#سالهاراحتی با رنو

رنو ایران امسال به مناسبت تولد ۱۲۰ سالگی این فرانسوی کمپینی را در فضای مجازی ایجاد کرده است و در آن به معرفی محصولات و فناوری های به کار رفته در محصولات رنو در طول این مدت پرداخته است.
#سالهاراحتی با رنو
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۳ سبک رنو

لویی رنو یکصد و بیست سال قبل به همراه برادرانش مارسل و فرناند پایه های شرکتی را بنا نهادند که امروز پس از گذشت بیش از یک قرن از تاسیس همچنان یکی از پیشگامان صنعت بزرگ و نوآورانه خودروسازی دنیاست.

تاریخ رنو مملو از لحظاتی هیجان انگیز و سرشار از ابداعاتی است برای راحتی انسان ها در اعصار مختلف بوده است؛ از رنو وویتورت گرفته تا خودروهایی که قرار است تحت برنامه Drive the Future تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شوند و زندگی روزمره را متحول کنند. خودروهایی آینده رنو قرار است دوستدار محیط زیست بوده و به حمل و نقل اشتراکی متمرکز باشند.

نوآوری، ظرافت، خلاقیت و آینده نگری از ارکان مهم برای پیشرو بودن در هر صنعتی است؛ علاوه بر اینها باید مواردی مانند منابع انسانی، ظرفیت های تولیدی و مدل های تجاری مناسب را در اختیار داشت تا بتوان همواره در صنعت پیشگام بود. رنوی فرانسه از همان سال ۱۸۹۸ تمام تلاش خود را معطوف همین نکات کرده است و به همین سبب است که در طول تاریخ صنعت خودروسازی دنیا همواره جزو شرکت های پیشرو بوده است.

رنو همواره محصولات خود را برای تغییر و بهبود زندگی مشتریان طراحی و تولید کرده است و شعار شرکت نیز با همین معیار ها انتخاب شده است. نگاهی به تاریخ محصولات رنو در طول این مدت ۱۲۰ سال تایید کننده همین مسئله است.

توجه به آسایش و امنیت مشتریان و در کنار آن تجربه لذت حس رانندگی با محصولات رنو در طول تاریخ تولید محصولات رنو از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده است. با گذر زمان و ابداع فناوری های مختلف و استفاده از نوآوری در صنعت خودروسازی و صنایع وابسته به آن توانسته است در طول این مدت به افزایش اهمیت این موضوع منجر شود.

رنو با به کارگیری فناوری های نوین مانند ADAS ، سیستم 4control، سیستم R-Link و دیگر ابداعات مرتبط با صنعت خودروسازی و توجه به عملکرد بهینه و ایمن محصولات خود در نهایت به یک موضوع توجه ویژه داشته است و آن هم راحتی رنو سواران است.

رنو سواران ایرانی هم از تجربه این احساس راحتی بی بهره نبوده اند و در طول سالها با عرضه محصولات رنو در بازار ایران مانند رنو ۵ و رنو ۲۱ در سالهای دور و پس از آن خودروهایی همانند رنو مگان، رنو سفران، رنو لاگونا و... و امروزه نیز با خودروهای مانند رنو ساندرو، رنو ساندرو استپ وی، رنو داستر، رنو تندر ۹۰، رنو تندر ۹۰ پلاس، رنو تندر ۹۰ پیکاپ، رنو تالیسمان، رنو کولئوس و رنو کپچر این احساس را تجربه کرده اند.

رنو ایران امسال به مناسبت تولد ۱۲۰ سالگی این فرانسوی کمپینی را در فضای مجازی ایجاد کرده است و در آن به معرفی محصولات و فناوری های به کار رفته در محصولات رنو در طول این مدت پرداخته است؛ این کمپین با #سالهاراحتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و از طریق حساب کابری رسمی رنو ایران از اینجا قابل دسترسی است.

شما هم می توانید تجربیات خود درباره استفاده از محصولات رنو را با این هشتگ در اینستاگرام به اشتراک بگذارد.


کلید واژه ها: محصولات رنو سالهاراحتی رنو ایران