رنو استارتاپ CARIZY را تصاحب کرد

این شرکت به صورت تخصصی در زمینه خدمات مربوط به فروش خودروهای کار کرده میان مشتریان فعالیت می کند. رنو چند روز پیش به صورت رسمی خبر تصاحب این استارتاپ را اعلام کرد.
رنو استارتاپ CARIZY را تصاحب کرد
۰۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۳ اخبار رنو

گروه خودروسازی رنو فرانسه به عنوان یکی از شرکت های پیشگام تولید کننده خودرو در اروپا و جهان که توجه ویژه ای به سرمایه گذاری در شرکت های جدید التأسیس دارد به تازگی استارتاپی به نام کاریزی (CARIZY) را خریداری کرده است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه خدمات مربوط به فروش خودروهای کار کرده میان مشتریان فعالیت می کند. رنو چند روز پیش به صورت رسمی خبر تصاحب این استارتاپ را اعلام کرد.

خرید و تصاحب شرکت های نو پا یکی از استراتژی های گروه رنو برای قدم گذاشتن در بازارهای با پتانسیل بالا و در حل رشد است.

گروه رنو با تصاحب این شرکت قصد دارد تخصص و مهارت های لازم برای تبدیل سریع آن به یک شرکت پیشرو در زمینه بازار خودروهای مستعمل را به کاریزی تزریق کند. تخصص این استارتاپ در کنار تخصص و شبکه فروش بین مشاغل مختلف و همینطور میان مشاغل و افراد می تواند ترکیب سازنده‌ای را ایجاد کند.

خرید و فروش خودرو میان افراد معمولی می تواند فرآیند پیچیده ای باشد. در این زمینه این افراد می توانند با کاریزی تماس گرفته و درخواست خدمات کنتد. این استارتاپ به عنوان یک واسط در زمینه نقل و انتقال های مالی، تامین نیازهای امن و دیجیتال مشتری و پاسخ به نیاز بازار وارد عمل می‌شود.

فیلیپه بوروس، نایب رئیس ارشد بازار فرانسه گروه رنو در این باره می گوید: "تصاحب شرکت کاریزی کاملاً در راستای استراتژی خودروهای دست دوم گروه رنو و با هدف ایجاد پایگاهی در این بازار در حل رشد و بالقوه برای حمایت از خرید و فروش خودرو میان افراد است. گروه رنو و شرکت کاریزی در کنار هم می توانند خدمات نوآورانه، کامل و دیجیتالی را به افراد بیشتری ارائه دهند.

بازار خرید و فروش خودروهای کار کرده میان افراد حقیقی در بازار فرانسه حدود۴ میلیون دستگاه در سال تخمین زده می شود که حدود دو سوم کل بازار خودروهای دست دوم است.

در صورت تمایس مشتری با این شرکت خودروی مورد نظر توسط متخصصان کاریزی تحت ۱۰۰ آزمایش مختلف و همچنین آزمایش جاده قرار می گیرد تا صحت و سلامت آن به دقت مشخص شود. همچنین کاریزی در طول کلیه فرایند معامله خودرو در کنار مشتریان باقی خواهند ماند. یکی از نکاتی که استفاده از این سیستم را جذاب تر می کند این است که کلیه خودروهایی که از طریق کاریزی معامله می شوند از نظر مکانیکی به مدت ۶ ماه تحت گارانتی این شرکت قرار خواهند گرفت.


کلید واژه ها: محصولات رنو گروه رنو Renault CARIZY استارتاپ