موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

لیمو یک سدان تمام برقی که برای خدمات حمل و نقل برای تاکسی ها و وسایل نقلیه شخصی (PHV) ایده آل است.
موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو
۰۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۴ اخبار رنو تکنولوژی

موبیلایز که برند تازه تاسیس گروه رنو است از محصول جدید که خود به نام لیمو (Limo ) که یک سدان چهار درب 4.67 متری با موتور تمام برقی است رونمایی کرد.

لیمو محصول مشارکت مشترکی است که توسط گروه رنو و  گروه خودروسازی جیانجلینگ در سال 2018 ایجاد شده است. این خودرو دانش و تجربه در زمینه حمل و نقل برقی - وسایل نقلیه و خدمات - را که گروه رنو و شبکه آن بیش از 10 سال است پرورش داده اند را به کار می گیرد.

این جدیدترین مدل برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی خودروی مونیخ، در غرفه رنو ، به عنوان بخشی از روز ویژه اختصاص داده شده به برند موبیلایز در 8 سپتامبر، رونمایی شد. سپس ناوگانی متشکل از 40 خودروی لیمو برای اعتبارسنجی سرویس هایی که از نیمه دوم سال 2022 در سراسر اروپا در دسترس قرار می گیرد، در این قاره مستقر می شود.

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

کلوتیلد دلبوس، مدیر عامل برند موبیلایز در این باره می گوید: "اولین مدل Mobilize ، Limo ، پاسخ برند جدید ما به تکامل بازار سواری است. این محصول، که ترکیبی از یک وسیله نقلیه و خدمات انعطاف پذیر است، به طور کامل توانایی Mobilize را برای همراهی کاربران در نیازهای جدید آنها نشان می دهد. همچنین دانش فنی منحصر به فردی را که ناشی از تجربه گروه رنو در زمینه خدمات حمل و نقل و قدرت خدمات در تأمین مالی است، نشان می دهد.

مدلی اقتصادی و بدون آلاینده که مناسب خدمات حمل و نقل است

بازار سفر با خودروهای تاکسی و درخواست خودرو از وسایل نقلیه خصوصی، مخصوصا استفاده از خودروهای برقی در حال رونق است. این مقدار قرار است از 28 میلیارد یوروی امروز به 50 میلیارد یورو تا سال 2030 برسد. همچنین بازاری است که افزایش سریع و گسترده برق رسانی را تجربه خواهد کرد. در واقع، مدل های برقی به زودی برای کسانی که مایل به دسترسی به مراکز شهرهایی هستند که با محدودیت های ترافیکی مانند طرح کاهش آلودگی هوا که در سراسر اروپا در حال ظهور است، روبرو می شوند مناسب خواهد بود. با این حال رانندگان خصوصی در درجه اول در مناطق شهری و حومه شهر فعالیت می کنند. به عنوان مثال، از 47،500 وسیله نقلیه شخصی کرایه شده در فرانسه، 75٪ آنها در پاریس و مناطق بزرگتر از پاریس هستند.

بنابراین Mobilize Limo راه حلی ایده آل برای رانندگانی است که به دنبال وسایل نقلیه بدون آلایندگی هستند که دارای اعتبار و هزینه کم هستند. این خودرو با دارا بودن یک باتری که تقریبا 450 کیلومتر بین دو شارژ خود پیمایش می کند و همچنین تجربه رانندگی بی صدا، روان و بدون لرزش، هرگونه نگرانی رانندگان و مدیران ناوگان های حمل و نقل را در مورد خودروهای برقی برطرف می کند.

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

خودروی لیمو موبیلایز به عنوان یک پیشنهاد مشترک با ترکیب خودرو و خدمات برای انواع رانندگان از جمله تاکسی، خودروهای برقی پلاگین و سایر خدمات حمل و نقل خصوصی (به عنوان مثال، حمل و نقل پزشکی، حمل و نقل عمومی) به بازار عرضه می شود. پیشنهاد Mobilize شامل مجموعه ای کامل از خدمات است که برای همه از رانندگان تمام وقت و پاره وقت استفاده می شود. این خدمات همچنین برای سایر خودروهای برقی گروه رنو در دسترس خواهد بود.

