گروه رنو هویت جدیدی به خود می گیرد

گروه خودروسازی رنو فرانسه به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی جهان که بیش از ۱۲۰ سال است که در این صنعت در حال فعالیت است در حال تغییر است.
گروه رنو هویت جدیدی به خود می گیرد
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۱ اخبار رنو

گروه خودروسازی رنو فرانسه به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های خودروسازی جهان که بیش از 120 سال است که در این صنعت در حال فعالیت است در حال تغییر است. یک هویت و آرم کاملاً جدید در خدمت هدف گروهی است که اخیراً در مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران در تاریخ 23 آوریل رونمایی شد. گروه رنو همچنین ضمن گستراندن حضور بین المللی خود، قلمرو بیان مدرن تر شرکت را نیز تداعی می کند.

در جهانی که حمل و نقل قبلاً هرگز برای مسائلی که جامعه با آن روبرو بوده، ضروری نبوده است ، قدرت و حرکت یک شرکت بیش از هر زمان دیگر به ارزش ها، حاکمیت و استراتژی آن با یک هدف با افتخار مطابقت دارد.

هدف این گروه اخیراً در مجمع عمومی سهامداران و با آن ، یک قلمرو کاملاً جدید بیان شد.

تنها سه ماه پس از اعلام برنامه استراتژی Renaulution ، تحولات شرکت در مسیر خود به بعد کاملا جدیدی ادامه می یابد زیرا وارد فصل جدیدی تحت عنوان "گروه رنو" می شود.

فراتر از نام جدید ، گروه به شدت قیافه مدرنی دارد و در جایگاه بهتری برای ادعای جایگاه خود در صحنه بین المللی قرار دارد. گروه رنو در بیش از 130 کشور جهان واقع شده و بیش از 170،000 کارمند دارد.

با افتخار نام رنو ، گروه با افتخار میراث فرانسوی خود را می پوشد و به DNA و گذشته خود وفادار می ماند.

هویت جاه طلبانه جدید این گروه با حروف زیبا و هوشیارانه خود در یک آرم با شکوه تر ثبت شده است. مانند یک قلب تپنده ، به نظر می رسد که نماد و آرم طنین انداز است. نمادی از تحرک که تغییر می کند و تکامل می یابد و شور و اشتیاقی است که به مردان و زنانی را که در این شرکت کار می کنند، انگیزه می بخشد.

حرکتی که در طول هویت بصری گسترش یافته و ارتعاش می یابد و در اطلاعات اشباع شده عصر دیجیتال، با قدرت ظاهر می شود و طنین انداز می شود.

هویت جدید به تدریج در طول سال 2021 در تمام رسانه های دیجیتال گروه و متعاقباً در رسانه های فیزیکی در سراسر جهان وارد مرحله می شود.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: محصولات رنو گروه رنو رنو لوگوی رنو تاریخچه رنو