فروش فوق العاده رنو در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸

گروه رنو بهترین میزان فروش محصولات در اولین دوره سه ماهه ۷ ساله خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ کسب کرد. فروش محصولات رنو در بازار ۳.۱ درصد افزایش یافته است و براساس گزارشات بهترین میزان فروش خودروهای شخصی و خودروهای سبک تجاری شامل ون ها و پیکاپ ها را از سال ۲۰۱۱ داشته است.
فروش فوق العاده رنو در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۱ اخبار رنو

گروه رنو بهترین میزان فروش محصولات در اولین دوره سه ماهه ۷ ساله خود را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ کسب کرد. فروش محصولات رنو در بازار ۳.۱ درصد افزایش یافته است و براساس گزارشات بهترین میزان فروش خودروهای شخصی و خودروهای سبک تجاری شامل ون ها و پیکاپ ها را از سال ۲۰۱۱ داشته است.

پنج خودرو از محصولات گروه رنو در میان ده خودروی شخصی پرفروش اروپا قرار گرفته است. در این بین کلیو در جایگاه اول خودروهای شخصی قرار گرفته است. همچنین در بازار خودروهای سبک تجاری ۴ مدل از ۵ مدل پرفروش در اختیار رنو است؛ در این بین ون کانگو در جایگاه اول قرار گرفته است.

داچیا نیزرکود خوبی در سه ماهه اول خود ثبت کرده است. ساندرو دومین خودروی پرفروش بازار بوده است و داستر جدید نیز شروع فوق العاده ای داشته است.

گروه رنو در حالیکه شروع قوی خود در بازار را ادامه می دهد به دنبال افزایش حجم فروش محصولات خود است. برند رنو پیشروی بازار فرانسه در سه ماهه اول بوده است.

رنو

میزان فروش خودروهای شخصی شرکت رنو در سه ماهه اول با سهم ۱۹.۲ درصدی از بازار ثابت بوده است. خودروی رنو کلیو نیز با فروش تقریباً ۳۲۵۰۰ دستگاه پرفروش ترین خودروی بازار فرانسه بوده است و سهم ۵.۸ درصدی از بازار این کشور را به خود اختصاص داده است. خودروی رنو توئینگو با افزایش ۲۱.۷ درصدی فروش پیشتاز بازار خودروهای کلاس A بوده است. رنو کپچر در جایگاه پنجم فروش قرار داشته است و در عین حال رتبه نخست فروش خودروهای کلاس B بازار خودروهای SUV بوده است. خودروی رنو کولئوس نیز در کلاس D خودروهای SUV در جایگاه دوم فروش قرار گرفته است. خودروی رنو اسپس ( Espace ) همچنان با قدرت به پیشتازی در فروش خودروهای کلاس E ادامه می دهد. خودروهای رنو مگان، داستر جدید و سنیک نیز سه خودروی برتر در میان پنچ خودروی پرفروش کلاس C بوده اند که فروش آنها در سه ماهه اول ۲۲.۵ درصد افزایش یافته است.

فروش خودروهای سبک تجاری رنو نیز در بازار ۵.۳ درصد رشد داشته است که این میزان روند افزایشی دارد. ۴ مدل از محصولات گروه رنو در این کلاس در بین پنج خودروی پرفروش قرار گرفته اند. در این میان خودروی رنو کانگو پیشتاز بازار است و رنو ترافیک و رنو مستر نیز پیشتازان بازار خودروهای ون هستند.

در بازار خودروهای شخصی برقی و خودروهای سبک تجاری برقی نیز رنو کماکان پیشتاز بلامنازع باقی مانده است. گروه رنو بیشترین تنوع را در بازار خودروهای تمام الکتریکی دارد؛ خودروهای توییزی ( Twizy )، زوئی ( ZOE )، کانگو Z.E. و مستر Z.E. از جمله خودروهای تمام برقی شرکت رنو است. باید بدانید که کانگو Z.E. و زوئی در کلاس های خود پرفروش ترین محصولات بازار هستند.

داچیا

داچیا نیز بهترین وضعیت حجم فروش خود را در این گزارش سه ماهه ثبت کرده است. تنها در ماه مارس این شرکت رکورد فروش ماهیانه ای را به دست آورده است. داچیا با فروش موفقیت آمیز مداوم خودروی ساندرو که رتبه دوم پرفروش ترین خودروها را به نام خود کرده است و همچنین آغاز فروش فوق العاده داستر جدید خود توانسته است جایگاه سوم فروش خود را تثبیت کند. میزان فروش خودروهای شخصی برند داچیا در این گزارش سه ماهه ۱۲.۴ درصد رشد داشته است.

فیلیپه بوروس، نایب رئیس ارشد بخش بازار فرانسه گروه رنو می گوید: " گروه رنو از حرکت قوی بازار خودروی فرانسه کمال استفاده را کرده است. رنو داستر جدید که در ماه ژانویه به بازار عرضه شد موفقیت مورد انتظار خود را به اثبات رساند. لیست سفارش ما تکمیل شده است و به ما این اجازه را می دهد که با اعتماد به نفس به ماههای پیش رو فکر کنیم."


کلید واژه ها: محصولات رنو گروه رنو رنو داچیا