رنو سیمبیوز از کجا آمد؟

معنی لغوی "سیمبیوز" به معنای رابطه پایدار، بیولوژیکی و دوجانبه سودمند بین دو موجود زنده است.
رنو سیمبیوز از کجا آمد؟
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۴ اخبار رنو

رنو سیمبیوز نام جدید شاسی بلند کامپکت و خانوادگی آتی رنو است. معنی لغوی "سیمبیوز" به معنای رابطه پایدار، بیولوژیکی و دوجانبه سودمند بین دو موجود زنده است. این موضوع هنگامی که به رابطه بین یک وسیله نقلیه و سرنشینان آن اعمال می شود، به درستی موقعیت خودروی خانواده و کامپکت جدید رنو را توصیف می کند. اما سوال این است که چطور؟ سیلویا دوس سانتوس، رئیس استراتژی نامگذاری در بخش بازاریابی جهانی رنو، ریشه این نام را روشن می کند.

رنو آسترال، رنو رافال و اکنون رنو سیمبیوز؛ یک مدل اصیل به یک نام به همان اندازه اصیل نیاز دارد. نامی که به شاسی بلند کامپکت و خانوادگی جدید رنو داده شده و کاملاً معنادار و نمادین است.

وی می گوید: «برای مدل آینده، ما واقعاً نامی می‌خواستیم که حول افراد و پیوند عمیقی که خانواده‌ها را به وسیله نقلیه‌شان پیوند می‌دهد متمرکز شود.»

زندگی در کنار هم

سیلویا می گوید: «نام سیمبیوز از نظر ریشه شناسی بسیار جالب است. این لغت از کلمه "همزیستی" الهام گرفته شده است که خود از یونان باستان آمده است. اسمی مشتق شده از پیشوند syn-، برای «با هم» یا «با»، و -bios برای «زندگی». به معنای "زندگی با هم" است.

این ریشه شناسی از نظر معنی غنی است: "با هم بودن" "زندگی" است و زندگی در با هم بودن یافت می شود.

کلمه "همزیستی" در علم به ارتباط بین دو موجود زنده اشاره دارد که برای بقا به یکدیگر وابسته هستند.

معنای مجازی به همان اندازه جالب است: انسانیت، زندگی در یک جامعه و در نتیجه خانواده را تداعی می کند.

سیلویا توضیح می‌دهد: «زندگی و با هم بودن دو ارزشی هستند که عمیقاً در DNA رنو ریشه دارند و ماشین‌ها برای زندگی هستند. «با هم بودن»، «زندگی»، «خانواده» - این مفاهیم حول افراد و به معنای وسیع‌تر، نیروی پیوندی است که همه آنها را متحد می‌کند. بنابراین، "Symbioz"  نام مناسبی برای انتخاب یک SUV خانواده رنو است که دارای فضای سخاوتمندانه و فضای ذخیره سازی بزرگ است.

این نام همچنین از ریشه فرانسوی ما گرفته شده است، زیرا "Symbioz" اشاره واضحی به کلمه فرانسوی "Symbiose" است. سیلویا اضافه می‌کند که تلفظ آن در زبان‌های مختلف بسیار شبیه است، به این معنی که بسیاری از مردم در سراسر جهان به راحتی می‌توانند نام «Symbioz» را تشخیص دهند.

کیمیاگری رنو

با نامی که تداعی کننده هماهنگی، انطباق و تطبیق پذیری است، نشان می دهد که کیمیاگری منحصر به فردی بین شاسی بلند کامپکت و خانوادگی جدید رنو و سرنشینان آن وجود دارد. طراحی بیرونی و داخلی آن به همراه ویژگی‌های با تکنولوژی بالا در داخل، سیمبیوز را به وسیله‌ای تبدیل می‌کند که ارتباط یا حتی رابطه قدرتمندی با و بین مسافران ایجاد می‌کند.

سیلویا می‌گوید: «نام «سیمبیوز» کاملاً زندگی با وسیله نقلیه ما را نشان می‌دهد، جایی که مسافران با آن و محیط یکی هستند. مدل آینده رنو دعوتی است برای لذت بردن از لذت رانندگی و سفر به تنهایی یا با دیگران، بدون محدودیت و آزادی کامل. اشاره به "زندگی مشترک" به مفاهیم زندگی در کشتی، راحتی و رفاه اشاره دارد.

این دیدگاه از فضای داخلی خودرو به عنوان مکانی برای اشتراک گذاری و تعامل، کاملا مشخصه شاسی بلند خانواده جدید رنو است.

فناوری انسان محور

اصطلاح "همزیستی" در درجه اول یک اصطلاح علمی است که عمدتاً در زیست شناسی استفاده می شود. هنگامی که این کلمه به دنیای خودرو متصل می شود، تکنولوژی را تداعی می کند، به ویژه آن چیزی که بر مردم تمرکز دارد. سیمبیوز نامی است که نماد مردم، پیشرفت و زندگی است. ارزش هایی که واقعاً رنو هستند!»

رنو سیمبیوز با 4.41 متر طول، جمع و جورترین شاسی بلند در بخش C رنو خواهد بود. با کنار هم قرار دادن فناوری این برند در یک خودرو، به نسل جدید سانروف پانوراما مات بدون پوشش Solarbay و موتور هیبریدی کامل E-Tech 145 اسب بخار برای لذت رانندگی و کاهش مصرف سوخت مجهز می شود.

سیلویا می‌گوید: «راندن سیمبیوز به معنای سفر با یک وسیله نقلیه با فناوری پیشرفته و لذت بردن از یک تجربه سواری پیشرفته است که باز و متصل به دنیای خارج است.

سیمبیوز نام خودروی مفهومی است که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در سال 2017 معرفی شد. در حال حاضر، این خودرو نمادی از فناوری انسانی و زندگی در داخل هواپیما است که برای سفرهای خانوادگی مفید است. یک پیش گویی!


کلید واژه ها: رنو رنو سیمبیوز شاسی بلند محصولات رنو