نسخه ویژه رنو توئینگو آماده عرضه به بازار

این خودرو دارای چرخ های منحصر به فرد، نام تجاری خاص، و بهبود های دیگری که توسط رنو در فرانسه ارائه می شود.
نسخه ویژه رنو توئینگو آماده عرضه به بازار
۰۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۹ اخبار رنو

شرکت خوردوسازی رنو فرانسه را باید یکی از پرچمداران ساخت خودروهای سوپرمینی دانست. این شرکت همیشه در این کلاس خورویی حرف های زیادی برای گفتن داشته است؛ در واقع رنو یکی از متخصصین ساخت این گونه از خودروها است. این شرکت خودروسازی این تخصص خود را در ساخت خودرویی به نام رنو توئیگو به کار گرفت. رنو توئینگو در زمان معرفی در سال ۱۹۹۲ خودرویی برجسته، با شخصیت و متمایز بود که چشم‌ها را به خود خیره کرد.

نسخه ویژه رنو توئینگو آماده عرضه به بازار

رنو اوایل سال جاری اعلام کرد که از رنو توئینگو دوست داشتنی پس از نسل فعلی آن خداحافظی خواهد کرد. البته رنو هنوز به صورت رسمی زمان قطعی این کار را اعلام نکرده است ولی با این حال به نظر نمی رسد که خیلی با آن فاصله داشته باشیم. با این حال، قبل از اینکه این محصول دوست جذاب از خطوط تولید رنو کنار گذاشته شود، این شرکت خودروساز فرانسوی حداقل یک نسخه ویژه دیگر از آن را ارائه می کند. این مدل Urban Night یا شب شهری نام دارد و در نسخه تمام برقی یا موتور احتراقی موجود است، اگرچه قرار است که این نسخه فقط در فرانسه عرضه شود.

نسخه ویژه رنو توئینگو آماده عرضه به بازار

رنو توئینگو در مأموریت اصلی خود به عنوان یک خودروی مانورپذیر شهری به بهترین نحو موفق بوده است. همچنین این محصول رنو از فرمان پذیری یا همان هندلینگ خوبی بهره می‌برد.

رنو کپچر R.S. مدل ۲۰۲۱ معرفی شد

رنو در همین راستا و به دنبال موفقیت های خودروهای R.S. این شرکت که محصول مطالعات و تحقیقات بخش رنو اسپورت است، تصمیم گرفت تا نسخه ای اسپورت از رنو کپچر را به بازار عرضه کند.

1613594925-2021-renault-captur-rs-line-1.jpgبیشتر بخوانید...

موتور خودروهای برقی چگونه کار می کند؟

حتی اگر با عملکرد داخلی وسایل نقلیه دیزلی یا بنزینی آشنا باشید، بدان معنا نیست که دقیقاً می دانید چه اتفاقی در داخل موتور یک ماشین برقی می افتد.

1614590780-r-dam-1096063-min-850415.png بیشتر بخوانید...

با رنو تالیانت آشنا شوید

رنو تالیانت نبابد با رنو تالیا که در برخی از بازارها برای Symbol استفاده می شود یا با سدان جذاب و دوست داشتنی رنو تالیسمان اشتباه گرفته شود؛ رنو تالیانت جدید اساساً یک لوگان اصلاح شده است.

1615841094-taliant-850415.jpg بیشتر بخوانید...

در مجموع باید گفت که اضافه شدن رنو توئینگو به خیابان‌ها به دلیل ظاهر زیبا و غیرعادی آن جذاب است. البته نباید فراموش کرد که فرمان پذیری، عملکرد و کارایی این خودرو نیز از عوامل جذابیت آن هستند.

نسخه ویژه رنو توئینگو آماده عرضه به بازار

سفارش این نسخه ویژه رنو توئینگو از چندی پیش آغاز شده و البته باید در نظر داشت که بسته ویژه این محصول بیشتر تغییرات ظاهری را برای آن شامل می شود. رنو این مدل را با چهار رنگ بدنه عرضه می کند: سفید کریستالی، سفید کوارتز، خاکستری ماه و مشکی الماسی. رینگ‌های آلیاژی براق تیره شانزده اینچی استاندارد هستند، همانطور که طرح سفید روی جلوپنجره نیز در این خودرو به صورت استاندارد عرضه می شود. روی قاب آینه های جانبی خودرو عبارت «Urban Night X»  درج شده است تا یکی از ویژگی های منحصر به فرد بصری این محصول رنو باشد. همچنین نام تجاری منحصر به فرد Urban Night در رنگ های روشن و تیره با قابلیت نصب بر روی ستون C خودرو بدون پرداخت هزینه اضافی موجود است. پک پریمیوم این مدل علامت هایی را به سقف و درهای عقب اضافه می کند.

نسخه ویژه رنو توئینگو آماده عرضه به بازار

به روز رسانی های داخلی به اندازه نمای بیرونی سطحی هستند و رنو نام تجاری Urban Nigh X را به روی داشبورد اضافه کرده است. همچنین رکاب های منحصر به فرد درب و تزئینات سیاه براق داشبورد، روی این مدل نصب می شود. صندلی‌ها دارای چند ویژگی منحصربه‌فرد هستند، مانند تودوزی مشکی با رگه های سفید و نام تجاری در پشتی صندلی‌های جلو. مدل نسخه ویژه دارای سیستم مسیریابی، دوربین دید عقب و شارژر بی سیم است.

قیمت فروش این نسخه ویژه از ۱۷۳۰۰ یورو که شامل مالیات بر ارزش افزوده برای نوع موتور احتراقی آن شروع می‌شود. همچنین قیمت برای نوع تمام برقی به 26650 یورو می رسد. انتظار می رود که این نسخه ویژه Twingo یکی از آخرین نمونه های تولید این محصول خاطره انگیز رنو باشد زیرا شرکت آماده می شود تا آن را با رنو 5 برقی جایگزین کند؛ رنو این محصول را به عنوان یک خودروی مفهومی در اوایل سال 2021 نمایش داده بود.


کلید واژه ها: رنو رنو توئینگو توئینگو محصولات رنو Renault Twingo