رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

رنو در همین راستا و به دنبال موفقیت های خودروهای R.S. این شرکت که محصول مطالعات و تحقیقات بخش رنو اسپورت است، تصمیم گرفت تا نسخه ای اسپورت از رنو کپچر را به بازار عرضه کند.
رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۰:۱۸ اخبار رنو

بازار خودروهای کراس اوور مدت زیادی است که توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. به نظر می رسد این خودرو با توجه به ابعاد و میزان مصرف خود نسبت به خودروهای شاسی بلند یا همان SUVها گزینه بهتری برای رانندگی در شهر و حتی بیرون از شهر است.

شرکت خودروسازی رنو فرانسه نیز به عنوان یکی از پیشگامان طراحی و تولید خودرو در اروپا و جهان با توجه به این نیاز روزافزون مشتریان، توانست خودروهای بسیار خوب و کاربردی از جمله رنو کپچر را به بازار عرضه کند.

رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

رنو کپچر در سال  2003 متولد شد و خیلی زود توانست جایگاه خوبی در بازار کشورهای مختلف پیدا کند. با ادامه موفقیت های این خودرو، مسئولان رنو سکان طراحی نسل جدید آن را به مدیر موفق بخش طراحی خود سپردند تا با استفاده از زبان طراحی نوین خود که در خودروهایی مانند رنو تالیسمان، رنو کولئوس و رنو کلیو نیز مورد استفاده قرار گرفته بود دستی بر سر و گوش کپچر بکشد؛ نتیجه نیز موفقیت آمیز بود و این مدل جدید توانست موفقیت نسل های قبلی خود را تا به امروز ادامه دهد.

شرکت خودروسازی رنوی فرانسه به عنوان یکی از قدیمیترین خودروسازان دنیا همواره در دنیای خودروهای اسپورت یا همان ورزشی حرف های زیادی برای گفتن داشته است. نگاهی به تاریخ این شرکت خودروساز نیز مؤید همین نکته است. این حضور، شور و علاقه قدمتی ۱۱۵ ساله در رنو دارد.

رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

اصولا خودروهای آر.اس. همانطور که از نامشان پیداست دارای توان بیشتر، هندلینگ بالاتر و عموما طراحی های متفاوت جزئی با محصول اصلی هستند؛ به علاوه از فناوری های پیشرفته ای در این خودرو استفاده می شود که از این میان به لانچ کنترل، کاهش آنی چند دنده برای افزایش کنترل بر خودرو، سیستم نظارت بر اطلاعات سنسورهای خودرو، سیستم تعلیق مستقل محور فرمان جلو و فناوری توربوشارژر پیشرفته اشاره کرد.

رنو در همین راستا و به دنبال موفقیت های خودروهای R.S. این شرکت که محصول مطالعات و تحقیقات بخش رنو اسپورت است، تصمیم گرفت نسخه ای اسپورت از رنو کپچر را به بازار عرضه کند.

رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

این شرکت تصمیم گرفته است که نسخه R.S. Line رنو کپچر را به بازار عرضه کند؛ این خودرو قرار است با ویژگی های منحصر به فرد الهام گرفته از دنیای خودروهای اسپورت شخصیت ورزشی این کراس اوور دوست داشتنی فرانسوی را تقویت کند.

از جمله تغییرات اعمال شده در این خودرو باید به سپر جلو جدید با پره های وام گرفته از فرمول یک، جلو پنجره لانه زنبوری، دیفیوزر هوای خاکستری قسمت عقب، شیشه های دودی، کانول کرومی و رینگ های آلیاژی 18 اینچی با برند Le Castellet اشاره کرد. همچنین نشان R.S. روی در صندوق عقب خودرو وجه تمایز رنو کپچر آر.اس لاین است.

رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

این امضا را همچنین می توان در روکش داخلی مخصوص لبه قرمز و روی فرمان چرمی سوراخ دار با دوخت قرمز و خاکستری مشاهده کرد. لبه در آلومینیومی نیز میراث رنو اسپورت را نشان می دهد. فضای داخلی کابین با خط قرمز روی دریچه های هوا و داشبورد تزئین شده است که دارای روکش کربنی است. داشبورد دیجیتال 10 اینچی، دستیار پارک جلو و عقب با دوربین دید عقب، شارژر بی سیم القائی و آینه داخلی الکتروکرومیک از جمله تجهیزات استاندارد این فرانسوی اسپورت هستند.

رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

رنو Captur برای مدل سال 2021 ، در حال تکامل جزئیات برای اصلاحات بیشتر در این طراحی محبوب است. نسخه اینیشیال پاریس نیز با دوربین 360 درجه، آنتن کوسه ای مشکی رنگ، اسکید های جلو و عقب با رنگ خاکستری و فرمان با تزئین کروم تمایز پیدا می کنند.

رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

این خودرو قرار است در سه مدل بنزینی، GPG و هیبرید شارژ شونده به بازار عرضه شود. نسخه بنزینی از پیشرانه های TCe 90 و همچنین TCe 140 استفاده می کنند، موتور TCe 100 LPG برای نسخه های گازسوز است و پیشرانه E-TECH  هیبرید 160 برای نسخه های برقی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 


کلید واژه ها: رنو کپچر محصولات رنو رنو اسپورت رنو کپچر R.S.