رنو ترافیک ۲۰۲۱ با فیس لیفت جدید به بازار می آید

رنو برای سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفته است که نسخه فیس لیفت شده ای از این محصول خود را به بازار عرضه کند؛ بین این تصمیم و عرضه نسخه جدید به بازار هم مدت زیادی طول نکشید.
رنو ترافیک ۲۰۲۱ با فیس لیفت جدید به بازار می آید
۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۷ اخبار رنو

خودروهای تجاری سبک یا همان LCVها از زمان عرضه به بازار توانسته‌اند توجهات زیادی را به خود جلب کنند. این خودروها برای انجام امور روزمره کاری بسیار کاربردی بوده و در ضمن مناسب مصارف شهری نیز هستند. کروه خودروسازی رنو در سال ۱۹۸۰ از خودروی رنو ترافیک رونمایی کرد و این محصول تاکنون به عنوان یک خودروی تجاری سبک با همان LCV در خطوط تولید این شرکت باقی مانده است. رنو ترافیک را می‌توان یکی از اولین خودروهای تجاری سبک نامید که دارای طراحی متفاوت با دیگر خودروهای همکلاس نسل خود بود و از طراحی مربعی شکل بدنه مرسوم آن زمان خارج شد.

رنو ترافیک ۲۰۲۱ با فیس لیفت جدید به بازار می آید

این محصول رنو در طی این ۴ دهه همواره به روزرسانی شده و از نظر فنی و ظاهری ارتقا پیدا کرده است تا بتواند متناسب با نیازهای مشتریان رشد کند.

نسل دوم رنو ترافیک از همکاری مشترک میان اوپل آلمان، نیسان ژاپن به عنوان شریک تجاری رنو و شرکت خودروسازی رنو فرانسه به وجود آمد. این خودرو با برند اوپل / واکسال ویوارو (Opel/Vauxhall Vivaro) و همچنین نیسان پریمستر (Nissan Primastar) نیز به فروش رسید.

همچنین نسل سوم این خودروی دوست داشتنی در سپتامبر سال ۲۰۱۴ توسط گروه خودروسازی رنو معرفی شد. این خودرو در اروپا با برند اوپل نیز فروخته شد. همچنین شرکت فیات خودروی ونی با نام Talento را بر اساس رنو ترافیک در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد.

رنو ترافیک ۲۰۲۱ با فیس لیفت جدید به بازار می آید

رنو برای سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفته است که نسخه فیس لیفت شده‌ای از این محصول خود را به بازار عرضه کند؛ بین این تصمیم و عرضه نسخه جدید به بازار هم مدت زیادی طول نکشید. در نسخه فیس لیفت شده نمای جلوی خودرو با جلو پنجره جدید و چراغ‌های C شکل که امضای محصولات نوین این شرکت به رهبری لورن ون دن آکر است، به روز رسانی شده است. همچنین رنگ‌های جدیدی برای بدنه رنو ترافیک ۲۰۲۱ عرضه شده است تا به همراه آینه‌های برقی تاشو و رینگ‌های ۱۷ اینچی نمای جذاب‌تری برای آن به ارمغان بیاورند.

پنل داشبورد خودرو کاملاً جدید است البته کسانی که با نسخه‌های فعلی این محصول رنو آشنا هستند با این تغییر احساس غریبگی نخواهند کرد. در میانه این داشبورد نیز سیستم اطلاعاتی- سرگرمی مجهز به صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی تعبیه شده است که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. به علاوه مهندسین طراح رنو، ترافیک ۲۰۲۱ را مجهز به پد شارژ بی سیم، دکمه‌های فیزیکی HVAC و مقدار زیادی فضای ذخیره سازی کرده‌اند؛ مشتریان می‌تواند در داخل خودرو از ۸۶ لیتر فضای ذخیره سازی استفاده کنند و این در حالی است که فضای باری خودرو نیز ۱.۸ متر مکعب است و تا ۹ نفر هم فضای نشیمن برای مسافرین دارد.

رنو ترافیک ۲۰۲۱ با فیس لیفت جدید به بازار می آید

تریم های Combi و SpaceClass رنو ترافیک ۲۰۲۱ به آخرین فناوری‌های همیار راننده رنو مجهز شده‌اند که در این میان می‌توان به سیستم ترمز اضطراری فعال داخل شهر، هشدار انحراف از خطوط، کروز کنترل انطباق پذیر و کیسه‌های هوای جدید جلو اشاره کرد.

رنو این محصول جدید خود را با سه پیشرانه دیزلی با توان‌های ۱۰۸، ۱۴۸ و ۱۶۸ اسب بخار به بازار عرضه می‌کند که هر سه از فناوری استاپ اند استارت پشتیبانی می‌کنند. دو پیشرانه نخست با سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی همراه هستند و این در حالی است که جعبه دنده ۶ سرعته با کلاچ دوگانه نیز در همه تریم ها قابل انتخاب است.

رنو اوایل سال آینده و قبل از عرضه این محصولات در ماه مارس جزئیات بیشتری از نسل جدید Combi و SpaceClass را منتشر خواهد کرد.


کلید واژه ها: محصولات رنو خودروی تجاری سبک LCV Renault رنو ترافیک