مسیرنو بسازیم با هم؛ نوازندگی و خوانندگی در ترافیک!

#مسیرنو معتقد است که: اگرچه ما قدرتی محدود در تغییر ماهیت ترافیک داریم، اما می توانیم با راهکارهایی ساده، زمان توقف در ترافیک را تبدیل به اوقاتی خوش و مفید نماییم.
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۱ سبک رنو

بخشی از زندگی امروز ما متصل در ترافیک سپری می‌شود. عموماً این مسئله باعث بی‌حوصلگی و در ادامه عصبیت‌های ناشی از آن است. از جایی که زمان سپری شده در چنین حس و احوالی ناچار بخشی از عمر گرانقدر ما را مشغول خواهد کرد؛

# مسیرنو معتقد است که: اگرچه ما قدرتی محدود در تغییر ماهیت ترافیک داریم، اما می‌توانیم با راهکارهایی ساده، زمان توقف در ترافیک را تبدیل به اوقاتی خوش و مفید نمائیم.

درباره ویدئو یی که در ادامه خواهیم دید نقل قولی جالبی از اشکان خطیبی بخوانید:
"بهزاد زنگ زد گفت این‌جوری که نمیشه هی از تو اینستاگرام به مردم بگیم تو ترافیک حالتون بد نباشه! پاشیم بریم مجبورشون کنیم حالشون خوب باشه!!این‌طوری شد که گذرمون افتاد به این آقا امیر بداخلاق، راننده یکی از این اپلیکیشن های درخواست تاکسی. حریف چغر بدبدنی بود ولی موفق شدیم.

شما هم دست به کار شید.میدونم هنوز هستن کسایی که وقتی لبخند رو لب دارید چپ چپ نگاه تون می کنن.مهم نیست.اینا یاد نگرفتن از زندگی لذت ببرن.همونایین که اگه همه ی ثروت دنیا رو هم داشته باشن باز یه چیزی پیدا می کنن که بابت ش اخم کنن.
حال خوب ما تو ترافیک یعنی دهن کجی به همه ی مشکلاتی که حل کردن ش کار من و شما نیست"

برای دنبال کردن داستانهای بیشتری از #مسیرنو و دریافت دیدنی و شنیدنی‌هایی از #مسیرنو، اینجا کلیک کنید.


کلید واژه ها: مسیر نو مسئولیت های اجتماعی رنو