شرایط و قیمت رنو آرکانا برای بازار روسیه مشخص شد

شرایط و قیمت رنو آرکانا برای بازار روسیه مشخص شد
۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۶ اخبار رنو

شرکت خودروسازی رنو فرانسه به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت در دنیا چندی پیش از یک محصول جدید رونمایی کرد. این خودرو که رنو آرکانا نام دارد برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی خودروی مسکو معرفی شد و محصولی در کلاس کراس اوورهای کوپه است.

رنو آرکانا - Renault Arkana

رنو آرکانا حاصل استراتژی نوین رنو و ترکیبی از ظرافت و استحکام است که نمایانگر چشم انداز پیش روی این خودروساز را نشان می دهد. با وجود اینکه این خودرو در کلاس کراس اوور کوپه دسته بندی می شود اما هدف رنو این است که انتظارات علاقمندان به خودروهای شاسی بلند را نیز برآورده سازد.

لورن ون دن آکر، ریاست بخش طراحی گروه رنو که طراحی خودورهایی مانند رنو تالیسمان، رنو کولئوس و رنو کپچر را نیز در در کارنامه خود دارد، درباره رنو آرکانا می ‌گوید: "رنو آرکانا یک کراس اوور کوپه شاخص است که توانسته تعادل میان ظرافت و زیبایی سدان و قدرتمندی و صلابت یک خودروی شاسی بلند را همزمان داشته باشد. ما با سلیقه فرانسوی نشانه ‌های خاص رنو مانند طراحی قوی، قدرت و احساس را در آرکانا قرار داده ‌ایم."

رنو آرکانا - Renault Arkana

رنو آرکانا بر اساس استراتژی Drive the Future این شرکت تولید شده و همانطور که قرار بود از امسال به بازار خودرویی کشورهای هدف عرضه می شود. طبق برنامه کشور روسیه اولین بازاری است که رنو آرکانا در آن عرضه می شود و اکنون خبر می رسد که شروع عرضه آن در این کشور آغاز شده است.

رنو آرکانا - Renault Arkana

شرکت خودروسازی رنو پذیرش سفارش این محصول خود را از حدود ده روز قبل آغاز کرده است و قیمت مدل پایه آن حدود 15900 دلار است. این مدل پایه دیفرانسل جلو با نام Life با موتور 1.6 لیتری بنزینی تنفس طبیعی و گیربکس دستی 5 سرعته عرضه می شود و این پیشرانه می تواند 113 اسب بخار قدرت تولید کند.

رنو آرکانا - Renault Arkana

چراغ های جلوی LED با فناوری Pure Vision، رینگ 17 اینچی آلیاژی، سیستم رادیویی به همراه بلوتوث، شیشه بالابر برقی، تهویه مطبوع و فرمان تلکسوپی تجهیزات استاندارد عرضه شده برای این مدل هستند. به علاوه مشتریان می توانند به صورت دلخواه این خودرو را با موتور جدیدتر توربو شارژ TCe 150 با حجم 1.3 لیتری و قدرت 148 اسب بخار سفارش دهند که به همراه گیربکس ایکس ترونیک CVT همراه شده است. قیمت این خودرو نیز از 19300 دلار آغاز می شود و به صورت استاندارد دیفرانسیل جلو است و در عین حال می توان با پراخت 1725 دلار بیشتر مدل AWD آن را خریداری کرد.

رنو آرکانا - Renault Arkana

رنو آرکانا در سه تریم لایف، درایو، استایل و مدل محدود ادیشن وان (Edition One) به بازار آمده است. مدل آخری دارای بالاترین سطح تجهیزات بوده و 23500 دلار قیمت دارد؛ این مدل دو دیفرانسیل است و در صورت تجهیز به موتور TCe 150 می تواند از انتخاب حالت رانندگی Multi-Sense که سه حالت اسپورت، اکو و مای سنس بهره مند شود.

رنو آرکانا - Renault Arkana

سیستم اطلاعاتی – سرگرمی ایزی لینک با صفحه نمایش 8 اینچی به قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید اتو و یاندکس آوتو، سیستم صوتی Bose و نورپردازی داخلی با قابلیت انتخاب 8 رنگ از دیگر امکاناتی است که بسته به مدل انتخابی برای رنو آرکانا قابل دسترس هستند. همچنین سیستم های دستیار راننده شامل دوربین 360 درجه، سیستم شناسایی نقاط کور راننده و ... نیز برای رنو آرکانا قابل سفارشی سازی است.

رنو آرکانا - Renault Arkana

رنو این محصول خود را در 7 رنگ به بازار عرضه می کند که دو تای آنها اختصاصی آرکانا است: "قرمز فیوژن" برای مدل های TCe 150 و "تناکورو"، که قهوه ای مایل به سبز است.

رنو آرکانا - Renault Arkana

گفته می شود که این خودرو که در سایت تولیدی رنو در مسکو تولید می شود به لطف ارتفاع و سیستم تعلیق آن کاملا برای جاده های ناهموار و شرایط آب و هوایی مناطق مختلف روسیه مناسب است.


کلید واژه ها: Renault ARKANA رنو آرکانا محصولات رنو شاسی بلند رنو کراس اوور رنو