موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

موبیلایز فراتر از اتومبیل است. این محصول روش های نوینی را برای حمل و نقل انسان ها و کالاها را چه با ماشین و چه بدون ماشین ارائه می دهد.
موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۰:۵۱ اخبار رنو

چندی پیش لوکا دومئو، مدیرعامل گروه رنو فرانسه در مراسمی از برنامه راهبردی این شرکت به نام رنولوشن پرده برداری کرد، مطابق این برنامه گروه خودروسازی رنو قصد دارد محصولی به نام موبیلایز را برای آینده حمل و نقل به علاقمندان معرفی کند.

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

موبیلایز (Mobilize) مشتریانی را که مایلند از اشکال مختلف حمل و نقل که پایدارتر می باشند و جنبه  استفاده عمومی و اشتراکی بیشتری دارند را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را جذب می کند. این محصول نیازهای جدیدی را برطرف کرده و اکوسیستم انرژی های جدید، تجدیدپذیر و پایدار را ترویج می کند که با هدف گروه رنو که سعی در خنثی سازی انتشار کربن و پیشرو بودن در این حوزه می باشد، کاملا همسو و هم جهت می باشد.

موبیلایز، یک برند در یک ماموریت

موبیلایز فراتر از یک اتومبیل است. این محصول روش های نوینی برای حمل و نقل انسان ها و کالاها را چه با ماشین و چه بدون ماشین ارائه می دهد. پیشنهادات جدید حمل و نقل انتظارات مشتریان نهایی، شرکت ها، شهرها و مقامات شهری را برآورده می کند.

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

موبیلایز (Mobilize) ضمن استفاده از تخصص بانک RCI و خدمات آن، فعالیت های گروه رنو را در زمینه حمل و نقل، انرژی و راه حل های مربوط به جمع آوری اطلاعات و داده ها را فراهم می کند.

این محصول کمک می کند تا مشارکت ها و اکوسیستم های کاملاً جدیدی ایجاد شوند که مزایای قابل توجهی در زمان بندی و مقیاس گذاری دارند، در عین حال به حل چالش های عمده صنعت خودرو کمک می کند که بعضی از آنها در زیر ذکر شده است:

• فاصله بین استفاده از اتومبیل و هزینه را کاهش می دهد زیرا در حال حاضر 90٪ از اتومبیلها بدون استفاده می مانند.
• بهبود ارزش باقیمانده برای جلوگیری از افت بیش از 50 درصدی ارزش وسایل نقلیه جدید بعد از 3 سال.
• به این هدف که میزان تولید کربن به صفر برسد، کمک شایانی می کند.

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

کلوتیلد دلبوس، مدیرعامل برند موبیلایز درباره این محصول می گوید: "ما همواره از تغییر در این روند که افراد از به جای اینکه مالک باشند؛ از آن استفاده نمایند، استقبال می کنیم و نسبت به آن مشتاق هستیم. 

موبیلایز فراتر از خودرو است و مجموعه گسترده ای از خدمات نوآورانه را در زمینه های حمل و نقل، انرژی و پژوهش و پیش بینی در خصوص آینده ارائه خواهد داد. هدف ما با داشتن شرکای مختلف، استفاده حداکثری از اتومبیل با سفرهای ساده، پایدار و قابل دسترسی برای افراد و کالاها است در حالی که تأثیرات منفی زیست محیطی را کاهش می دهد.

موبیلایز (Mobilize) خدمات حمل و نقل انعطاف پذیری را برای مردم و کالاها متناسب با انتظارات متحول شده از مشتری، شرکت ها و شهرداری ها ارائه می دهد. این مسائل مربوط به زندگی واقعی است و راه حل های یکپارچه ای را ارائه می دهد که مکمل مدل های سنتی مالکیت خودرو هستند. موبیلایز با ترویج استفاده بیشتر از کالاها از طریق اقتصاد چرخشی و مشترک، به آینده ای پایدارتر کمک می کند.

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

علاوه بر آنچه عنوان شد، با این پتانسیل که بیش از 6000 نمایندگی رنو در اروپا وجود دارد، Mobilize قادر خواهد بود راه حل های حمل و نقل را برای استفاده از یک دقیقه تا چند سال در شهرها و مناطق اطراف ارائه دهد.

موبیلایز (Mobilize) همچنین در زمینه ایجاد بهترین راه حل ها برای مشتریان خود ، از سبد موجود خود در زمینه حمل و نقل نوآورانه و انرژی های نوین استفاده خواهد کرد.

• وسایل نقلیه طراحی شده به منظور خدمات حمل و نقل

موبیلایز (Mobilize ) با استفاده از تخصص گروه رنو در زمینه طراحی و ساخت خودرو و رهبری خودروهای برقی، از مزایای رقابتی زیادی برخوردار است.

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

موبیلایز از تیم های طراحی و مهندسی اختصاصی بهره می برد و طیف وسیعی از وسایل نقلیه هدفمند را پیشنهاد خواهد داد. برای استفاده های زیاد و طولانی، استفاده در مقیاس های کوچک و 100٪ برقی، آنها نیازهای مهم و جدید حمل و نقل را برآورده می کنند، اجاره دادن اتومبیل، خودروهای تحویل وسایل و بطور مثال غذا و غیره در داخل شهر(Delivery) و حمل و نقل بر اساس تقاضا از موارد دیگر استفاده این وسیله خواهد بود.