قراردادهای اجاره ای Mobilize که توسط بانک RCI مدیریت می شود شامل مسافت پیموده شده و مدت قرارداد انعطاف پذیر خواهد بود. رانندگان معمولی به راه حل پرداخت هزینه رانندگی دسترسی خواهند داشت. برای اپراتورهای ناوگان ها که از خدمات تاکسی یا خودروهای هیبرید پلاگین استفاده می کنند، موبیلایر از شبکه شرکت های شریک تازه تاسیس خود استفاده می کند تا راه حلی کامل برای فعالیت خود (اعزام ناوگان ، پرداخت ، شارژ خودرو ، اتصال ...) به منظور بهینه سازی هزینه کل عملیات خود ارائه دهد .

بسته های Mobilize همچنین شامل خدمات مختلفی مانند ضمانت نامه های پشتیبانی شده توسط سازنده، نگهداری، بیمه و راه حل های شارژ خواهد بود. چنین بسته های رقابتی همه جانبه به اپراتورهای تجاری آرامش می بخشد.

رنو کجار ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؟

مدل جایگزین آینده که انتظار می رود در سال ۲۰۲۲ آغاز به کار کند، همچنان به اشتراک پلتفرم با نیسان به عنوان یکی از اعضای اتحاد، ادامه خواهد داد.

1622976239-fahrbericht-renault-kadjar-front-stehend-1904-sncvpq.jpg بیشتر بخوانید...

چرا کیلومتر شمار خودرو کار نمی کند؟

بدون یک سرعت سنج کاملاً کارآمد، هنگام تلاش برای حرکت با سرعت مناسب ، شخص کمی با مشکل مواجه می شود که این به خودی خود می تواند نگران کننده باشد.

1622978363-20210427024155-renault-kiger-steering-dials850.jpg بیشتر بخوانید...

جمهوری نرم افزار: یک چالش هیجان انگیز

به لطف این سیستم نوآوری باز، جمهوری نرم افزار فرصت های توسعه ای را برای صنعت، زیرساخت ها، مخابرات و همچنین هوانوردی و دفاع ارائه می دهد.

1627732587-banner-software-republique-en8850.jpg بیشتر بخوانید...

طراحی ممتاز و شیک LIMO

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

طول لیمو 4.67 متر، عرض آن 1.83 متر و ارتفاعش نیز 1.47 متر است که باعث می شود وسایل نقلیه در دسته سدان ها قرار گیرد. این خودرو یک سدان 4 درب زیبا است که دارای کاپوتی کوتاه و سقفی کشیده است. مشخصات روان و در عین حال پویای آن بسیار با طراحی مدرن همخوانی دارد و نشان دهنده گذار به سمت خودروهای برقی است. لیمو در سه رنگ محبوب بدنه شامل مشکی متالیک، خاکستری متالیک و سفید براق موجود است؛ لیمو به شما حس ظرافت و کیفیت مطمئنی می بخشد.

این خودروی جدید گروه رنو بطور خاص، دارای ویژگی های زیر است:

  • دستگیره های دارای روشنایی که هنگام باز شدن درب خود از جای خود خارج می شوند
  • لامپ های LED با امضای نوری پیچیده و نشانگرهای پیمایش
  • لوگو موبیلایز در جلو و عقب و مارک خاص "Mobilize Limo" درست در پشت آینه های جانبی خودرو قرار دارد.
  • رینگ های آلومینیومی لاک دار 17 اینچی با روکش دودی

لیمو به لطف اثاثه یا لوازم داخلی TEP (جلد چرمی) که در هنگام لمس حس نرمی دارد و به راحتی تمیز می شود ، احساس آرامش و آسایش را القا می کند. پانل های داخلی درها دارای یک نوار نوری هستند و دریچه های تهویه با ظاهر فلزی طراحی داخلی کلی خودرو را ارتقا می دهند، در حالی که چراغ های داخلی در هفت رنگ مختلف برای سفارشی کردن حالت نورپردازی آماده شده اند. لوگوی Mobilize روی فرمان و کفپوش ها چسبانده شده است.

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

داشبورد با مَتریال با کیفیت بالا و تزئینات کربنی تزئینی، شایسته سدان های این بخش است. این امکانات شامل یک رابط دیجیتالی دو صفحه ای است که در قسمت بالای داشبورد پخش می شود: یک صفحه نمایش 10.25 اینچی برای صفحه ابزار و یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی در مرکز داشبورد برای کنترل های چند رسانه ای.

