رونمایی از دو محصول جدید آلپین

شرکت خودروسازی آلپین که یکی از شرکای تجاری و زیرمجوعه گروه رنو فرانسه است ماه گذشته، پس از ارائه خودروی ای ۱۱۰ اسپورت ایکس (A۱۱۰ SportsX) در پاریس، از دو محصول جدید خود با نام های A۱۱۰ Légende GT و A۱۱۰ Color Edition ۲۰۲۰ رونمایی کرد
رونمایی از دو محصول جدید آلپین
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۹ اخبار رنو

شرکت خودروسازی آلپین که یکی از شرکای تجاری و زیرمجموعه گروه رنو فرانسه است ماه گذشته، پس از ارائه خودروی ای 110 اسپورت ایکس (A110 SportsX) در پاریس، از دو محصول جدید خود با نام های A110 Légende GT و A110 Color Edition 2020 رونمایی کرد؛ دو نسخه محدود یا لیمیتد جدید که به همان اندازه بسیار زیبا هستند. از این گذشته ، برنامه شخصی سازی آتلیه آلپین با انفجاری از رنگ ها آماده است تا A110 را بر اساس سلیقه و خواست مشتریان خود آماده سازی کند.

آلپاین A110S

نسل جدید خودروی آلپین A110 از سال 2017 و در تریم های پیور، لجند و A110S به بازار معرفی و عرضه شده است. تمام این خودروها از یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که در پشت صندلی های خودرو قرار گرفته است و مشخصاتی همانند پیشرانه به کار رفته در رنو مگان آر.اس. دارد. پیشرانه به کار  رفته در نسخه مدل بالاتر A110S می تواند 288 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید کند که به صورت مستقیم و از طریق یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود.

این خودرو 1114 کیلوگرم وزن دارد و ظرف 4.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت سرعت پیدا می کند.

خودروی آلپین A110 لجند جی تی: فصل جدیدی از رنسانس آلپین

این مدل دقیق ترین تفسیر از آلپین A110 تا به امروز است. این محصول شرکت آلپین به تنها 400 نمونه در سراسر جهان محدود شده است. A110 Légende GT در سه رنگ Mercury Silver ، Deep Black و Abyss Blue در دسترس است.
در طراحی ظاهری این نسخه آلپین آن چیزی که خودنمایی می کند رینگ های مونوگرام و طلایی رنگ 18 اینچی است که بر زیر خودرو قرار گرفته و نقش متمایزی به آن داده است.

چرم منحصر به فرد به کار رفته در ساخت روکش صندلی های خودرو، اجزای ساخته شده از فیبر کربن و طراحی زیبای داخل کابین، به خوبی از راننده استقبال می کنند.

خودروی آلپین A110 نسخه رنگی 2020: شجاعت شکستن کلیشه ها

خودروی A110 Color Edition 2020 با داشتن لباس زردی به رنگ آفتابگردان زرد و با الهام از رنگ آمیزی نسل اول A110 ساخت دهه 1960 و  1970 میلادی، کاملا چشم ها را به خود خیره می کند. رنگ سیاه عمیق مونوگرام های آلپین، چرخ های 18 اینچی مخصوص خودروهای  GTو چراغ های جلو این رنگ سر زنده را تقویت می کنند. سقف ساخته شده از فیبر کربن بیشتر بر تضاد بین رنگ روشن بدنه و اجزای تیره تر را مشخص می کند. اگر درباره موتور و شاسی کنجکاو هستید باید بدانید که این خودرو تمام دارایی های A110S را به ارث می برد. این مدل محدود تا پایان سال ارائه می شود تا هنگامی که جای خود را به نسخه رنگی جدید سال آینده با یک رنگ بدنه کاملاً جدید دهد.

آتلیه آلپین: یک برنامه تمام رنگی

از سفید گرفته تا قرمزهای بسیار پر حرارت و جیغ، به علاوه استفاده از رنگ آمیزی متالیک ظریف ، شخصی سازی خودرو با برنامه آتلیه آلپین بعد جدیدی به خود می گیرد. پالت رنگ آمیزی این خودروساز از 29 رنگ جدید برای بدنه خودرو، 3 عدد برای رینگ چرخ (براق سفید ، براق مشکی یا طلایی) و چهار رنگ برای کلیپر ترمز (خاکستری روشن، قرمز ، زرد یا طلایی براق به علاوه گزینه های موجود) تشکیل می شود. آلپین برای احترام به میراث خود، برخی از رنگ های به کار رفته در خودروهای گذشته اش را با استفاده از مواد جدید و روش های جدید رنگ آمیزی مجددا ساخته تا هر مدل آلپی منحصر به فرد باشد.

پاتریک مارینوف ، مدیر عامل آلپین درباره این برنامه می گوید: "گزینه های جدید شخصی سازی آتلیه آلپین بدان معنی است که ما موظف هستیم ببینیم تعداد زیادی آلپین A110 در خط تولید ما در Dieppe وجود دارد که هر کدام شخصیت منحصر به فرد خود را خواهند داشت. من به خصوص زمانی خوشحال خواهم بود که نسخه واقعی را در دست مشتریان خود می بینم.

خودروی آلپین A110 اسپورت ایکس: ورزشی معنای جدیدی پیدا می کند

Alpine A110 SportsX

آلپین در جشنواره بین المللی خودروی پاریس در ماه فوریه از محصول جدید خود با نام آلپین A110 SportsX رونمایی کرد که به نوعی ادای احترام به تاریخچه پرشکوه این برند است. این خودرو از آلپین ای 110 برلینته الهام گرفته شده است که در سال 1973 برنده رالی مونت کارلو شد.

این منبع بی نظیر الهام بخش برای تیم های توسعه در Alpine ، این مدل منحصر به فرد کاملا بر اساس مشخصات فنی A110 مدل پیور است. این خودرو با سبکی و چابکی خود بهDNA  برند وفادار مانده است.


کلید واژه ها: محصولات رنو آلپین A۱۱۰ آلپین