رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

خودروهای چند منظوره یا همان MPVها از کلاس های جذاب و محبوب خودرویی دنیا هستند که با توجه به طراحی و ظرفیت خود مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته اند.
رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد
۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۰ رنوکار

خودروهای چند منظوره یا همان MPVها از کلاس های جذاب و محبوب خودرویی دنیا هستند که با توجه به طراحی و ظرفیت خود مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته اند. این خودروها به صورت معمول بین 7 تا 8 نفر سرنشین را در خود جای می دهند و از نظر ساختار طراحی به نوعی شاسی بلند نیز به حساب می آیند.

رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

شرکت خودروسازی رنو فرانسه به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودروسازی دنیا در سال 1984 از محصولی به نام رنو اسپس (Renault Espace) پرده برداری کرد و این خودرو خیلی زود توانست به جایگاه خوبی در میان محصولات این شرکت خودروساز دست یابد به طوری که طراحی، ساخت و تولید آن هنوز ادامه دارد.

این شرکت خودروساز چندی پیش از مدل 2020 اسپس پرده برداری کرد. این خودرو با طراحی نوین مطابق با استراتژی طراحی جدید رنو به رهبری لورن ون دن آکر، نایب رئیس ارشد بخش طراحی این شرکت و مجموعه ای از ویژگی های ایمنی و فناوری جدید قرار است به زودی به بازار عرضه شود.

رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

رنو اسپس جدید که در بهار سال 2020 در اروپا عرضه خواهد شد تغییرات ظاهری جدیدی از جمله طراحی چراغ های LED ماتریس تطبیق پذیر با همان امضای ظریف C شکل رنو، طراحی جدید چراغ های عقب به سبک خودروهای مدل جدید این شرکت، چرخ های جدید، سپر عقب با طراحی به روز شده و اسکید های نوین را به خود دیده است. در مدل های Initial Paris نیز تغییراتی در نمای جلوی خودرو به چشم می خورد.

رنو اسپس مدل جدید 4857 میلیمتر طول، 1888 میلیمتر عرض و 1677 میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2884 میلیمتر است. همچنین ارتفاع این خودرو از سطح زمین نیز 160 میلیمتر است تا مطمئن شویم دید بسیار مناسبی را در اختیار راننده و سرنشینان خود قرار می دهد. بالاترین ارتفاع قسمت بار رنو اسپس مدل 2020 نیز مطابق اعلام شرکت سازنده آن 800 میلیمتر است.

رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

دامنه این تغییرات به داخل کابین خودرو راه یافته و با ورود به کابین جادار آن، متوجه این تغییرات خواهیم شد. کنسول وسط رنو اسپس بازطراحی شده و فضای بیشتری دارد؛ همچنین در طراحی جدید این کنسول دو جا لیوانی و چندین پورت یو اس بی به آن اضافه شده است. این خودور با مجهز شدن به یک صفحه نمایش لمسی 9.3 اینچی که به صورت عمودی روی آن قرار گرفته است از آخرین نسخه سیستم اطلاعاتی سرگرمی نیز بهره می برد و قابلیت همسان سازی با اندروید اتو و اپل کارپلی را نیز دارد. صفحه نمایش ابزار دیجیتال 10.2 اینچی قابل تنظیم، که دارای صفحه نمایش ناوبری سه بعدی است نیز در این خودرو جدید است.

رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

از زمان معرفی رنو اسپس جدید در سال 2015 حدود 60 درصد از خودروهای فروش رفته مربوط به نسخه اینیشیال پاریس آن بوده اند که بالاترین مدل این محصول رنو است. اکنون دو مدل با تودوزی چرم Nappa با رنگ های مشکی تیتانیوم و خاکستری روشن با دو ردیف صندلی قابل انتخاب هستند. صندلی های راننده و سرنشین جلو و ردیف اول صندلی سرنشینان عقب قابلیت تنظیم در 10 جهت مختلف را دارا هستند و این در حالی است که این صندلی ها به گرمکن، سردکن و همچنین قابلیت انتخاب ماساژور نیز مجهز شده اند. رنو اسپس اینیشیال پاریس جدید همچنین دارای پنجره های جانبی روکش شده برای بالاترین میزان مقاومت در برابر نفوذ صدا به داخل کابین هستند.

رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

تمام نسخه های Renault Espace 2020 با یک سان روف شیشه ای بزرگ به صورت استاندارد و همچنین امکان انتخاب بین پنج یا هفت صندلی ارائه می شوند.

دامنه پیشرانه های ارائه شده برای این محصول نیز شامل سه گزینه است؛ گزینه پایه یک موتور بنزینی 1.8 لیتری 4 سیلندر با فناوری توربو شارژر است که پیش از این در آلپاین A110 و مگان ار اس نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این پیشرانه می تواند 222 اسب بخار قدرت تولید کند و به صورت اختصاصی با یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه همراه است.

رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

شرکت خودروسازی رنو همچنین پیشرانه دیزلی 2 لیتری با 158 اسب بخار قدرت و دیگری با 197 اسب بخار برای این محصول خود ارائه داده است ک هر دو به یک جعبه دنده شش سرعته خودکار با کلاچ دو مرحله جفت شده اند.

امکانات ایمنی فعال رنو اسپس مدل 2020 شامل سیستم رانندگی خودکار سطح 2 است که در محدوده سرعت 0 تا 160 کیلومتر بر ساعت کار می کند و از قابلیت "توقف و حرکت" برای رانندگی در بزرگراه ها برخوردار است. این محصول خودروساز فرانسوی همچنین به دستیار پیشرفته پارک، هشدار وجود مانع در قسمت عقب خودرو، سیستم ترمز اضطراری فعال و چندین سامانه های دیگر مجهز است. دستیار پارک خودکار رنو که در رنو اسپس استفاده شده است با محاسبه فضای در دسترس، راننده را در پارک آسان‌تر خودرو یاری می‌کند.

رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

رنو اسپس مدل 2020 قابلیت رانندگی سه حالته Eco، Comfort و Sport را برای راننده به ارمغان آورده است.

همچنین رنو علاوه بر استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک (4Control) از سیستم فنربندی هوشمندی استفاده کرده است که این امکان را به راننده می‌دهد که میزان نرمی سیستم تعلیق خودرو را انتخاب کند. این سیستم در مسیرهای ناهموار به افزایش لذت تجربه سفر کمک شایانی می‌کند.

رنو اسپس ۲۰۲۰ با تجهیزات و طراحی جدید معرفی شد

رنو برای سیستم این محصول لوکس خود از دوازده بلندگوی Bose بهره برده تا کیفیت صدای دلنشینی را برای سرنشنینان به ارمغان بیاورد. همچنین این شرکت فرانسوی برای افزایش ایمنی خودرو از دستیاران رانندگی مانند هشدار فاصله با خودروی جلو، هشدار انحراف از خطوط، کروز کنترل هوشمند، سیستم خودکار تشخیص نور بالا و قلاب ایزوفیکس برای صندلی کودک نیز استفاده کرده است.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: محصولات رنو خودرو چند منظوره MPV car رنو اسپس Renault Espace