رنو مگان هاچبک پلاگین هیبرید در انتظار ورود به بازار

خودروی جدید مگان ای-تک هیبرید پلاگین مجهز به دو موتور برقی، یک باتری و یک گیربکس هوشمند است و از کلیه منابع انرژی موجود شامل موتورهای برقی و تک موتور احتراقی خود برای راحتی بیشتر در رانندگی و رکوردشکنی انتشار CO۲ استفاده بهینه می کند.
رنو مگان هاچبک پلاگین هیبرید در انتظار ورود به بازار
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۱ اخبار رنو

 گروه خودروسازی رنو فرانسه به عنوان یکی از برندهای قدیمی خودروسازی و پیشتاز اروپایی در بخش خودروهای الکتریکی، در طراحی های محصولات خود همیشه بر نوآوری تمرکز کرده است. برنامه استراتژیک "Renaulution" این برند را در راس تحول جاه طلبانه ای قرار می دهد که ارزش آفرینی را پیش می برد. بنابراین رنو در حال حرکت به سمت خطی رقابتی و متوازن از وسایل نقلیه با مدل های الکتریکی بیشتری است. این تجسم مدرنیته و نوآوری در فناوری، انرژی و خدمات حمل و نقل در صنعت خودرو و فراتر از آن است.

این شرکت به عنوان پیشگام وسایل نقلیه برقی، در کنار تیم F1 رنو برای مهندسی موتور E-TECH ابتکاری و انحصاری خود همکاری کرده اند. این موتور دارای 150 ثبت اختراع می باشد و راه را برای دو نوع موتور جدید تمام هیبرید و هیبریدی پلاگین هموار می کند.

خودروی جدید مگان ای-تک هیبرید پلاگین مجهز به دو موتور برقی، یک باتری و یک گیربکس هوشمند است و از کلیه منابع انرژی موجود شامل موتورهای برقی و تک موتور احتراقی خود، برای راحتی بیشتر در رانندگی و رکوردشکنی انتشار CO2 استفاده بهینه می کند.

رنو مگان هاچبک اکنون به عنوان یک خودروی هیبرید پلاگین در دسترس علاقمندان است.

رنو همچنین فضای داخلی کراس اوور را که دارای "سیستم های مجهز به پیشرفته و صفحه نمایش سطح بالا" است ، تا حدودی معرفی کرد. این رنو مگان دارای یک بسته ابزار دیجیتالی است که به یک سیستم اطلاعاتی و سرگرمی بزرگ با جهت عمودی متصل می شود. همچنین می توانیم یک کنسول مرکزی شناور و یک "خروجی" ببینیم که یک شارژر تلفن هوشمند بی سیم را در خود جای داده است.

رنو مگان دارای طراحی کاملاً جدید با فضای ارگونومیک و مدرن تر و همچنین بهترین سیستم های اتصال، مالتی مدیا و همیار راننده است.

رنو مگان هاچبک هم اکنون موتور 160 اسب بخاری پلاگین هیبریدی E-TECH را نیز شامل می شود. این موتور با قابلیت انعطاف پذیری مطلوب ، یک تجربه رانندگی جدید و صرفه جویی در مصرف سوخت بی نظیر را ارائه می دهد.

موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری با استفاده از یک باتری 9.8 کیلووات ساعت و دو موتور برقی می تواند تا 50 کیلومتر در چرخه ترکیبی (WLTP) و تا 65 کیلومتر در چرخه شهری (WLTP) کار کند. تطبیق پذیری واقعی MEGANE E-TECH Plug-In Hybrid در آن نهفته است: این خودرو می تواند به عنوان وسیله نقلیه تمام برقی برای رفت و آمد روزانه شما کار کند و همچنان شما را برای گذراندن تعطیلات آخر هفته همراهی کند.

موتور E-TECH Plug-In Hybrid در مقایسه با موتور احتراق تا 40٪ در مصرف سوخت در چرخه شهری صرفه جویی می کند. در چرخه ترکیبی WLTP ، سوخت بسیار کمی می سوزاند که از 1.2 لیتر در 100 کیلومتر شروع می شود و حداقل انتشار CO2 یعنی تا 28 گرم در هر کیلومتر را داراست.

این خودرو بسته به تریم انتخابی دارای تجهیزاتی مانند کابل شارژ منعطف، ترمز پارک برقی با ویژگی اتو هولد، سیستم مالتی سنس رنو، دستیار پارک آسان و  .... است.


کلید واژه ها: محصولات رنو رنو مگان خودروی برقی کانسپت رنو