با خودروهای کمپر جدید رنو آشنا شوید

رنو یک جفت خودروی کمپر با نام های جالب و جذاب را به عنوان خودروهای نمایشی معرفی کرده است.
با خودروهای کمپر جدید رنو آشنا شوید
۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰ اخبار رنو

رنو یک جفت خودروی کمپر با نام های جالب و جذاب را به عنوان خودروهای نمایشی معرفی کرده است؛ منظور از خودروهای نمایشی محصولاتی هستند که برای شرکت در نمایشگاه ها تولید شده اند و فعلا برنامه تولید انبوه آنها به مرحله اجرا نرسیده است.

شرکت خودروسازی رنو همیشه نگاه ویژه ای به خودروهای خانوادگی و جادار مانند MPV ها و ون ها داشته است. از نمونه های ویژه این محصولات می تواند به رنو اسپس اشاره کرد که برای سالیان طولانی از محصولات پرطرفدار این خودروساز فرانسوی بوده است؛ محصولات جدید رنو که قرار است فعلا عنوان خودروی نمایشی یا نمایشگاهی را روی خود داشته باشند Renault Trafic Space Nomad و Hippie Caviar Hotel نام دارند.

خودرویSpace Nomad  در دو پیکربندی از نظر طول و چینش صندلی ها برای چهار یا پنج نفر موجود است. هر دو نسخه دارای یک سقف پاپ-آف هستند که دارای یک تخت با ابعاد 120 در 200 سانتی متر است. صندلی نیمکتی عقب این محصول به تختی با ابعاد 124 در 188 سانتی متر تبدیل می شود.

آشپزخانه کوچک این کمپر شامل یک اجاق گاز دو شعله و یک سینک است. یک یخچال 1.73 فوت مکعبی (49 لیتری) نیز در آن وجود دارد. همچنین میز را می توان در داخل کمپر نصب کرد، یا در بیرون از خودرو برپا کرد، یا حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود، آن را در جای خود قرار داد.

یک سایبان بازشو در طول روز کمی سایه ایجاد می کند. حتی یک دوش در فضای باز نیز برای تمیز شدن قبل از رفتن به رختخواب در این کمپر وجود دارد.

خریداران می توانند موتورهای 110 اسب بخاری (82 کیلووات) تا 170 اسب بخاری (127 کیلووات) را برای خودروی خود انتخاب کنند. مدل های 150 اسب بخاری (112 کیلووات) و 170 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک در دسترس هستند، در حالی که نسخه های با توان کمتر تنها با گیربکس دستی عرضه می شوند. چراغ های جلوی این خودرو LED استاندارد هستند، این محصول بصورت پیش فرض دارای ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط، سیستم نظارت بر راننده و هشدار نقاط کور نیز هستند.

چرا لنت به صورت ناموزون مستهلک می شوند؟

بسیاری از دارندگان خودرو در این باره سردرگم می شوند و مطمئن نیستند که چرا این اتفاق می افتد.

1575189434-parts-brakepad-banner.jpgبیشتر بخوانید...

همه آن چیزی که باید درباره ایربگ بدانید

آمارها نشان می دهد که استفاده از کمربند ایمنی جان هزاران نفر را که ممکن بود در اثر تصادف از بین بروند را نجات داده است.

1575151788-850415airbag-renault.jpg بیشتر بخوانید...

با تکنولوژی HSA آشنا شوید

تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و اثرات این پیشرفت کاملا در زندگی روزمره ما ملموس شده است.

1576490887-7f010493b20054ede827f5b82f3ef0f8f63fd0fd-5a570838eccf714355396e8f61ba3ff3291cc787-renault-koleos-hzg-ph1-esphsa-00104905-01.jpg بیشتر بخوانید...

کمپرSpace Nomad  در اوایل سال 2022 به مجموعه محصولات رنو خواهد پیوست. این خودرو در سوئیس، آلمان، اتریش، بلژیک، دانمارک و فرانسه با بازار عرضه خواهد شد.

