چشمان تیم فرمول یک رنو به پیست مجارستان

مسابقه گرند پری ۲۰۱۸ مجارستان به عنوان آخرین دور از مسابقات جهانی فرمول یک پیش از شروع تعطیلات تابستانی فرصت بسیار مناسبی برای تیم رنو به منظور کسب جایگاهی مناسب در جدول است.
چشمان تیم فرمول یک رنو به پیست مجارستان
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۰:۴۵ فرمول یک پر بازدیدها

مسابقه گرند پری ۲۰۱۸ مجارستان به عنوان آخرین دور از مسابقات جهانی فرمول یک پیش از شروع تعطیلات تابستانی فرصت بسیار مناسبی برای تیم رنو به منظور کسب جایگاهی مناسب در جدول است. تیم فرمول یک رنو اسپورت تاکنون پیش از نیمی از فصل ۲۰۱۱۸ را طی کرده است؛ فصلی که ثابت کرده است که جذاب و در عین حال چالش برانگیز است و تیم رنو برای کسب مقام چهارم کنونی تیم تلاش فراوانی متحمل شده است.

تیم فرمول یک رنو اسپورت که نیکو هالکنبرگ و کارلوس ساینز را به عنوان رانندگان اصلی در اخیتار دارد با کسب نتیجه ای خوب از گرند پری هاکنهایم آلمان پا به بوداپست می گذارد. تیم رنو با کسب ده امتیاز از این دور مسابقات جهانی فرمول یک توانست تا فاصله خود را با نزدیک ترین رقیبش یعنی تیم هاس به بیش از ۲۰ امتیاز برساند اما با این حال اعضای تیم می دانند که هنوز راه بسیار زیادی تا پایان این فصل از مسابقات باقی مانده است و برای این بتوانند این فاصله را حفظ کنند باید به سختی تلاش کنند.

پیست فرمول یک مجارستان برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ میزبان مسابقات بوده است. این پیست حدوداً ۴.۴ کیلومتر طول دارد و مسابقه قرار است در ۷۰ دور در آن برگزار شود که مجموع طول طی شده خودروها در این مسابقه را به حدود ۳۰۷ کیلومتر خواهد رساند. بهترین زمانی که یک راننده فرمول یک در یک دور از پیست مجارستان ثبت شده است مربوط به میشائیل شوماخر افسانه ای است که توانسته است در سال ۲۰۰۴ میلادی یک دور پیست را در ۱ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۷۱ هزارم ثانیه طی کند.

مطابق برنامه ریزی انجام شده است که دور تمرینی مسابقات روز جمعه و شنبه برگزار شود؛ سپس مسابقه تعیین خط در روز شنبه و ساعت ۱۵ به وقت محلی برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه اصلی قرار است ساعت ۱۵ روز یکشنبه برگزار شود. ارزان ترین بلیط این مسابقات ۱۰۵ دلار و گران ترین بلیط نیز ۵۲۸۰ دلار قیمت دارد.

اعضای تیم رنو می دانند قبل از اینکه برای تعطیلات تابستانی خود برنامه ریزی کنند باید با دست پر از مسابقه مجارستان خارج شوند. آنها همچنین می دانند که این پیست چندین فصل است که برای تیم رنو چالش بر انگیر بوده است با این وجود با اندیشه مثبت و بالاترین استانداردهای خود پای در پیست خواهند گذاشت.

همچنین پس از پایان این دور از مسابقات تیم رنو تست مهم دو روزه ای خواهد داشت تا علاوه بر بررسی خودرو، فرصتی را در اختیار آرتم مارکلوف، راننده آزمایش و توسعه تیم فرمول یک رنو اسپورت بگذارد تا ماشین فرمول یک را آزمایش کند؛ این کار یک گام به سوی آغاز دوران حرفه وی خواهد بود.


کلید واژه ها: فرمول یک Formula 1 گرندی پری مجارستان