امکانات مدرن رنو کلیو ۲۰۱۹ برای رانندگی آسان

رنو کلیو ۲۰۱۹ را باید اولین نسل از خودرو فوق مدرن متصل رنو دانست. تکنولوژی های به کار رفته برای مسیریابی، سیستم چند رسانه ای ایزی لینک رنو (Renault EASY LINK) به رانندگان و سرنشینان رنو کلیو این اجازه را می دهد که خودروی خود را به دستگاه های دیجیتالشان متصل کنند.
امکانات مدرن رنو کلیو ۲۰۱۹ برای رانندگی آسان
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰ تکنولوژی رنوکار

چندی پیش بود که شرکت خودروسازی رنو فرانسه از نسل پنجم خودروی دوست داشتنی خود یعنی رنو کلیو ۲۰۱۹ رونمایی کرد. رنو کلیو پرفروش ترین خودروی سوپر مینی اروپاست و رنو در نسل جدید آن سعی کرده است که علاوه بر استفاده از زبان طراحی جدید این شرکت از مجموعه زیادی امکانات در آن بهره گیرد.

مهندسین رنو در نسل کلیو ۲۰۱۹ به شدت روی جزئیات کار کرده و تغییراتی را در طراحی بدنه و کابین این خودرو اعمال کرده اند. تیم طراحی رنو برای ارتقای آیرودینامیک رنو کلیو ۲۰۱۹ کمی ابعاد آن را کاهش داده اند به این ترتیب که ۱۴ میلیمتر از طول و ۳۰ میلیمتر از ارتفاع خودرو کاسته شده است. یکی دیگر از اقدامات این تیم استفاده از طراحی C شکل در طراحی چراغ های عقب و جلوی خودرو به سبک دیگر خودروهای رنو مانند رنو تلیسمان و رنو کولئوس است.

رنو کلیو ۲۰۱۹ را باید اولین نسل از خودرو فوق مدرن متصل رنو دانست. تکنولوژی های به کار رفته برای مسیریابی، سیستم چند رسانه ای ایزی لینک رنو (Renault EASY LINK) به رانندگان و سرنشینان رنو کلیو این اجازه را می دهد که خودروی خود را به دستگاه های دیجیتالشان متصل کنند.

رنو کلیو ۲۰۱۹ که اوایل ماه مارس امسال در نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو معرفی شد به نسخه پیشرفته بسته رنو ایزی کانکت (Renault EASY CONNECT) نیز مجهز شده است. این بسته شامل طیف وسیعی از برنامه ها، پلتفرم ها و خدمات متصل است که برای رانندگی آسان و بدون وقفه طراحی شده اند تا زمان را در جاده ها آرام تر و لذت بخش تر کرده و مدیریت وسیله نقلیه از راه دور را امکان پذیر نماید. این فناوری ها عبارتند از سیستم جدید چند منظوره رنو ایزی لینک (EASY LINK) و برنامه مای رنو (MY Renault). این برنامه ها با سیستم پیشرفته ناوبری رنو کلیو کاملاً سازگار هستند.

مسیریابی هوشمند

رنو کلیو 2019

رنو کلیو ۲۰۱۹ به بزرگترین صفحه نمایش (۱۰ و ۹.۳ اینچی) مجهز شده است که برای خودروهای در این کلاس بی همانند است. این صفحه نمایش که قابلیت اتصال به سیستم 4G را داراست می تواند سیستم مسیریابی متصل سه بعدی را برای راننده به نمایش بگذارد. این سیستم جستجوی آدرس گوگل، اطلاعات ترافیک TomTom و هشدار مناطق خطر Coyote به همراه به روز رسانی خودکار را شامل می شود. همچنین این رابط کاربری قابلیت تماس اضطراری خودکار در صورت حادثه را داراست.

رنو ایزی لینک به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی

امکانات رنو کلیو 2019

پلت فرم چند رسانه ای جدید رنو EASY LINK ارگونومی، ملموس و مدرن است. این سیستم به اندروید اتو شرکت گوگل و اپل کارپلی سازگار بوده و طراحی شببیه به تلفن های هوشمند دارد. سرنشینان رنو کلیو می توانند هر صفحه را به کمک ابزارهای ارائه شده شخصی سازی کنند.

شارژ بی سیم رنو کلیو

امکانات رنو کلیو 2019

رنو کلیو جدید یکی از پیشرفته ترین خودروهای این کلاس است. با پیشرفت تکنولوژی های مرتبط با گوشی های هوشمند و ارائه قابلیت شارژ بی سیم برای آنها شرکت رنو نیز از قافله عقب نمانده و در قسمت پایین کنسول مرکزی این خودرو یک شارژر بدون سیم قرار داده است. تنها کافی است که یکی از سرنشینان خودرو گوشی هوشمند خودرو روی صفحه این شارژر قرار دهد تا گوشی به صورت خودکار شروع به شارژ شدن کند.

اپلیکیشن مای رنو

امکانات رنو کلیو 2019

برنامه MY Renault به این معنی است که وسیله نقلیه شما همیشه در نوک انگشتان شما قرار دارد. از این برنامه برای مدیریت و یا آماده شدن برای سفر استفاده کنید. شما حتی می توانید با استفاده از این برنامه برخی عملکرد های خودرو را از راه دور کنترل کنید. برنامه رنو من به شما در تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه کمک می کند و امکان تماس با فروشنده ها را مهیا می کند.


کلید واژه ها: محصولات رنو رنو هاچ بک تکنولوژی رنو کلیو رنو کلیو 2019