خودروی Hippie Caviar Hotel ایده رنو برای یک خودروی کمپر است که با الهام از دیگر محصول جذاب و پرطرفدار این شرکت خودروساز یعنی رنو ترافیک و با در نظر گرفتن امکانات رفاهی یک هتل پنج ستاره ساخته شده است. این خودرو دارای اجزای لوکس و ایده های طراحی جذاب است.

رنو ترافیک در سال ۱۹۸۰ توسط گروه خودروسازی رنوی فرانسه معرفی شد و تاکنون به عنوان یک خودروی تجاری سبک با همان LCV در خطوط تولید این شرکت باقی مانده است. رنو ترافیک را می توان یکی از اولین خودروهای تجاری سبک نامید که دارای طراحی متفاوت با دیگر خودروهای همکلاس نسل خود بود و از طراحی مربعی شکل بدنه مرسوم آن زمان خارج شد.

رنو تاکنون نسل های مختلف ترافیک را به بازار عرضه کرده است و نسل های اخیر این خودرو از دوربین دنده عقب، محدود کننده سرعت، دستیار شروع به حرکت در سربالائی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، کارت هندزفری رنو و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی نیز بهره می برد. همچنین رنو در نسخه 2021 ترافیک تغییرات ظاهری و فنی را به کار گرفت تا به جذابیت آن بیافزاید.

شاهکار مهندسی هتل Hippie Caviar تختی است که می تواند از دریچه عقب خودرو بیرون بیاید تا یک تجربه ریلکس کردن در هوای آزاد را به سرنشینان خودرو ارائه دهد. همچنین پارچه‌هایی ماننده پرده در این خودرو وجود دارند که می‌توانند تا حدی حریم خصوصی را در زمانی که تخت تا حدی بیرون از خودرو قرار دارد، فراهم کنند. وقتی زمان استراحت نیست، تخت به صندلی نیمکتی برای سرنشینان خودرو تبدیل می شود.

این کمپر همچنین دارای یک تراس روی پشت بام است که شامل یک میز قهوه و دو پشتی قابل جابجایی است.

دلیل خروج آب از اگزوز خودرو چیست؟

چنانچه علت خروج قطرات و یا بخار آب را از لوله اگزوز بدانید، دیگر دلیلی برای نگرانی شما وجود نخواهد داشت.

1598943892-2018-renault-megane-rs-and-vw-golf-r-compared-for-sound-and-performance-2.jpgبیشتر بخوانید...

ترمز ABS چیست و چگونه کار می کند؟

معرفی سیستم ترمز ضد قفل یکی از مهمترین پیشرفتها در زمینه ایمنی خودروهای مدرن بوده است.

1606119511-8218220b483286e4-800x800ar.jpg بیشتر بخوانید...

رونمایی از پروژه جدید ذخیره سازی انرژی

این پروژه ها عبارتند از مرکز پیشرفته باتری در شهر دوئه و همچنین پروژه اسمارت هابز در وست ساکس انگلستان.

1603802384-group-renault-scaled.jpg بیشتر بخوانید...

نمای طراحی بیرونی کمپر هتل Hippie Caviar دارای نیمه جلویی به رنگ سبز و قسمت پشتی خاکستری است. کابین خودرو نیز دارای یک نوار چرمی در سراسر داشبورد است. مواد دیگر شامل انواع عجیب و غریب چوب، کتان، پشم و فوم گیاهی است که توسط مهندسان رنو در ساخت آن به کار گرفته شده است.

رنو برای ارائه تجربه هتل پنج ستاره، در حال فکر کردن برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل غذا به افرادی که در هتل Hippie Caviar  کمپ می زنند، است. همچنین در مورد ارسال یک کانتینر لجستیک به محل حضور این کمپر که شامل دوش، دستشویی و ایستگاه شارژ الکتریکی می شود، رویاپردازی می کند.


کلید واژه ها: رنو محصولات رنو رنو ترافیک کمپر hippie caviar هتل hippie caviar