مهدکودک سیار رنو برای کودکان زلزله زده

شرکت رنو پارس با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان برای نخستین مهد کودکی سیار برای کودکان مناطق محروم و زلزله زده راه اندازی کرده است. این پروژه در راستای فعالیتهای جهانی رنو در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی(CSR) است.
مهدکودک سیار رنو برای کودکان زلزله زده
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۳ اخبار رنو پر بازدیدها

شرکت رنو پارس با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان برای نخستین مهد کودکی سیار برای کودکان مناطق محروم و زلزله زده راه اندازی کرده است. این پروژه در راستای فعالیتهای جهانی رنو در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی ( CSR ) است.

پروژه «مهد کودک سیار» از امروز سوم مردادماه ماموریت خود را به صورت رسمی آغاز میکند. هدف اصلی این طرح ارتقا سطح آموزشی و فرهنگی کودکان آسیب دیده در زلزله و یا ساکن در مناطق محروم کشور است که از لحاظ دسترسی به امکانات آموزشی در شرایط سختی به سر میبرند.

شرکت رنوپارس با همکاری انجمن حمایت از حقوق کودکان یک دستگاه مینی بوس را تغییر کاربری داده وبه سیستم های آموزشی مدرن مجهز کرده است. این مهد کودک سیار به صورت روزانه به یکی از روستاهای زلزله زده و یا محروم رفته و به کمک مربیان بومی فعالیتهای آموزشی از قبل طراحی شده را برای کودکان پیش دبستانی و رده های سنی پایین تر اجرا کند.

نخستین مقصد "مهد کودک سیار" روستا های زلزله زده اطراف پل ذهاب کرمانشاه است. کودکان و والدین ساکن این مناطق می توانند از تجهیزات و برنامه های آموزشی و فرهنگی این مهد کودک بهره مند شوند. کارگاههای مختلف و متعدد آموزشی و خلاقیتی برای این کودکان در نظر گرفته شده است.

رنو از سال ۲۰۰۴ فعالیتهای جهانی خود را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی آغاز کرده است. این فعالیتها شامل توسعه پایدار، حفاظت از محیط زیست، تساوی جنسیتی، ارتقا آموزش و فرهنگ است که رنو در اقصی نقاط دنیا با برگزاری کمیپن های متعددی سعی داشته به عنوان یک برند موفق خودروسازی در حوزه های اجتماعی هم تاثیرگذار باشد.


کلید واژه ها: رنو کودکان مسئولیت های اجتماعی رنو