تولد ۲۵ سالگی رنو سنیک

شرکت خودروسازی رنو فرانسه برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ از یک محصول انقلابی خود به نام رنو سنیک ( Scenic ) رونمایی کرد.
تولد ۲۵ سالگی رنو سنیک
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۳ اخبار رنو

شرکت خودروسازی رنو فرانسه برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ از یک محصول انقلابی خود به نام رنو سنیک ( Scenic ) رونمایی کرد. این خودرو مینی چند منظوره (MPV) که بر پایه رنو مگان ساخته شده بود در تمام نسل های خود با گنجایش ۵ سرنشین و با بدنه ای شبیه خودروهای هاچبک عرضه شده است.

خودروهای SUV همیشه محبوب بوده اند بنابراین عجیب نیست که می بینیم رنو المان هایی از استیل و زبان طراحی این خودروها را در طراحی بدنه رنو سنیک به کار برده بود. رنو این محصول را برای کسب سهم بیشتری از بازار خودروهای چند منظوره ( MPV ) طراحی و تولید کرد.

آخرین مدل از رنو سنیک به طریقی طراحی شده است که عاشقان کراس اوورها و آنهایی که به دنبال خرید خودروی خانوادگی هستند را راضی و خوشحال کند. این خودرو در چندین مدل با موتورهای توربوشارژ بنزینی و دیزلی عرضه شده است. این خودرو در کلاس خود کم مصرف است و از طراحی خاص و هوشمندانه داخلی و خارجی برخودار است.

خودروهای چند منظوره کاملا برای نیازهای خانواده طراحی شده است تا بتواند همراه خوبی برای لحظات خاص آنها باشد؛ این شرکت خودروسازی امسال بیست و پنجمین سالگرد تولد این اتومبیل خانوادگی دوست داشتنی خود را جشن می گیرد.

رنو Scenic که یک پیشگام واقعی در بخش خودروهای MPV  است، از سال 1996 خانواده ها را همراهی می کند و خود را با تحولات خود مجدداً اختراع می کند. با چهار نسل و بیش از 5 میلیون وسیله نقلیه فروخته شده، رنو با جشن گرفتن این سالگرد، تعهد خود به ارائه کامل طیف وسیعی از وسایل نقلیه اختصاص داده شده به خانواده ها را گرامی می دارد.

هیچ چیز نمی تواند جای خانواده را بگیرد و در نهایت هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک ماشین خانوادگی واقعی شود. خانواده ها سزاوار وسیله نقلیه ای هستند که برای زندگی خانوادگی طراحی شده است، آنها سزاوار رنو سنیک دوست داشتنی هستند.

در این کمپین جهانی همه چیز درباره زندگی خانوادگی و آغاز آن است: عشق، چه جسمی، چه افلاطونی، چه عشق پدری و چه علاقه مادری، عشق در قلب خانواده است و پیوندهای آن را تشکیل می دهد.

آرنوا بلونی، مدیر ارشد بازاریابی جهانی برند رنو درباره رنو سنیک می گوید: "این کمپین به ما یادآوری می کند که رنو 25 سال است که از خانواده ها حمایت می کند. با انتخاب بسیار قدرتمند خلاقانه و رویکردی بسیار مدرن، تصویر خودروی خانوادگی را نیز احیا می کند، اگر نه، رنو سنیک یکی از نمونه های خاص این خودروها است. رنو مفتخر است که همه خانواده ها را با همه تفاوت ها و تمام لحظات زندگی خود همراهی می کند. به ویژه در زمان همه گیری ویروس کرونا که خانواده جایگاه برجسته ای در زندگی ما پیدا کرده است."

رنو سنیک به صورت استاندارد به تجهیزات زیادی مجهز شده است. حتی مدل پایه خودرو با سیستم صفحه نمایش لمسی، رینگ های آلیاژی، سیستم تهویه مطبوع و کنترل پیمایش (کروز کنترل) عرضه شده است. مدل های بالاتر ویژگی های لوکس تری و کاربردی تری مانند چراغ های جلوی LED و ماساژور صندلی دارند.

مدل پایه رنو سنیک از تجهیزاتی مانند رینگ آلیاژی ۲۰ اینچی، چراغ مه شکن جلو، چراغ روز LED ، سیستم کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای، برف پاک کن و چراغ های اتومات و سیستم ایمنی Visio رنو برخوردار است. همچنین به بلوتوث، رادیو DAB نیز مجهز شده است.

کابین رنو سنیک به عنوان یک خودروی خانوادگی کاملاً جادار است و سرنشینان از این بابت احساس کمبود نخواهند کرد. همچنین این خودرو دارای فضای مناسبی برای صندلی کودک است که مجهز به قلاب ISOFIX نیز شده است. همچنین سقف خودرو نیز به صورت پانورامیک طراحی شده است تا نور مناسبی را به داخل خودرو هدایت کند.


کلید واژه ها: محصولات رنو رنو سنیک خودروی چند منظوره