ژیل نورمان، مدیر خودروهای موبیلایر درباره این محصول می گوید: "موتور برقی لیمو دارایی شماره یک آن است! این موتور باعث می شود که لیمو برای استفاده در شهرها ایده آل باشد و هرجا که مورد استفاده قرار گیرد، برد آن در حدود 450 کیلومتر یک یا حتی دو روز کامل کار را بدون شارژ مجدد به رانندگان ارائه می دهد.

رنو با موبیلایز در حال آماده سازی آینده حمل و نقل است

کلوتیلد دلبوس، مدیرعامل Mobilize ، نگاهی به پیدایش و چالش های پیش روی این نهاد منحصر به فرد در صنعت خودرو می اندازد.

1619693633-errodf5xaaeqq3m.jpg-large850.jpg بیشتر بخوانید...

چرا هنگام ترمز زدن فرمان خودرو شما می لرزد؟

آیا تا به حال متوجه شده اید که در یک روز سرد و در هنگام ترمز گرفتن، ناگهان فرمان شما شروع به لرزیدن می کند؟

1619696293-steering-wheel-shaking.jpg بیشتر بخوانید...

دلیل روغن زدن شمع خودرو چیست؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در زمان انجام سرویس دوره ای خودروی خودتان، با روغنی شدن پایه های شمع خودرو مواجه شده باشید.

1621499074-spark-plugs-oil.jpg بیشتر بخوانید...

راحتی بیشتر برای همه مسافران LIMO

مهمتر از همه ، طراحی Mobilize Limo یک طرح حول خدمات و موارد استفاده است. این کار با هدف راحتی و کاربردی بودن راننده و سرنشنینان خودرو انجام شده است.

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

صندلی راننده در لیمو به گونه ای طراحی شده است که رانندگان حرفه ای با توجه به محیط بسیار هیجان انگیز یک ماشین، راحت ترین صندلی ارگونومیک و آکوستیکی را داشته باشند. این صندلی دارای هشت تنظیم برقی (چهار تنظیم در سمت سرنشین جلو) است و ستون فرمان نیز می تواند برای ارتفاع و عمق تنظیم شود، بنابراین رانندگان بدون توجه به نوع بدن خود موقعیت ایده آل خودشان را دارند. یک محفظه ذخیره سازی یخچالی نیز بین دو صندلی جلو قرار دارد.

فاصله بین دو محور این خودرو 2.75 متر است که راحتی فوق العاده ای را برای سرنشینان عقب به همراه دارد و این همان چیزی است که در مدل های رده بالاتر انتظار می رود. درهای عقب با باز شدن کامل به مسافران دسترسی آسان به صندلی عقب را می دهد. صندلی نیمکتی عقب مخصوصاً با توجه به سطح صاف آن می تواند به راحتی سه سرنشین بالغ را در خود جای دهد. زیر دستی میانی قابل جدا شدن نیز شامل جای دو فنجان است. مسافران صندلی عقب می توانند تلفن هوشمند یا تبلت خود را به یکی از دو پورت USB واقع در پشت صندلی وصل کنند. آنها همچنین به راحتی به دکمه های کنترل صدا واقع در پشت و همچنین دریچه های هوا و چراغ های مطالعه قابل تنظیم دسترسی دارند.

صندوق بار در موبیلایز لیمو دارای ظرفیت بارگیری 411 لیتر است؛ این فضای ذخیره سازی بزرگ برای چمدان های بزرگ ایده آل است. همچنین یک لاستیک زاپاس موقت در زیر صفحه کف صندوق بارگذاری شده است.

رانندگی روان و در عین حال هیجان انگیز با LIMO

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

لیمو دارای یک موتور تمام برقی با عملکرد بالا است که می تواند 110 کیلووات (150 اسب بخار) با گشتاور فوری 220 نیوتون متر را تولید کند. این توان خروجی باعث شتاب گیری نرم در هر شرایطی می شود و می توان از آن برای اهداف متعددی استفاده کرد. لیمو در جاده های شهری و حومه شهری به آرامی و نرم حرکت می کند. سرعت صفر تا 100 کیلومتر را در 9.6 ثانیه طی می کند و حداکثر سرعت آن 140 کیلومتر بر ساعت است.

رانندگان می توانند بین سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپورت یکی را انتخاب کنند. سطح شدت ترمزهای احیا کننده انرژی را نیز می توان از طریق تنظیمات خودرو روی یکی از سه گزینه تنظیم کرد.

