رونمایی از رنو مگان آر.اس. TCR مدل ۲۰۲۰ در استرالیا

گروه خودروسازی رنو فرانسه از نسخه جدید خودروی مسابقه ای اسپورت محبوب خود یعنی رنو مگان آر.اس. در استرالیا رونمایی کرد؛ این خودرو قرار است چند روز آینده در جریان آزمایش جاده ای پیش فصل، روی پیست هنرنمایی کند.
رونمایی از رنو مگان آر.اس. TCR مدل ۲۰۲۰ در استرالیا
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵ اخبار رنو

گروه خودروسازی رنو فرانسه از نسخه جدید خودروی مسابقه ای اسپورت محبوب خود یعنی رنو مگان آر.اس. در استرالیا رونمایی کرد؛ این خودرو قرار است چند روز آینده در جریان آزمایش جاده ای پیش فصل روی پیست هنرنمایی کند.

رنو اسپورت برای طراحی این محصول خود نگاهی به طراحی مگان آر.اس. ترفی داشته است و در واقع آن را الهام بخش طراحی محصول جدید خود قرار داده است. رنگ اصلی این خودرو زرد است و این در حالی است که رگه های مشکی رنگ و لوگوی الماس نشان رنو به زیبایی این طراحی افزوده است.

این محصول رنو با کمک تیم گری روجرز موتور اسپورت (GRM) در مسابقات قهرمانی TCR استرالیا به رقابت خواهد پرداخت. راننده این خودرو جذاب نیز یک مسابقه دهنده با تجربه به نام جیمز موفات است که همین چند ماه پیش رکورد سرعت جدیدی برای خودروهای دیفرانسیل جلو را با مگان تروفی آر به ثبت رساند.

بری روجرز، مدیر تیم گری روجرز اسپورت در این باره می گوید: " ما از اولین همکاری خود با گروه رنو در سال 2019 درس های زیادی آموختیم؛ همچنین در دوران تعطیلی مسابقات با شرکت ووکویچ همکاری های مشترکی داشتیم تا بهبود های زیادی را در بخش پایداری و عملکرد خودرو اعمال کنیم. این مسابقات سطح تازه ای از هیجان را به تیم برگردانده است. همچنین مشارکت ما با رنو و میزان علاقه، شور و اشتیاق مدیران و طرفداران رنو در سال 2019 واقعا به ما انگیزه داده است تا تلاش های مهندسی خود را حتی بیش از سال پیش افزایش دهیم تا بتوانیم اولین قهرمانی رنو در مسابقات TCR در استرالیا را به دست آوریم.

مسابقات TCR استرالیا به تازگی و سال گذشته میلادی افتتاح شد و یکی از چندین مسابقه قهرمانی TCR است که در سرتاسر دنیا برگزار می شود. سال گذشته خودروهای فولکس واگن گلف جی تی آی TCR، آئودی آر 3  ال ام اس TCR، سوبارو دبلیو آر ایکس TCR، هوندا آسترا TCR، آلفا رومئو جولیتا ولوس TCR، هیوندای آی 30 ان TCR، هوندا سیویک تایپ آر TCR، کاپرا لئون TCR، پژو 308 TCR و رنو مگان آر.اس. TCR در این مسابقه شرکت داشتند.


کلید واژه ها: محصولات رنو رنو مگان رنو مگان R.S. Renault Megane