جدیدترین مدل رنو ساندرو RS به بازار امریکای جنوبی می آید

این خودرو از لحاظ مشخصات فنی تغییری به خود ندیده است و نسخه جدید رنو ساندرو آر.اس از همان موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی قبلی بهره می برد.
جدیدترین مدل رنو ساندرو RS به بازار امریکای جنوبی می آید
۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۲:۱۸ اخبار رنو

چندی پیش بود که خبر رونمایی از نسخه جدید خودروی دوست داشتنی و پر فروش رنو ساندرو توسط رنو برزیل منتشر شد. رنو ساندرو به عنوان یک خودروی هاچبک مقرون به صرفه در مدت عرضه به بازار توانسته است به موفقیت های زیادی در سرتاسر جهان از جمله بازار خودروی ایران و امریکای جنوبی دست یابد.

رنو ساندرو ار اس فیس لیفت

اکنون نوبت به نسخه آر.اس رنو ساندرو رسیده است که تغییرات جدیدی را در جهت بهبود خود دریافت کند. از زمان معرفی این محصول در سال 2015 این برای اولین بار است که شرکت رنو تغییراتی را در آن اعمال می کند؛ تغییراتی که بیشتر در قسمت طراحی خودرو محدود شده است.

رنو ساندرو ار اس فیس لیفت

رنو ساندرو RS مدل سال 2020 از چراغ های عقب LED جدید، رینگ های مشکی رنگ 17 اینچی، استیکرهای جانبی بدنه و کالیپرهای قرمز رنگ ترمز که از خودروهای اسپورت رنو الهام گرفته شده است بهره می برد.

رنو ساندرو ار اس فیس لیفت

سایر ویژگی های طراحی این خودرو مانند اسپویلر مشکی رنگ سقف و اگزوز دوگانه بدون تغییر مانده اند. داخل کابین خودرو نیز از صندلی های دو پوششی قرمز رنگ برای القای حس اسپورت بودن خودرو بهره گرفته شده است. علاوه بر این، جنس پارچه مورد استفاده شده برای رو دری ها جنسی شبیه فیبرکربن دارد.

رنو ساندرو ار اس فیس لیفت

این خودرو از لحاظ مشخصات فنی تغییری به خود ندیده است و نسخه جدید رنو ساندرو آر.اس از همان موتور 2 لیتری تنفس طبیعی قبلی بهره می برد که در صورت استفاده از سوخت اتانول می تواند 148 اسب بخار قدرت و 205 نیوتن متر گشتاور تولید کند؛ این اعداد در صورت استفاده از بنزین به ترتیب 143 اسب بخار و 201 نیوتن متر هستند.

رنو ساندرو ار اس فیس لیفت

رنو ساندرو RS مدل 2020 که به سیستم انتقال قدرت دستی 6 سرعته مجهز است می تواند ظرف مدت 8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و بیشینه سرعت آن نیز 202 کیلومتر بر ساعت است. سیستم تعلیق تقویت شده توسط تیم رنو اسپورت، سیستم فرمان هیدرولیک برقی و سیستم ترمز دیسکی چهار چرخ این خودرو نیز مشابه همان چیزی است که در نسخه های قبلی آن استفاده شده و تغییراتی را در آنها شاهد نبوده ایم.

شرکت رنو برزیل تجهیزاتی را به صورت استاندارد در این خودرو قرار داده است تا آرامش بیشتری را برای راننده و سرنشینان خودرو به ارمغان بیاورد؛ ازجمله این امکانات می توان به سیستم انتخاب حالت رانندگی میان حالات استاندارد، اسپورت و اسپورت پلاس، دستیار حرکت در سربالایی، سیستم پایداری الکترونیکی خودرو، سیستم کنترل کشش خودرو، سیستم اطلاعاتی و سرگرمی مدیا نو، سیستم تهویه مطبوع خودکار، دوربین حرکت با دنده عقب، آینه های جانبی برقی، شیشه بالابر برقی در جلو و عقب، سیستم کروز کنترل و همچنین محدود کننده سرعت را برشمرد. قرار است که این محصول جدید رنو برزیل با قیمت پایه حدودا 17710 دلار به بازار خودروی این کشور عرضه شود.


کلید واژه ها: رنو ساندرو محصولات رنو رنو هاچ بک