آلپین A۱۱۰ خودروی اسپورت سال شد

مجله بریتانیایی تاپ گیر شبکه بی بی سی خودروی آلپین A۱۱۰ را به عنوان خودروی اسپورت سال ۲۰۱۸ انتخاب کرد.
آلپین A۱۱۰ خودروی اسپورت سال شد
۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۵ اخبار رنو

مجله بریتانیایی تاپ گیر شبکه بی بی سی خودرویآلپین A110 را به عنوان خودروی اسپورت سال ۲۰۱۸ انتخاب کرد. این موفقیت زمانی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم آلپین در ماه اکتبر در مسابقه هفته سرعت همین مجله عنوان "Performance Car of the Year" را از آن خود کرد.

آلپین توانست این عنوان را از میان برترین خودروهای سال ۲۰۱۸ که توسط مجله تاپ گیر مورد آزمایش قرار گرفته بودند به دست آورد.

آلپاین A110

چارلی ترنر، سردبیر مجله تاپ گیر بی بی سی درباره آلپین A110 می‌گوید: " این خودرو از جنبه طراحی ظاهری گرفته تا عملکرد رانندگی با آن نتایجی داشت که در تعداد خیلی محدودی از خودروهای امسال مشاهده کردیم. ما از تعادل و پایداری این خودرو شگفت زده شده‌ایم، دقت و ظرافت آن را تحسین می‌کنیم و از طراحی و مهندسی آن قدردانی می‌کنیم. این خودرو یک پیروزی بزرگ برای سرگرمی در برابر سرعت و مهندسی در برابر نیروهای بی رحم است."

سباستین ارفلین، مدیر اجرایی آلپین نیز در این مورد می‌گوید: "کسب جایزه خودروی اسپورت سال از مجله تاپ گیر بی بی سی فوق العاده است. تماشای اشتیاق و علاقه تیم تحریریه این مجله به آلپین A110 برای ما هیجان انگیز است. این موضوع نشان می‌دهد که خودروی که ما ساخته‌ایم و برای مشتریان ما لذت بخش بوده است دقیقاً همان مسیری را که در زمان شروع به طراحی برای آن ترسیم کرده بودیم را طی کرده است."

آلپاین A110

برند آلپین با هدف ساخت خودروهای اسپورت دو نفره با تمرکز بر عملکرد آنها و طراحی برگرفته از مدل‌های مشهور آلپین در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ احیا شد. آلپین A110 نتیجه این اقدام است و از نسخه پریمیر آن تنها ۱۹۵۵ دستگاه ساخته شد. تمام این خودروها ظرف مدت ۵ روز به فروش رسید.آلپین A110 اکنون در دو تریم پیور (Pure) و لجند (Legend) در دسترس است.


کلید واژه ها: محصولات رنو آلپین A۱۱۰ شرکای تجاری رنو