آیا ساندرو استپ وی هیبریدی می شود؟

گفته می شود که نسل بعدی رنو ساندرو استپ وی دارای ریشه های هیبریدی خواهد شد و به علاوه از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی نیز بهره خواهد گرفت که به صورت ترکیبی قدرت ۱۳۸ اسب بخاری را برای آن به ارمغان خواهند آورد.
آیا ساندرو استپ وی هیبریدی می شود؟
۰۹ آذر ۱۳۹۸ | ۰۲:۲۱ اخبار رنو

شرکت خودروسازی داچیا رومانی در حال کار بر روی سومین نسل از خودروی ساندرو است که نهایتا به استفاده از پلتفرم CFM-B ساخته شده توسط نیسان و رنو در ساخت آن خواهد انجامید؛ این پلتفرم پیش از این در ساخت نسل پنجم رنو کلیو، نسل دوم رنو کپچر و نسل جدید نیسان جوک به کار گرفته شده است.

به نوشته نشریه فرانسوی لارگو، این محصول نسخه مقرون به صرفه تر و اقتصادی تری نسبت به محصولات مذکور خواهد بود و برای پایین نگه داشتن هزینه های ساخت آن، امکانات به کار رفته در نسخه های دیگر به این خودرو راه نخواهند یافت. با این وجود پیش بینی می شود که گروه خودروسازی رنو از سیستم اطلاعاتی – سرگرمی جدید و همچنین طیف وسیعی از موتور های دیزلی و بنزینی برای این محصول جدید رونمایی کند.

رنو ساندرو استپ وی

البته نباید انتظار دیدن موتور 113 اسب بخاری دیزلی و موتور 1.33 لیتری 128 اسب بخاری بنزینی را در این هاچبک رومانیایی – فرانسوی داشته باشیم. بنابراین می توان پیش بینی کرد که از بین موتور 74 اسب بخاری و 99 اسب بخاری بنزینی و 84 اسب بخاری دیزلی بتوانید پیشرانه دلخواه را انتخاب کنید.

همچنین گفته می شود که نسل بعدی رنو ساندرو استپ وی دارای ریشه های هیبریدی خواهد شد و به علاوه از یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی نیز بهره خواهد گرفت که به صورت ترکیبی قدرت 138 اسب بخاری را برای آن به ارمغان خواهند آورد.

ساندرو استپ وی یکی کراس اوور هاچبک است که پس از عرضه رنو ساندرو به بازار و اعمال تغییراتی در آن متولد شد. این خودرو برای نخستین بار توسط رنو برزیل رونمایی شد و پس از آن توانست راه خود را به بسیاری از بازارهای دنیا از جمله بازار خودروی کشورمان باز کند.

رنو ساندرو استپ وی

نسل اول رنو ساندرو استپ وی بر اساس پلتفرم خانواده ایکس 90 ساخته شده است که توانسته از آزمون های پرشماری سربلند خارج شود. نسل اول رنو ساندرو استپ وی که در حال حاضر در خیابان کشورمان در حال تردد هستند به تجهیزاتی مانند کامپیوتر اطلاعات سفر، سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی مجهز به همراه گرمکن، کنترل سیستم صوتی زیر فرمان، برف پاک کن و شیشه شور عقب به همراه مه زدا، سیستم صوتی با قابلیت پخش رادیو، سی دی و USB مجهز است.

طبق گزارش های نسل جدید ساندرو نیز در تابستان سال آینده معرفی خواهد شد و انتظار می رود که اولین نمایش عمومی آن در نمایشگاه بین المللی خودروی پاریس در سال 2020 باشد؛ جایی که در کنار نسل سوم لوگان خواهد ایستاد.


کلید واژه ها: محصولات رنو داچیا رنو ساندرو استپ وی