لیمو به دلیل دایره چرخش 11.2 متری خود به راحتی در جاده های شهر قابل کنترل است. همچنین مجهز به سیستم VSP ( تولید صدای خودرو برای عابران پیاده) است که به عابران پیاده و سایر وسایل نقلیه از حضور خودرو هشدار می دهد و همیشه در سرعتهای زیر 30 کیلومتر در ساعت و به محض اینکه خودرو در حالت "Drive" قرار دارد فعال می شود.

اتصال ساده و کارآمد در LIMO

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

سیستم چندرسانه ای داخلی لیمو موبیلایز به شما اجازه می دهد تا از طریق صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی که به صورت مرکزی نصب شده است، از طریق تلفن هوشمند به آن متصل شوید. در واقع، اکثر رانندگان از دستگاه های خود برای حرکت و دسترسی به سیستم عامل های مختلف مانند Uber استفاده می کنند.

یک برنامه لیمو به طور خاص برای رانندگان تمام اطلاعات خودرو را ارائه می دهد و می تواند برای دسترسی از راه دور به مکان و ویژگی های خاص خودرو (به عنوان مثال ، باز/بسته شدن درها ، پیش گرمایش و شارژ باتری) استفاده شود.

لیمو، سازگار با انواع راه حل های شارژ

لیمو موبیلایز بر روی یک باتری لیتیوم یونی خنک شونده با مایع با ظرفیت 60 کیلووات ساعت در حدود 450 کیلومتر بین هر دو بار شارژ کار می کند. این مقدار برای پوشش یک روز کامل استفاده فشرده کافی است و هزینه زیادی برای رانندگان عادی است که میزان بیشتری را پوشش می دهند.

این خودرو با رایج ترین انواع سیستم های شارژ AC و DC سازگار است، به این معنی که می تواند به تمام ایستگاه های شارژ عمومی و تنظیمات خانگی از نوع Wallbox متصل شود. همچنین می توان آن را از طریق پریز برق معمولی شارژ کرد. با شارژ سریع، باتری این خودرو می تواند 250 کیلومتر را تنها در 40 دقیقه بازیابی کند.

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

موبیلایز (Mobilize) برندی برای خدمات حمل و نقل و انرژی

موبیلایز فراتر از اتومبیل است. این محصول روش های نوینی را برای حمل و نقل انسان ها و کالاها را چه با ماشین و چه بدون ماشین ارائه می دهد.

1611351189-2021-mobilize-ez-1-prototype850.jpg بیشتر بخوانید...

موتور خودروهای برقی چگونه کار می کند؟

دو نوع موتور برقی AC برای ایجاد کشش برای یک وسیله نقلیه برقی وجود دارد: آسنکرون یا ناهمزمان (با نام مستعار القایی) و سنکرون یا همزمان.

1614590780-r-dam-1096063-min-850415.png بیشتر بخوانید...

همه آنچه باید در مورد باتری خودروهای برقی باید بدانید

باتری قلب یک وسیله نقلیه برقی است و هنوز هم برای بسیاری از ما همچنان در هاله ای از ابهام است! باتری چگونه کار می کند؟ کجا و برای چه مدت باید آن را شارژ کنید؟

1618490230-recharge-zoe-jardin-1536x1025850.jpg بیشتر بخوانید...

تکنولوژی روز برای امنیت مطلوب

لیمو مجهز به چراغ های تمام LED برای بهترین دید در شب است. مدل استاندارد دارای هشت کیسه هوا (2 کیسه برای راننده، 2 کیسه برای سرنشین جلو، 2 تا برای قسمت عقب و 2 کیسه پرده ای) و بهترین سیستم های پیشرفته همیار راننده (ADAS) ارائه شده است:

  • کروز کنترل تطبیقی
  • تشخیص نقاط کور
  • دستیار تغییر خط، دستیار حرکت بین خطوط، هشدار انحراف از خط
  • هشدار برخورد از جلو، هشدار برخورد عابر پیاده، ترمز اضطراری پیشرفته
  • سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
  • مانیتور نمای دور (AVM)
  • رادار پارک جلو و عقب
  • هشدار مانع در عقب
  • هشدار باز بودن درب خودرو

موبیلایز لیمو سدان تمام برقی گروه رنو

بسته به بازاری که این خودرو در آن عرضه می شود لیمو ممکن است دارای بسته زمستانی شامل صندلی ها و فرمان گرم شونده باشد.

 


کلید واژه ها: لیمو لیمو موبیلایز خودروهای برقی موتور برقی محصولات رنو موبیلایز