• سهولت خرید ناوگان از طریق خدمات مالی

بانک RCI شریکی ممتاز است که Mobilize با استفاده از آن، باعث شود تا دسترسی به راه حل ها و خدمات مالی اعم از اجاره تا پرداخت هزینه به آسانی انجام شود. به این ترتیب هزینه مالکیت ناوگان می تواند متغیر شود.

• افزایش استفاده از خودرو از طریق پلتفرم های حمل و نقل، داده و هوش مصنوعی

موبیلایز به منظور امکان پیش بینی بهتر تقاضا از سمت کاربران و تخصیص بهتر خودرو با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و نرم افزار پردازش داده ها، اقدام به ایجاد نرم افزاری بنام République نموده است که توسط دپارتمان کامپیوتر رنو ایجاد شده و کمک های فراوانی به شرکای خود فراهم می کند و تسهیلات زیادی در اختیار آنها قرار می دهد. هدف Mobilize این است که استفاده از این خودرو حداقل 20٪ افزایش یابد.

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

• خدمات نگهداری و بازیافت ناوگان اتومبیل اشتراکی

وقتی وسایل نقلیه دیگر برای استفاده مناسب نباشند، خدمات نگهداری و بازیافت رنو در کارخانه مجدد رنو انجام خواهد شد. هنگامی که باتری های خودروهای برقی دیگر برای استفاده در خودرو مناسب نباشند ، Mobilize آنها را بازیافت کرده و به عنوان منبع انرژی ثابت به آنها عمر دوباره می بخشد.

تعهد به خنثی سازی کربن، اقتصاد چرخشی و چرخه عمر طولانی خودرو

موبیلایز بر اساس تجارب قدرتمند رنو به ویژه در خودروهای برقی گروه رنو و مدیریت مقدار طول عمر باتری ساخته شده است.

موبیلایز (Mobilize ) در توسعه یک اکوسیستم انرژی سرمایه گذاری شده است که شامل راه حل های شارژ هوشمند و راه حل های پیشرفته ذخیره انرژی برای کمک به انتقال انرژی است. این مجموعه ترکیبی از راه حل ها را ارائه می دهد که می تواند در سیستم های هوشمند، مناطق یا سایر پروژه های برنامه ریزی شهری به آنها کمک کند تا به خنثی شدن کربن برسند.

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

برای افزایش بیشتر حمل و نقل برقی، موبیلایز (Mobilize ) راه حل هایی برای تسهیل استفاده از خودروهای برقی را ارائه می دهد. از این رو ، Mobilize در حال تهیه یک کارت شارژ برای مشتریان است تا بتوانند به راحتی نقاط شارژ عمومی را بیابند و با یک راه حل پرداخت در سراسر اروپا امکان پذیر شود. موبیلایز برای مشتریان ناوگان خودروهای برقی و هیبریدی، از طریق شرکت تابعه Elexent تلاش خواهد کرد تا دسترسی آسان به راه حل های زیرساخت شارژ را در سراسر اروپا فراهم کند.

پروتوتایپ  Mobilize EZ-1: وسیله ای که برای حمل و نقل اشتراکی طراحی شده است

پروتوتایپ  EZ-1 وسیله ای نمادین از برند Mobilize است. این محصول تجسم چشم انداز طراحی این برند است و نشان دهنده خدماتی در قلب طراحی خودرو می باشد. پروتوتایپ  EZ-1 یک راه حل جدید برای حمل و نقل شهری است که برای استفاده اشتراکی طراحی شده است. به همین ترتیب، به روشی نوآورانه تجاری خواهد شد، کاربران فقط از نظر زمان رانندگی یا مسافت پیموده شده، هزینه آنچه را که استفاده می کنند پرداخت خواهند کرد. این محصول دارای سامانه های ارتباطی خاصی است که می تواند از طریق تلفن هوشمند با کاربران ارتباط برقرار می کند.

پروتوتایپ موبیلایز  EZ-1 یک خودروی برقی جمع و جور و چابک برای 2 نفر است. این وسیله نقلیه تنها 2.3 متر طول دارد و حداقل انتشار گاز کربن را دارد. درهای شیشه ای از بالا به پایین به کاربران EZ-1 این امکان را می دهد که منظره های بیرون را ببه راحتی مشاهده کنند. این خودروی چالاک و پویا به راحتی می تواند با مناطق و بافت شهری انطباق پیدا نماید.

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

پروتوتایپ موبیلایز  EZ-1 دارای سیستم تبادل باتری ابتکاری است. این سیستم جایگزینی برای زیرساخت های شارژ سنتی است، به عبارت دیگر می توان بدون توقف از این خودرو استفاده کرد.

این خودرو با توجه به اصول اقتصادی ساخته شده است. این خودرو که با 50٪ مواد بازیافتی ساخته شده، در پایان چرخه عمر خود به لطف ریفکتوری فلینز تا 95 درصد قابل بازیافت خواهد بود.

پاتریک لاشارپی، مدیر طراحی موبیلایز درباره این محصول می گوید: "این خودرو وسیله نقلیه ای است که با بافت شهری ارتباط موثر و مفید برقرار نماید. چابک، دینامیک، کامل و نمادی از برند جدید Mobilize است. این خودرو در تغییر سبک زندگی کاربران به سمت حمل و نقل کارآمدتر و مسئولانه، همراه آنها خواهد بود."


کلید واژه ها: رنولوشن لوکا دومئو خودروی برقی محصولات رنو موبیلایز