رنو کپچر با موتوری قدرتمندتر از گذشته به بازار می آید

رنو در نهایت مدل قوی تری از رنو کپچر، کراس دوست داشتنی و یکی از پر فروش ترین محصولات خود را معرفی کرد. اکنون این شرکت با ارائه تعداد محدودی مدل نسخه S تنوع مدل های این خودرو را افزایش داده است.
رنو کپچر با موتوری قدرتمندتر از گذشته به بازار می آید
۰۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۸ رنوکار

رنو در نهایت مدل قوی تری از رنو کپچر، کراس دوست داشتنی و یکی از پر فروش ترین محصولات خود را معرفی کرد. رنو کپچر از پلتفرم مشابه رنو کلیو بهره می برد اما رنو با تغییراتی در سیستم تعلیق خودرو و افزایش ارتفاع آن این محصول خود را در کلاس خودروهای کراس اوور به بازار عرضه کرده است. اکنون این شرکت با ارائه تعداد محدودی مدل نسخه S تنوع مدل های این خودرو را افزایش داده است. این محصول با هدف جلب توجه دوستداران خودروهای ورزشی و جوانان قرار است با موتوری قدرتمندتر عرضه شود.

قیمت آغازین این خودرو که با بسته تکنولوژی شامل نسخه بهبود یافته R-Link ، هشدار نقاط کور و دستیار پارک آسان عرضه می شود برای بازار فرانسه ۲۳۳۰۰ یورو خواهد بود.

رنو کپچر به کمک موتور بنزینی TCe 150 که 150 اسب بخار قدرت دارد قوی ترین نسخه ای است که تاکنون از این محصول عرضه شده است. همچنین قرار است که این خودرو با جعبه دنده شش سرعته دستی یا جعبه دنده اتومات با کلاچ دو گانه به فروش برسد. این کراس اوور دوست محبوب به لطف این موتور عملکرد پویای فوق العاده ای را ارائه می دهد.

این محصول رنو با دو رنگ اختصاصی آبی لاجوردی و سقف مشکی یا خاکستری پلاتینی ظاهری چشم نواز خواهد داشت. همچنین رینگ ۱۷ اینچی مشکی رنگ و نشان S-Edition کرومی به کار گرفته شده زیبایی ظاهر این محصول رنو را دو چندان خواهد کرد. به همه این موارد باید استفاد از محافظ روی در و اسکیدهای نصب شده در عقب و جلوی خودرو را نیز اضافه کرد.

کابین شیک و اسپورت رنو کپچر نسخه اس نیز از روکش چرم آلکانترا با دوخت آبی بهره می برد که زیبای منحصر به فردی به داخل خودرو داده است.

بسته فناوری رنو کپچر نسخه اس نیز شامل نسخه تکامل یافته R-Link رنو، سنسورهای جانبی، جلو و عقب برای پارک خودرو، دستیار پارک آسان رنو و سیستم هشدار نقاط کور است.

رنو کپچر نسخه اس با موتور های دیگری نیز قابل خرید است که عبارتند از: موتورهای بنزینی TCe 120 با جعبه دنده دستی، TCe 120 با جعبه دنده اتومات دو کلاچه و موتور دیزلی dCi 110.

نسخه استاندارد رنو کپچر سال گذشته با چراغ های جلوی LED ، طراحی تازه رینگ ها و تجهیزات انتخابی جدید به روزرسانی شد . البته این نسخه نیز به آخرین نسل سیستم اطلاعاتی – سرگرمی رنو موسوم به R-Link و Android Auto و سیستم صوتی انتخابی Bose نیز مجهز می شد. سیستم پارک خودکار و هشدار نقاط کور راننده تکنون در آخرین نسخه ارائه شده توسط این کمپانی قابل دسترس هستند.

تجهیزات رنو کپچر به شرح زیر است:

سیستم R-Link که قابلیت اتصال گوشی هوشمند به خودرو را دارد. این سیستم از طریق صفحه نمایش ۷ اینچی در دسترس است. نرم افزار مسیریابی TomTom ، نقشه کشورهای اروپایی، اتصال از طریق بلوتوث و خروجی یو اس بی.

دوربین دنده عقب و سنسورهای جانبی، عقب و جلو پارک

دستیار پارک آسان

رینگ ۱۷ اینچی مشکی رنگ Filante

اسکیدهای عقب و جلو

محافظ های درهای جانبی

کفپوش های مخصوص عقب و جلو

تجهیزات انتخابی:

سیستم صوتی Bose

سان روف شیشه ای ثابت

گرمکن صندلی های جلو

رنگ آبی لاجوردی بدنه

منبع: رنو


کلید واژه ها: رنو کراس اوور رنو کپچر Renault Captur