ساندرو جدید جایزه خودروی سال مجله L’ARGUS را به دست آورد

ساندرو کاملا جدید به تازگی توسط L’argus، تاج ماشین سال ۲۰۲۱ را بر سر گذاشته است.
ساندرو جدید جایزه خودروی سال مجله L’ARGUS را به دست آورد
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۷ اخبار رنو

رنو ساندرو و خانواده خودروهای لوگان از محصولات محبوب و پرفروش این شرکت خودروسازی فرانسوی و شرکت خودروسازی داچیا به عنوان یکی از شرکای اصلی رنو است. این محصول از خانواده پلتفرم X90 رنو است و تاکنون توانسته است به دستاوردهای زیادی در اروپا و دیگر بازارهای دنیا از جمله بازار خودروی کشورمان دست پیدا کند.

شرکت خودروسازی داچیا به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه رنو روز به روز به یک خودروساز درجه یک بین المللی نزدیک تر می شود. محصولات داچیا حالا حرف های بیشتری برای گفتن دارند. رونمائی از خودروهای جدید اسپرینگ و خودروی مفهومی داچیا بیگستر هم بیش از پیش نام داچیا را بر سر زبان ها انداخته است.

ساندرو جدید جایزه خودروی سال مجله L’ARGUS را به دست آورد

چندی پیش بود که داچیا از نسل جدید خودروهای ساندرو، ساندرو استپ وی و لوگان رونمایی کرد. نسل سوم ساندرو و لوگان بر اساس یک پلت فرم کاملاً جدید (معماری CMF) طراحی مدرن ، موتورهای جدید بنزینی و سیستم انتقال قدرت و همچنین امکانات بیشتر و افزایش ایمنی آنها همراه بوده است.

مجله اتومبیل فرانسوی L'argus به تازگی نسل جدید ساندرو را به عنوان اتومبیل سال 2021 و همچنین اتومبیل شهری سال 2021 معرفی کرده است. ساندرو به عنوان پرفروش ترین خودروی این برند، خریدی هوشمندانه است که بهترین ارزش را به مشتریان می دهد.

ساندرو جدید جایزه خودروی سال مجله L’ARGUS را به دست آورد

ساندرو  کاملا جدید به تازگی توسط L’argus، تاج ماشین سال 2021 را بر سر گذاشته است. هیئت داوران که از خبرنگاران بخش اتومبیلرانی رسانه های مختلف هستند از بین 32 مدل خودرو، داچیا ساندرو را به عنوان برنده انتخاب کردند.

خودروی هاچ بک ساندرو که محبوب ترین مدل داچیا در بخش خودروهای کلاس B در اروپا است، اکنون به لطف جلوپنجره شیب دارتر، خط سقف ۱۰ میلی متر پایین تر و همچنین گلگیرهای برجسته تر، فضای بیشتری پیدا کرده است.

ساندرو جدید جایزه خودروی سال مجله L’ARGUS را به دست آورد

داچیا ساندرو با فروش تقریباً 2.3 میلیون دستگاه از جمله بیش از یک سوم فروش در فرانسه از زمان معرفی در سال 2008، همچنان وسیله نقلیه محبوب خریداران در فرانسه و بقیه کشورهای اروپایی باقی مانده است.

ساندرو کاملاً جدید با ظاهری جسورتر و مدرن تر، همچنان مانند دو برادر قبلی خود در دسترس و مقرون به صرفه مانده است؛ با وجود اینکه یک اورهال کامل روی آن انجام شده است از جمله طراحی جدید ، تجهیزات جدید و جدیدترین نسل موتورهای LPG یا بنزینی ECO-G  برای بهره وری بیشتر و مصرف سوخت کمتر. پلت فرم CMF-B که به صورت مشترک توسط اعضای اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی ساخته شده باعث بهبود فضای داخلی، کیفیت، به ویژه کیفیت داخلی، راحتی و تجربه رانندگی بهتر شده است.

ساندرو جدید جایزه خودروی سال مجله L’ARGUS را به دست آورد

علاوه بر جایزه ماشین سال 2021 از طرف L’argus ، این خودرو در گذشته جوایز دیگری از جمله خودروی سال مجله  Whatcar در انگلستان، جایزه معامله خوب از Automobile Awards فرانسه و خودروی سال رومانی را کسب کرد.

"دنیس لو وو، مدیرعامل برند داچیا درباره این خودرو می گوید: ساندرو کاملاً جدید با هدف ادامه داستان موفقیت نسل های قبل از آن با نزدیک به 2.3 میلیون فروش، به بازار عرضه شده است و بنابراین هر ساله بهترین خودرو برای مصرف کنندگان در فرانسه و اروپا است.

ساندرو جدید جایزه خودروی سال مجله L’ARGUS را به دست آورد

ساندرو کاملاً جدید اولین خودروی داچیا است که از پلتفرم مدولار CMF-B اتحاد استفاده می کند، در عین حال به DNA داچیا پایبند است و بیش از هر زمان دیگری مطابق با آرزوهای خرید هوشمندانه مشتریان است.

جایزه ماشین سال به کار ما پاداش می دهد و چشم انداز ما را برای سازگاری قیمت مناسب با یک ماشین مدرن و جذاب تقویت می کند. ساندرو کاملاً جدید نمونه کامل این موضوع است."


کلید واژه ها: محصولات رنو داچیا ساندرو رنو ساندرو رنو ساندرو استپ وی رنو تندر 90