رنو و پاریس سن ژرمن همکار می شوند

شرکت خودروسازی رنو و باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه برای سه فصل آینده با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند.
۲۵ تیر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۹ ویدئوها اخبار جهان

شرکت خودروسازی رنو و باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه برای سه فصل آینده با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند. شور و هیجانات طرفداران باشگاه پاریس سن ژرمن از یک‌سو و جذابیت برند رنو به‌عنوان یک خودروساز برجسته فرانسوی از سوی دیگر منجر به این شده است که این دو برند معروف فرانسوی قراردادی را برای همکاری‌های گسترده و مشترک تبلیغات جهانی و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی خود منعقد کنند.

لازم به ذکر است که هر دو برند تمرکز خاصی بر فضای مجازی دارند و قرار است خلاقیت‌های اعجاب‌انگیز خود را در دنیای دیجیتال به اشتراک بگذارند. باشگاه پاریس سن ژرمن قصد دارد با همکاری رنو ۶۰ میلیون فالوئر خود را در شبکه‌های اجتماعی شگفت‌زده کند.

مارک آرمسترانگ، مدیر بخش اسپانسرینگ باشگاه پاریس سن ژرمن در خصوص این همکاری می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که رنو، باشگاه پاریس سن ژرمن را برای ورود به دنیای فوتبال برگزیده و مفتخریم که باشگاه ما را با یکی از ستارگان صنعت فرانسه مرتبط می‌سازد. رنو نقش بسیار مهمی را در این برنامه همکاری مشترک ایفا می‌کند. ما بی‌صبرانه منتظریم تا فصل جدید شروع شود و بازیکنان ما در کمپین‌های معروف تبلیغاتی رنو نقش داشته باشند.»

از سوی دیگر فیلیپ بوروس، مدیر بازرگانی رنو فرانسه راجع به این همکاری مشترک با باشگاه پاریس سن ژرمن می‌گوید: «ما خوشحال هستیم که برند رنو همکاری خود را با باشگاه پاریس سن ژرمن آغاز کرده است که به نفوذ پاریس و فرانسه در جهان کمک می‌کند. این همکاری مهم، فرصت‌های بسیاری را هم در فرانسه و هم در سطح جهان برای ما ایجاد خواهد کرد که به سود مشتریان و شبکه‌های فروش ما خواهد بود.»

منبع: رنو


کلید واژه ها: گروه رنو پاریس سن ژرمن