی و کارگاه آموزشی را برای نشان دادن واقعیت تحرک در دسترس، پایدار و مقرون به صرفه ارائه کرد.

مدل های جدید هیدروژن HYVIA

HYVIA، گروه رنو و سرمایه گذاری مشترک Plug Power، که به حمل و نقل هیدروژنی اختصاص دارد، وسایل نقلیه هیدروژنی خود (ون، اتوبوس شهری، شاسی کابین) و تصاویری از اکوسیستم هیدروژنی منحصر به فرد خود H2 را به نمایش گذاشت.

یک نکته جدید دیگر: پس از نسخه اولیه، Master Van H2-TECH  در نسخه تولید هیدروژن H2 خود که در حال حاضر در بازار است به نمایش گذاشته شد.


کلید واژه ها: رنو گروه رنو e tech